Skocz do zawartości

Klucz Dynamometryczny


Adi96

Zobaczymy jak się sprawdzi


Rekomendowane komentarze

I do tego każde śruby nowe i nakrętki w silniku powinny iść, oraz podkładki :) Ale to z tym różnie bywa, szczególnie z jakością tych śrub nietypowych.. np. korbowodów, czy szpilek głowicy,  Bo typowe zazwyczaj trzymają ;) Też bym chciał takie cacko sobie sprawić :) 

Odnośnik do komentarza

Cena nie jest duża 189 zł w metalowym  i szału nie ma ale też nie ma lipy.Zobaczymy w jakim stanie będą szpilki i nakrętki ale wątpię że będę zmieniał.Czy ja wiem ostro? Chcę dobrze złożyć

@mateuszc355 Raczej nie

@Uziu92 Ojciec złożył również 30 lat temu bez dynamometru i chodzi do dziś.

Odnośnik do komentarza

Ja mam firmy Vorell, chyba ciut tańszy był, od 28 do 210Nm. Zrobiłem 2 głowice w oplu v6, glowice w c-360 i w zetorze 5711 i wiele innych rzeczy. Tylko grzechotanie mi się zepsuło prawie od razu, wajha gdzieś zginęła. Potrzebny jest jeszcze mniejszy, taki do 60Nm, a najlepiej jeszcze trzeci od 0. U nas na giełdzie mają taki elektroniczny, od 0 do chyba 200Nm za ponad 200złotych, wątpie czy to dobre, opinii nigdzie nie znalazłem. No i żeby dobrze robić, to te klucze trzeba kalibrować co jakiś czas u specjalistów od tego. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v