Tylny most U5314
 

Tylny most U5314

Podobno taki prosty sprzęt a tu naraz trzeba 40kg towaru wysłać na weryfikacje bo samemu można se pogwizdać


Informacje o zdjęciu Tylny most U5314

Zrobione z Sony E2303

  • 3,6 mm
  • 1/40
  • f f/2.0
  • ISO 206



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 4414 7800

Prosty to jest kij od miotły a i to czasem nie do końca :D

Co się działo z podnośnikiem, ze musiałeś zdjąć i wysłać do weryfikacji ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 816 4790

słaby udźwig i puszcza. Podejrzany zawór oscylatora pompy. Prócz tego sprzęgło WOM do przejrzenia oraz pompa sprzęgła

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Cihu
  • 149 2127

Kurde aż mi się dzieciństwo przypomniało. :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 4310 16023

Rolnik zawału dostanie jak zobaczy, że ten jego to nie taki prosty, że popchnął wajchę i pojechał. :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 816 4790

Zawsze możesz wywalić sprzęgło wielotarczowe, włożyć bebechy od 3512 no i wyregulować drugi stopień sprzęgła głównego... Wszystko się da ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 4414 7800

Zawsze możesz wywalić sprzęgło wielotarczowe, włożyć bebechy od 3512 no i wyregulować drugi stopień sprzęgła głównego... Wszystko się da ;)

Po pierwsze nie po to się ma ciągnik z WOM włączanym i wyłączanym hydraulicznie bez używania sprzęgła żeby teraz się cofać w rozwoju a po drugie...jak chcesz regulować drugi stopień sprzęgła głównego w ciągniku, który go nie ma bo ma sprzęgło jednostopniowe ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 816 4790

sęk w tym panie extrabyk że ten relikt komunistyczny ma "sprawne" sprzęgło dwutarczowe jak w zwykłym MF255 zresztą jak cała skrzynia biegów z wyjątkiem dwóch trybów dzięki którym osiąga 33km/h... szukał nie będę po nr katalogowych ale na 99% to identyczne sprzęgło jak MF255. 15 min roboty z regulacją wkrętów i drugi stopień działa. Zresztą jak był nowy bez problemu udawało się wyłączyć drugi stopień.... w sumie nie głupi pomysł znów go uaktywnić i mieć możliwość odłączenia 2 pomp w czasie zimowego rozruchu... Zapewne w tym roku to ogarnę bo sprzęgło jazdy czuć że się kończy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 4310 16023

To drugi stopień ma poluzowane śrubki i jest nieaktywny? Przewidzieli, że ten wom się sypnie i zrobili wyjście awaryjne zamiast tworzyć nowe sprzęgło. :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 816 4790

jak się hydraulika sypnie to...nie ma wyjścia. albo naprawić albo wstawić bebechy od małego ferdka i wtedy sprzęgło główne regulować. Szczerze to nie wyobrażam sobie rezygnacji z tej hydrauliki

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 816 4790

A po co go wbijać? Mi tam nie przeszkadzał

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • kazikszczepan
  • 1 54

nie przeszkadzała ci dzwigniz włanczania wom podczas wyjmowania pompy? nie odkręcałeś tego dekla z lewej strony?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 816 4790

No cały dekiel wyjąłem i tyle... Zresztą jak byś zaczął wbijać jakieś kołki to dobre uszkodzić ten dekiel

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 816 4790

Pompy i WOM był robiony u Pana Kazika... Namiary pod innym zdjęciem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • kazikszczepan
  • 1 54

Mi dźwignia od włączania wom zasłania jedną śrubę od dekla. Co za konstrukcja:(

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 816 4790

kurde nawet nie wiem o czym piszesz, żeby miał być z tym problem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 816 4790

Pompa od WOM nowa. W tloczkowej wymieniony zawór oscylatora

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Wku****ny chłop !
  • PRIMO
  • 1580 3603
2 godziny temu, kazikszczepan napisał:

tak też robiłem ale dochodzi do dźwigni i lipa. 

Musisz odkręcić razem z deklem bo innego nie ma wyjścia. 

2 godziny temu, lukbold napisał:

kurde nawet nie wiem o czym piszesz, żeby miał być z tym problem

Pewnie masz Ursusa z przed 2000 roku a tam masz WOM załączany hydraulicznie a po 2000 roku jest mechanicznie (dźwignia)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rogaliq
  • 114 253
Dnia 3.03.2017 o 17:14, Rolnik1973 napisał:

No tak, i co teraz robić?

jeździć , obserwować lub zamienić na prostszy ciągnik

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.