Skocz do zawartości

Tylny most U5314



Podobno taki prosty sprzęt a tu naraz trzeba 40kg towaru wysłać na weryfikacje bo samemu można se pogwizdać




Rekomendowane komentarze

Zawsze możesz wywalić sprzęgło wielotarczowe, włożyć bebechy od 3512 no i wyregulować drugi stopień sprzęgła głównego... Wszystko się da ;)

Po pierwsze nie po to się ma ciągnik z WOM włączanym i wyłączanym hydraulicznie bez używania sprzęgła żeby teraz się cofać w rozwoju a po drugie...jak chcesz regulować drugi stopień sprzęgła głównego w ciągniku, który go nie ma bo ma sprzęgło jednostopniowe ?

sęk w tym panie extrabyk że ten relikt komunistyczny ma "sprawne" sprzęgło dwutarczowe jak w zwykłym MF255 zresztą jak cała skrzynia biegów z wyjątkiem dwóch trybów dzięki którym osiąga 33km/h... szukał nie będę po nr katalogowych ale na 99% to identyczne sprzęgło jak MF255. 15 min roboty z regulacją wkrętów i drugi stopień działa. Zresztą jak był nowy bez problemu udawało się wyłączyć drugi stopień.... w sumie nie głupi pomysł znów go uaktywnić i mieć możliwość odłączenia 2 pomp w czasie zimowego rozruchu... Zapewne w tym roku to ogarnę bo sprzęgło jazdy czuć że się kończy

2 godziny temu, kazikszczepan napisał:

tak też robiłem ale dochodzi do dźwigni i lipa. 

Musisz odkręcić razem z deklem bo innego nie ma wyjścia. 

2 godziny temu, lukbold napisał:

kurde nawet nie wiem o czym piszesz, żeby miał być z tym problem

Pewnie masz Ursusa z przed 2000 roku a tam masz WOM załączany hydraulicznie a po 2000 roku jest mechanicznie (dźwignia)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v