Skocz do zawartości

Informacje o zdjęciu Silnik SW 400


19 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Ja tez robiłem w ubiegłym roku remont całego silnika ale już tak porządnie i jak dla siebie. Czyli poprostu wszystko nawet pierdoły. Ale koszty tez nie małe

Cena to zależy jakie części czy nominalne czy nie ale przy sześciu tłokach ( nie wiem ile jest w mercatorze) to mniej niż 2500 napewno nie

mam silnik Mercedesa 6. wykosiłem w zeszłym roku 50 ha ale pobrał bardzo dużo oleju , podejrzewam pierścienie zgarniające

8 tysięcy ?!! zrobili byśmy Ci go za 5 gdybyś tylko chciał ..... gdy zrobiliśmy juz jeden silnik to teraz wiemy co i jak. U nas jak zrobiliśmy kapitalke to tak jak go zalalismy olejem to po skoszeniu 60 ha prze żniwa nic nie dolaliśmy. Mógłbym się dowiedzieć co obejmuje ten koszt bo cena masakra.

jezeli to w firmie robione to normalna cena, no i na usługę przynajmniej jest gwarancja. 2 lata temu robilismy we własnym zakresie remont sw 400 czyli w skrócie: szlif wału, osiowanie bloku, tulejowanie wałka rozrzadu, regeneracje głowicy, sprawdzenie korbowodow, zestawy naprawcze mahle, pompa oleju nowa, ogolnie wszystko co było do wymiany by zrobic go na lata i wyszło 6,5 tys za usługi i części, więc wychodzi na to że tylko 2 tys żeśmy zaoszczędzili robiąc to u nas w garażu :) gdybyśmy nie umieli sami sie z tym uporać to też byłby pewnie silnik oddany do zakładu zajmującego sie naprawami silników

No tak... każdy jak woli ;) jak ktoś nie chce sobie robić kłopotu lub nie za bardzo się na takim czymś zna to da do firmy i bez kłopotu :)

Naprawa silnika obejmowała oprócz oczywiście osiowania bloku i tulejowania wałka rozrządu, udrażnianie kanałów cieczy chłodzącej,  szlif wału i jego azotowanie, szlifowanie i kompletna regeneracja głowic, regeneracja układu zasilania (pompa wtryskowa i wtryskiwacze) regeneracja rozrusznika i altelnatora, wymiana pompy olejowej, udrażnianie i wymiana przewodów łączących chłodnicę oleju i wody, gwarancja 2 lata, zestawy naprawcze Mahle. Niech każdy oceni czy to drogo czy tanio. Ja jestem zadowolony i nie chciałbym robić naprawy w garażu pomimo tego, że mam pojęcie o takich pracach.

a który szlif wału ? Jeśli tyle rzeczy naprawdę tam zrobili to aż tak przesadnie dużo nie jest. interesuje mnie jeszcze ile za robotę wzięli i ile im to zajęło

U mnie jak był Bizon od 94 to silnik był robiony w 97 znaczy wymieniany jak sprzedało się go w 2012 to nowy właściciel kapitalkę robił w 2014 spotkał się z nim na składnicy i mówił że walnął przy bobiku.

@Adii to nie jest dużo ja już u siebie włożyłem ponad 7 tyś. i wszystko samemu robie oprócz osiowania bloku glowicy i korbowodów 

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×