Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

błotnik jak sama nazwa wskazuje po cos jest więc powinien sięgać na całe koło wtedy to jakos wygląda i spełnia swoja funkcje.

widomo, ze błotniki można ulepić z różnych rzeczy jak komuś to nie przeszkadza to i z kawałka gumy, ja osobiście do nie chciałbym oszpecać swojego perkinsa i jak już mu coś założę to, żeby jakoś wyglądało.

póki co zima to balony nie potrzebne zobaczy się później, teraz to i tak więcej będzie stał cały czas jak coś gdzieś to ruskiem się leci.

Balonówki przydają się w turze, nawet jak się nie ma tura to lepiej jest , ja do tura musiałbym oś zwężać żeby w oborze na balonach jeździć, choć na kołach 7.50-20 też źle się jeździ ;)  Ja jeszcze myślę o pompie z przodu, która by napędzała jednocześnie wspomaganie i tura, zawsze by się sprawniej pracowało ;) Ja kupiłem błotniki od c-385, tylko muszę spawy popoprawiać :) Teraz tylko przeciwwaga i dobry bierznik na tylnych oponach to będzie śmigał ;) 

@izydor6280 Dokładnie ale pewnie była oszczędność więc po co.Ostatnio przeglądałem instrukcję   ile wynosi nacisk osi przedniej bez obciążników i podane jest 750 ale    jak ktoś jeszcze ma obciążniki na zaczepie  6 sztuk po 21 kg to  łącznie daje 876 kg i niby 600 wystarczają bo nośność   jednego koła 550 kg  ale jak widać inaczej to się ma w praktyce Ja  tam jedynie żałuje że wcześniej nie dałem opon 750-16

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v