Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Claas mega 202?

Kombajn Claas Mega 202 podczas prac w gospodarstwie. Ten model, znany z efektywności w działaniach rolniczych, jest wyposażony w bęben omłotowy Klaas o szerokości omłotu 1,58 metra, co umożliwia skuteczne przetwarzanie zboża. Maszyna napędzana silnikiem Mercedes-Benz o mocy około 200 KM, zapewnia niezbędną siłę do intensywnej pracy na polu. Zbiornik na ziarno o pojemności 6 000 litrów pozwala na długotrwałe, nieprzerwane operacje bez konieczności częstego opróżniania. Widoczne na zdjęciu motowidła sugerują specyfikację do zbioru zbóż, co podkreśla jego rolę w intensywnych pracach żniwnych. Kombajn Claas Mega 202, o charakterystycznej zielonej barwie, jest zaparkowany w magazynie, gotowy do kolejnych wyzwań na polu.




Rekomendowane komentarze

@up nie bądź śmieszny...merc bije na głowę perkinsa. Miałem 2 kombajny z perkinsem,Jeden dymił i czasem się grzał, drugi miał 2.500h. to chodził jak zegarek, ale jak mi się kiedyś zapowietrzył (do88 classic)to myślałem że się usmażę na nim przy odpowietrzaniu.Claas z mercem jest droższy i zawsze łatwiej go sprzedać. W okolicy jest 2 lexy 405 na perkinsie w obu był problem z motorem. 202 ma jak pamiętam 160koni, to trochę za mało jak na taki kombajn łatwo go zamęczyć. Perkins jest dobry jeżeli nie jest przeciążony.

@up nie bądź śmieszny...merc bije na głowę perkinsa. Miałem 2 kombajny z perkinsem,Jeden dymił i czasem się grzał, drugi miał 2.500h. to chodził jak zegarek, ale jak mi się kiedyś zapowietrzył (do88 classic)to myślałem że się usmażę na nim przy odpowietrzaniu.Claas z mercem jest droższy i zawsze łatwiej go sprzedać. W okolicy jest 2 lexy 405 na perkinsie w obu był problem z motorem. 202 ma jak pamiętam 160koni, to trochę za mało jak na taki kombajn łatwo go zamęczyć. Perkins jest dobry jeżeli nie jest przeciążony.

Nie konie mechaniczne młócą tylko bebechy a przy dobrej przekładni niema problemu z młóceniem a co do koni to faktycznie ma 160 pomyliłem się:P Stan kombajnu nie pozwala myśleć na to że będą z nim jakiekolwiek problemy:)

Pragnę zaznaczyć ze przesiadamy się z e-512 więć niech mi nikt nie mówi ze 160 koni to mało tamten sobie radził to i ten będzie:) Merc może faktycznie był by lepszy nieprędko to sprawdzę może za parę lat:)

nie jestem zwolennikiem pwrkinsa aczkolwiek nic nie podałeś dlaczego ten mecenas lepszy. Z tego co napisałeś wynika tylko tyle że mocniejszy i nie przeciążony i to powinno wystarczyć. Sam mecenas to silnik jak silnik...

dlaczego ? juz Ci mowie, moj ma 30 lat, odpala nawet w mroz praktycznie od strzała, oleju nie bierze grama, ma takie jebniecie ze az pasy jezdne wyją, nic a nic nie dymi, nie ma problemu z odpowietrzeniem, filtr paliwa kosztuje 7zł, oleju 15, nie grzeje sie, w zniwa jesst bezobslugowy.

@up zgadzam się Uziu w 100% perkins jest mniej żywotny i ma mniejszy momenť obr. niż mercedes mimo większej pojemnosci. W claasach perkins ma średnio dopracowany układ paliwowy dlatego jest poprostu bardziej problematyczny.Często są też problemy bo turbina nie domaga. Moim skromnym zdaniem do ciągników te silniki są ok ale w kombajnie pracujące na wysokich obrotach są średnie(ale nie złe). Na 4,20 to śmiało wystarczy i te 160 kucy.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v