Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 128 3575

Ten EHR jest na pewno bardziej intuicyjny niż Eltema z wyświetlaczem.

Tu wygląda wszystko bardziej po ludzku niż w tym większym. Tylko po ten zagłówek w siedzeniu?

Regulacja kierownicy mogła by być na pedał lub łopatkę tak aby można było ją odkładać a tu nadal zakręcana.

 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Peron
  • 19 637

Silnik znany z DF serii 51xx oraz np. Pronara 5440. Jakiś przedstawiciel powiedział, że napędy ZF, ale nie wydaje mnie się...

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 128 3575

Ten silnik ma bardzo duże zastosowanie. Moim zdaniem to Ursus najprędzej Carraro 24/24 wsadził.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Peron
  • 19 637

Wygląda ciekawie całość. Ciekawe z jaką ceną wyskocza...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawelmf
  • 39 1794

kierownica z zegarami ruchomą to już fajnie tylko ten prawy błotnik niepasuje do tej kierownicy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XMK13
  • 367 2089

Modele z C-395/105/115 były na transmisji ZF-a. Reszta to Carraro i Hema (tylko 92 i 102).

Sam panel EHR nie jest zbyt wygodny. Sterownik ze 11054 jest wygodniejszy. Tutaj sterując pokrętłem podnoszenia opieramy dłoń o wszystkie inne pokrętła.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 128 3575

To tu je ZF 16/8? Taki jak był w Pronarze 5236?

Co do sterownika to kwestia zamontowania w odpowiednim miejscu. W 5340 mam identyczny i mi te pokrętła nie przeszkadzają, w Zetorach też jest taki sam i również nie zauważyłem aby dłoń spoczywała na pozostałych pokrętłach. Z resztą taki typ panelu ma wiele marek i jakoś tam zdaje egzamin.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Agrotron155
  • 33 844

Modele z C-395/105/115 były na transmisji ZF-a. Reszta to Carraro i Hema (tylko 92 i 102).

Sam panel EHR nie jest zbyt wygodny. Sterownik ze 11054 jest wygodniejszy. Tutaj sterując pokrętłem podnoszenia opieramy dłoń o wszystkie inne pokrętła.

No chyba sobie jaja robisz? Tu każda funkcja jest wręcz intuicyjnie znajdowana, a w tym sterowniku ze 11054 każda funkcja wymaga wejścia w menu i wybrania odpowiedniej opcji. Tu na bieżąco mogę zmienić każdy parametr pracy tego podnośnika i widzę jakie są jego ustawienia. Powiedzmy że pracowałem wcześniej z lekką broną i miałem ustawioną szybkość opuszczania na najszybszą możliwą po czym zapiąłem pług, rzut oka na sterownik i wiem że trzeba szybkość opuszczania przestawić i robię to w nie więcej niż sekundę... Wszyscy czołowi producenci mają pokrętła od ustawiania takich funkcji. W 11054 postanowili wprowadzić ten felerny panel nie wiem po co..;/

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XMK13
  • 367 2089

Spokojnie. Masz rację. jednak w Ursusie położenie panelu jest takie, że wygodniejszy jest ten ze 11054. Nie twierdzę jednak, że lepiej się go obsługuje. Też uważam, że Bosch-owski EHR jest bardziej intuicyjny. W Ursusie mogliby zrobić tak, jak w zachodnich ciągnikach, czyli główne pokrętła dać "pod rękę", a resztę gdzieś z tyłu.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.