Skocz do zawartości

John Deere 6140r - odnowa lakieru


yacenty




Rekomendowane komentarze

żadna nuda , jakby z braku roboty samemu się zabrał za tą odnowe lakieru to można mówić o nudzie zlecanie roboty innym świadczy raczej o braku czasu na samodzielne dbanie o lakier ciągnika

Jednak i tak nuda bo dogadanie co i jak ma być zrobione, dostarczenie ciągnika do wykonawcy usługi, potem odbiór oraz zrobienie zdjęć i opisu wymagają dużo czasu...tak więc mniemam,że kolega Jacenty trochę się zimą nudzi :D ale efekt końcowy fajny i z jednaj strony można się śmiać ale z drugiej to wiadomo,że ciągnik w dzisiejszych czasach raczej nie zostaje na dożywociu w gospodarstwie i kiedyś zmieni właściciela a wiadomo,że ciągnik zadbany pod każdym względem szybciej się sprzeda i uzyska większą cenę niż zaniedbany tak więc uważam, że pokazane działanie ma głębszy sens pod warunkiem oczywiście,że zastosowane środki i technologia wytrzymają ciężkie warunki panujące w rolnictwie.

chyba raczej jest :) tak przyjechał

Hm...to dość dziwne. Na Twoim miejscu sprawdziłbym jak to wygląda w innych ciągnikach w tym modelu a po drugie poprosił dilera o wyjaśnienie tej sytuacji...pewnie nie wiele się dowiesz ale można spróbować. Jak dla mnie jest to delikatnie mówiąc mało profesjonalne i szpilki powinny być odpowiedniej długości. Im więcej podkładek tym mniej pewne połączenie co przy masie ciągnika i maszyn z nim pracujących oraz prędkości transportowych może kiedyś doprowadzić do problemu. Ja na Twoim miejscu zażądałbym wymiany na szpilki odpowiedniej długości chyba,że jest jakieś sensowne wytłumaczenie zastosowanie zdecydowanie za długich...w co wątpię.

Nawiasem mówiąc jest tu na forum kolega @Hubertus, który chyba z potrzeby ducha wytyka wszystkie niedociągnięcia i wady Kuboty. Ciekaw jestem co by pisał gdyby zobaczył tu zdjęcie Kuboty z tak przykręconymi kołami...

Wszystko pięknie ale raczej w żadnej kombinacji nie ma aż tak grubych felg i jakoś nie chce mi się wierzyć,że mogą stosować pierścienie dystansowe. Nie czepiam się ani Ciebie kolego ani konkretnej marki ale uważam,że takie rozwiązanie to prowizorka rodem z PGRu z tą różnicą,że w tamtych latach nie mieliby tylu takich samych podkładek i każda byłaby inna :lol:

MI się też wydaje, że jest to wspornik na obciążniki. Ale nie którzy aferę wytropili. Długie szpilki pozwalają bez problemu zamontować obciążnik, który jest pewnie dość często zamawianą opcją w tym ciągniku. Felga jest tak samo blisko tarczy piasty jak z krótkimi szpilkami. Więc nie ma to wpływu na jakość połączenia.

@extrabyk masz zbyt duże kompleksy wobec mojej osoby. Wymyślasz jakieś sztuczne problemy. Więcej luzu. Bo już tak się na mojej osobie zafiksowałeś, że aż specjalnie z pod innego zdjęcia mnie tutaj zaprosiłeś. A tu z wielkiej afery mały kapiszonik prztyknął. Popatrz se na następnej stronie jd 6 r z turem też tak ma. Czyżby ta afera zataczała coraz szersze kręgi?


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v