Belarus MTZ-82 + UG4
 

Belarus MTZ-82 + UG4

  • 5760 wyświetleń

MTZ w końcu wrócił od mechanika w tamtym tygodniu, to jeszcze w piątek i sobotę zdążyłem zaorać na zimę :) MTZ był remontowany z każdej strony, zostało zrobione w nim naprawdę wiele rzeczy, ale idzie teraz jak burza, aż się nie spodziewałem, choćby 15 koni dostał więcej :D w takiej kondycji nigdy go nie widziałem, jak wracałem od mechanika to na 9tym biegu wkręcał się na 2400obr co dawało jakieś 36km/h aż strach było tak zapiać :D zostało jeszcze kilka rzeczy do roboty ale zrobi się to na wiosnę :)



Informacje o zdjęciu Belarus MTZ-82 + UG4

Zrobione z Sony E2303

  • 3.6 mm
  • 1/531
  • f f/2.0
  • ISO 100



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • himen
  • 10 631

orbitrol jest już seryjnie montowany po 90 ktorymś roku także masz już fabryczny.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

@Uziu92 dlatego jak ktoś myśli o kupnie nowego ruskiego to lepiej kupić orginalnego Belarusa niż polskiego pronara :D

 

@himen dobrze wiedzieć ja mam 95r, i nie byłem pewien, ale lubił luzy złapać na układzie to myślałem, że jest serwo, teraz się zastanawiam czy da się coś zrobić żeby luzów nie było, i się zastanawiam czy to nie przez to, że są 2 krótkie drązki, a nie jeden długi drążek, bo widziałem, że orbitrole z allegro mają 1 długi drązek.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1285 5607

Ja kasowałem luzy w układzie,4 końcówki skręcałem i siłownik mi został, bo też oczywiście rozdupcony,nie założysz jednego drążka do siebie,musisz albo też podokręcać końcówki albo wymienić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20596

lepiej kupic czerwonego to fakt, lepiej złozony i lepiej dopasowany, bo do pronara to chyba jakis odrzut korpusów z odlewni pchali, nic ze soba sie tak nie zgrywało jak potrzeba, w głowicy caly czas mi korek wypychało, pozniej wymierzyłem z drugim korkiem to jedna dziura byla ciut wieksza i to wystarczylo zeby korek wypychało, zle była  obrobiona, tak samo jak ramie podnosnika z tylu, tak było na chama zabite ze niczym nie szlo zdjac,

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1285 5607

U mnie pronary złą sławą owiane,niestety... Ale po tym co mówiłeś wcześniej to porażka,db że nam w 2004tym na pronara zabrakło xP

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kevin25
  • 185 2255

odnośnie obrotów ja u siebie w Reni silnik JD zauważyłem ze woli on jak pracuje się na większych obrotach jak orłem na 1700-1800 mruczal tak nie za ochoczo teraz latam 2tys i spalanie jest w normie i silnik jest dynamiczniejszy i sporo ładniej chodzi

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1285 5607

Ja od maksymalnych obrotów w ciężkiej pracy odejmuje z 200-300 i tak robi mi się najlepiej,takie moje książkowe obroty(oczywiście ja jestem autorem tej książki) :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1285 5607

W pracy pokaże wszystko niestety,na pusto nic nie zobaczysz za bardzo,mowa tu o WOM,jak ktoś nie dbał taśmy mogą się ślizgać,podobno biegi pod obciążeniem mogą wyskakiwać,przy kupnie mtz nie ma co się nawet napraw bać,bo tanie części są do niego. Sprawdź czy żółw-zając chodzi poprawnie,najlepiej podczep maszynę jakoś na podnośnik,zobacz czy trzyma,w sumie to co w każdym ciągniku,a i napęd załącz i zobacz czy ciągnie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

@WitekRolnik wrócił, wrócił w końcu :D teraz jest nie do poznania :D

 

@yahooo777 teraz mam zająca i większy wachlarz biegów więc jest w czym wybierać :D

 

@kevin25 jakiś taki średni :D stary kokpit jeszcze ma, ogólnie mi się za bardzo nie podoba ale wypadało by zobaczyć w zeczywistości

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj