Skocz do zawartości

gabrysiek

Nowy nabytek :D

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Gratulacje ;)Który rok?  Na ilu hektarach będzie pracował? Zdradzisz ile dałeś? Brałeś jakieś inne marki pod uwagę? 

Odnośnik do komentarza

Rok: 1996

MTG: 3309

Cena: 36000,-

20 ha ornego i ok. 10 ha łąk

Zastanawiałem się jeszcze na Renówkami.

Nie, nie ten co jeździłem w ZGK to w naprawie w Czeberakach, w następnym tygodniu mam go przyprowadzić z powrotem.

Dzięki :D

Odnośnik do komentarza

To dużo za niego dałeś :) w tej cenie już bym widział jakaś 914 z exportu :) ale to moje zdanie, pewnie dlatego że już przy maly dla mnie :)

Odnośnik do komentarza

Może nie jest wygodny jak zachodni ale części tanie. Szwagier ma takiego i dwa lata temu zrobił remont całej skrzyni za 5tys.

Odnośnik do komentarza

Panowie skrzynia okolo 3 tyś silnik 4 tyś tylny most 1,5 tyś... części są w podobnej cenie jak 360 najekonomiczniejsze silniki i twade z tamtych lat do dzisiaj też zbytnio nie dostają za zachodem pomimo ze konstrukcja z lat 70 :) komfort jest lepszy niż w nowych zetorach, jedynie wady to kiepskie uszczelnienia na rozdzielaczu oraz skrzynia lubi sie trochę wcześniej skończyć :) Pozdrawiam i życzę bez awaryjnej pracy :)

Odnośnik do komentarza

ładny jest ale kasy też sporo. kiedyś takiego mogłem mieć za 29tyś identyko też stan super, ale widziało mi się drogo B) tylko, że to było 7 lat temu teraz ruski nie straciły na wartości tylko  zyskały ;)

Odnośnik do komentarza

 komfort jest lepszy niż w nowych zetorach

 

Nawet w nowym Fendzie nie ma takiego komfortu jak w MTZ-ecie. :ph34r: Wiem że jesteś fanem wschodniej mocy ale już nie pisz głupot że w mtzecie jest lepszy komfort jak w nowym zetorze. :mellow:

Odnośnik do komentarza

Właśnie też to zauważyłem że zyskały na wartości. Pamiętam jeszcze jak 4 lata temu przeglądałem ogłoszenia to za 29 tak jak mówisz to można było sprzęt bajki kupić. Przeglądałem oferty już od listopada można powiedzieć że codziennie to znalazłem tylko 3-4 godne egzemplarze aby było można jechać i oglądać. Jak ładne to szybko znikają, ale i się cenią. Tutaj naprawdę wydaję mi się gościo dbał o sprzęt, skrzynia ładnie chodzi. No, ale wszystko zobaczymy po pracach polowych.

Odnośnik do komentarza

 komfort jest lepszy niż w nowych zetorach, jedynie wady to kiepskie uszczelnienia na rozdzielaczu oraz skrzynia lubi sie trochę wcześniej skończyć 

Komfort jest gorszy niż w zetorach małej serii z tego samego okresu do nowszych każdego jednego nawet się mtz nie zbliża. 

Wad i wycieków ogólnie można się spodziewać w większej ilości miejsc ale są łatwe do opanowania.

Odnośnik do komentarza

Zgadzam sie z tym ze serii z tych samych lat jest lepszy od ruskiego bez porównania. Ale znowu komfort zetorow z lat 90 jest nie porównania lepszy niż tych nowych

Odnośnik do komentarza

to jak tak siedzisz w tych ogłoszeniach teraz to na ile mojego byś wycenił? jest w galerii 2000r opony wszystkie lux podzespoły wszystkie w bdb stanie nie pogięty nie porysowany w kabinie też jeszcze  ładnie.

Odnośnik do komentarza

Jeszcze raz dziękować.

225 km od domu. Przyjechał z za Warszawy na zachód z 50 km.

No Twój Czesiu bardzo ładny i na wzór Twojego właśnie coś szukałem, ale było ciężko z tym, albo właśnie się cenili. Ile masz w nim mtg? Cenić to też sobie można, bo niektóre to ładne wycenione, ja gdybym nie przystał na tę cenę w swoim to mógłbym szukać dalej, ale że wiedziałem że ciężko znaleźć to się zgodziłem. Nowy fotel, rozrusznik, akumulatory, opony 2 letnie.

W Twoim przypadku myślę, że za 42 tys. powinien by pójść spokojnie. A to chcesz sprzedać?

Odnośnik do komentarza

A no bez przesady. Zgodzę się że zetor dupska nie urywa i postępu technologicznego w kwestii wygody w kabinie wielkiego nie zrobili ale mimo wszystko jest lepiej niż w małej starej serii o dużej nie wspominając. 

Mtz-ta pod tym względem można by do starego dużego ursusa porównać oba z tej samej epoki nawet łomot w środku podobny.

Odnośnik do komentarza

Nie przesadzam mam mtz-ta, zetorami jeździłem i do dzisiaj mi się zdarza. W ruskim są dwa powody hałasu cała transmisja generuje hałas i brak kompletnie przegrody oddzielającej silnik od kabiny. Nie przerabiając kabiny nic nie da się z tym zrobić.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v