Belarus MTZ-82 + UG4
 

Belarus MTZ-82 + UG4

  • 5734 wyświetleń

MTZ w końcu wrócił od mechanika w tamtym tygodniu, to jeszcze w piątek i sobotę zdążyłem zaorać na zimę :) MTZ był remontowany z każdej strony, zostało zrobione w nim naprawdę wiele rzeczy, ale idzie teraz jak burza, aż się nie spodziewałem, choćby 15 koni dostał więcej :D w takiej kondycji nigdy go nie widziałem, jak wracałem od mechanika to na 9tym biegu wkręcał się na 2400obr co dawało jakieś 36km/h aż strach było tak zapiać :D zostało jeszcze kilka rzeczy do roboty ale zrobi się to na wiosnę :)



Informacje o zdjęciu Belarus MTZ-82 + UG4

Zrobione z Sony E2303

  • 3.6 mm
  • 1/531
  • f f/2.0
  • ISO 100



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Setik
  • 555 4328

Po co ci dwa kółka w pługu? :P

 

Dobrze że wrócił, byle by teraz śmigał jeszcze drugie tyle bez roboty chyba że wolisz zmienić sprzęta :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1283 5601

Widocznie nie chce mu się pługa na podnośniku trzymać i w tym celu kółko z przodu.I skąd 15KM? Pompa?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1283 5601

952 jest najwolniejszy raczej ze wszystkich-31,2km/h,ten spokojnie tyle pojedzie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

@Landfarmer rok 1995 czyli 20tka już mu stukła widzi mi się taki nowy tylko, że w wersji 1025 :D

 

@kevin25 robiona była: pompa wtryskowa, skrzynia (reduktory, kilka kół zębatych i łożyska), jakieś łożyska w tylnym moście, w przednim moście były wycieki uszczelniane, hydraulika była uszczelniana (pompa, rozdzielacz i siłownik tylny, orbitrol uszczelniany, kilka detali wizualnych było zrobione, jak klapka na masce, elektryka była robiona od świateł po kierunki, czujniki itp. nawiewy były robione, pewnie dużo rzeczy pominąłem ale dużo tego było a do zrobienia jeszcze kilka rzeczy zostało takich jak: prostowanie drzwi, z przodu rama przy moście jest pęknięta, halogeny trzeba dorobić i przydało by się go omalować. Koszt naprawy moim zdaniem niewielki jak na robotę która zostałą zrobiona - 4100zł, za tyle to nawet 1 rzeczy z wymienionych nie zrobił bym w zachodnim, dlatego jeżeli takiego poszukujesz polecam!

 

@kitowiak zgadza się 95r :D turbo raczej nie będę zakładał, bo fabrycznie go nie miał, ale bardzo chciałbym nabyć trochę nowszego 1025 :) na moich glinach każdy dodatkowy koń się liczy :D

 

@Setik przednie koło jest orginalne i go nie rozmontowywałem do orki je dzwigam, a jak pług stawiam to robi za stopkę żeby się nie przewrócił :) A MTZ nigdy na nic nie wymienie, praca jest nim znacznie wygodniejsza jak ursusami i na dzień dzisiejszy chyba nie ma nic tańszego w eksploatacji, choć nie powiem marzy mi się jego większy brat 1025 :)

 

@yahooo777 tak głównie pompa, wcześniej już go wkręcić powyżej 1800 nie mogłęm, a teraz powyżej 2000 to nie problem, biegi mam wszystkie zrobione, to idzie jak dzik :D przednie koło pługa służy jako stopka :) w orce jest podnieśione na maxa

 

@pp1208 a co Ci mam nagrać? :D licznik, który po obrotach silnika oblicza prędkość jazdy raczej ciężko żeby kłamał :D oczywiście może być odchyłka +/- 2km/h ale jak by się przyjżeć to na 2400obr na 9tym biegu wychodzi właśnie 36km/h

 

@yahoo0777 no tak 952 nie jechałem, ale z tego co wiadomo ma mniej biegów i skrzynia trochę wolniejsza :D no ale w polu ma te 15km więcej i skrzynia jest zsynchronizowana :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1283 5601

Gdyby 952 miał 2200obr jechałby tyle samo albo i szybciej od mtz,taka to zależność;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

no tak, nie wiem dokładnie co tam mechanior napstykał, prócz tego, że moja pompa wyzionęła ducha i z ostatniego pola MTZ już był cholowany, ale z 1800obr mam teraz max 2400, i prędkość na drodze ładna :D no ale w polu i tak nie przekraczam 2000tys. Przedtem robiłem z obrotami 1600-1800 a teraz 1800-2000 :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1283 5601

Hm,niuniek...On 22oo powinien maksymalnie mieć,nie wiem czy na ekonomie silnika to wpłynie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

no ale jak nie będę przekraczał 2200 to chyba jeden kit czy ma 2200 czy 2400? :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1283 5601

Nie no jasne,w transporcie zawału nie dostanie xP i wg mnie on ponad 40 powinien jechać spokojnie nawet na standardowych obrotach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

przy 2600obr wychodzi 40km/h :D dało by radę podkręcić chyba na tyle, ale układ kierowniczy było by trzeba podrasować, bo ten z MTZ lubi luzy złapać, i było by to zbyt niebezpieczne :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1283 5601

W belarusie końcówki dociągałem wiosną,w mtz końcowe też mam podociągane,ale środkowych nie dam rady dokręcić jeśli nie zrobie odpowiedniego klucza..I siłownik w dwóch punktach luzy złapał już..Niie patrz na licznik,najlepiej navi włącz podczas jazdy albo yanosika,prawde Ci powie;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

no tak, kto wie, czy ruski go dobrze zeskalował z obrotami hehe.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

tak przed remontem było 8zółw chociaż często redukowałem do 7 jak w glinie po górkę :D a teraz mam odblokowanego zająca, to orałem na 4-5 zając prędkość trochę niższa bo 8 zółw to 10-14km/h, a 5 zając to 7-11km/h ale orałem, wolniej tylko dlatego, że trzymać się ksiązkowych 7-9km/h przy orce. Już nie chciałem biedaka tak ujeżdżać :D chociaż na 7 zając może i też by poszedł, nie próbowałem, ale pewnie czarny dym by z komina szedł. Weźmy też pod uwagę że teraz oram na wyższych obrotach to też prędkości na danych biegach mam większe :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcinnowicki87
  • 21 311

Mój zamyka licznik ciekawe ile można wtedy wyciągnąć(muszę sprawdzić GPS-em) choć w pracy 1800 nie przekraczam a w transporcie 2200.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

kontruktorzy 60tek nie przemyśleli aby zrobić licznik :/ ale bodajże c4011 miały licznik

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • himen
  • 10 631

Ciągnik nie do zdarcia , ma swoje wady jak: skrzynia, układ kierowniczy i wycieki ale ma świetny uciąg, niskie spalanie i tani w eksploatacji. Ja w swoim wycieki opanowałem zostało jeszcze założyć orbitrol ale pod kierownice i zajrzeć do skrzyni bo troche już głosna a tak to nie moge nażekać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7886 20513

kogo nie zapytam, albo tu na forum to wiekszosc te czrwone chwali, nibeski niby bylo to samo a pier**lił sie  jak przydrożna kurtyzana.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

@himen dokładnie :D mi mechanik powiedział, że mam orginalnie orbitrol a ja takie oczy by myślałem, że w nich serwo montowali :lol: ten traktor ogólnie ma swoje bolączki i czasami się coś zepsuje, ale silnik pojedzie nawet na najgorszym paliwie i na najgorszym oleju, po prostu wszystkoodporny :D

 

@Uziu92 nie miałem niebieskiego, ale to są te nowsze co jak składali w polsce to się podobno do tego nie przykładali i trzeba na start wszystko dokręcić :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7886 20513

tam nie to ze zle bylo krecone, tam np obudowa wałka ataku czy tzw przystawka nie pasowała do przedniego mostu, podobnie cała pochwa, trzebabyło sie nakombinowac, odlewy jakos ze soba nie byly wyosiowane, materiał glina itp, caly czas mam wrazenie ze pronara robili z odrzutu ktory przychodzil z minska i nie został zapakowany do belarusów.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj