ajgor94 9 Opublikowano 26 Lipca 2016 ponoć na tamte czasy to była maszyna wyprzedzajaca swą epokę Odnośnik do komentarza
Patrick345 142 Opublikowano 26 Lipca 2016 Piękna sztuka, ciekawe czy przechodziła jakieś remonty mechaniczne :huh: Odnośnik do komentarza
adikpl1 259 Opublikowano 26 Lipca 2016 Licencyjne fergusony mogły im opony czyścić. Gdzie on się znajduje? Masz może więcej zdjęć? Odnośnik do komentarza
cyprian1219 368 Opublikowano 26 Lipca 2016 Gadaj gdzie taki stoi! Spotkałeś go u gospodarza który sprzedawał przyczepe? Ładny, ciekawe jaki ma przebieg. Widać że dbają tam o niego, i ładnie go odmalowali. Ciekawe czy jest pierwszym właścicielem i w ogóle ile czasu go ma. Zawsze chciałem się takim przejechać On ma silnik o mocy 51km? 3 cyl czy 4? Chyba 3? Odnośnik do komentarza
lukas1988 27 Opublikowano 26 Lipca 2016 Kiedyś czytałem, że jeden taki (oprócz U310 prezentowanego na łamach RPT) jest w prywatnych rękach, ale nie myślałem, że komuś uda się go sfotografować. Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 26 Lipca 2016 Swego czasu podobno Renault kupić na niego licencje,ale jak to za komuny wszystko ....uj strzelil przez kacapow Odnośnik do komentarza
bartekm66 26 Opublikowano 26 Lipca 2016 kiedyś (może ze dwa lata temu) widziałem U610 na allegro... wystawiony za 25tysi... Odnośnik do komentarza
kojot629 257 Opublikowano 26 Lipca 2016 To pewnie szczeka z lekka opadla jak go zobaczyles,hehe. Fajnie ze dales fotke takiego unikatu. Odnośnik do komentarza
piotrek538 15 Opublikowano 26 Lipca 2016 Może ktoś napisać jakie miał wyposażenie bo nie jestem w temacie Odnośnik do komentarza
adikpl1 259 Opublikowano 26 Lipca 2016 http://bcpw.bg.pw.edu.pl/Content/5360/Szydelski_Zarys_hostorii_polskich_ciagnikow.pdf strona 113 http://www.agrofoto.pl/forum/topic/2747-prototypy-z-serii-u/page-6 Odnośnik do komentarza
Finlan 64 Opublikowano 26 Lipca 2016 Swego czasu był wystawiony na sprzedaż na jednym z portali, za symboliczną kwotę... 200 tyś zł Z tego co widzę to ma zrobioną nową maskę i błotniki przednie Odnośnik do komentarza
agrotechnicZ165 365 Opublikowano 26 Lipca 2016 Właściciel pod handel go odpicował czy dla siebie? Wygląda jakby pola nie widział przez 40 lat ale kolanko wydechu mówi co innego. Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 26 Lipca 2016 Taki unikat to pod siebie tylko,bo nikt go nie kupi zq tyle ile by chcial.Ciagnik w 90 % ma mieć wartość uzytkow. Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 26 Lipca 2016 Ajgor Bo wyprzedzał spalanie niskie badne przez Agnlików Polskie silniki i przekładnia Trimet coś w stylu sychronizacjii biegów Odnośnik do komentarza
AgroSlask 77 Opublikowano 26 Lipca 2016 Ciągnik stoi 150 km od Poznania, Miejscowość Parzyn. Właściciel jest handlarzem przyczep, gdy nas oprowadzał ujrzeliśmy własnie tam oto takie cudo ! Podobno nikt o nim nie wie, bo są 4 sztuki w Polsce i to jest ta 4 którą każdy szuka, kupiony z Pasji i odpicowany na tip top, niestety nie orginał bo błotniki, maskę i inne pierdoły dorabiała firma na wzór oryginalnych bo był w opłakanym stanie, silnik 3 cylindrowy produkcji Ursusa który podobno lepiej chodzi niż perkins. Właściciel wspominał właśnie że bardzo nowoczesna konstrukcja, gdzie nawet na zachodzie nie było dobrego rywala dla niego. z takich ciekawostek to przesuwana przednia oś i zbiornik paliwa w korpusie(wlew widoczny jest przy drzwiach, nad schodkami) Ciągnik nie pracuje w polu, stoi tylko w garażu ale został wyciągnięty ponieważ robiona jest wylewka w garażu. Remont wyniósł ponad 40 tys Właściciel również restauruje stare motocykle typy wsk,wfm, komar itp. Można u niego dostać dosłownie wszystko do przyczep d-47 i pochodnych, skupuje również stare maszyny rolnicze. Odnośnik do komentarza
Salisbur 15 Opublikowano 27 Lipca 2016 Ajgor Bo wyprzedzał spalanie niskie badne przez Agnlików Polskie silniki i przekładnia Trimet coś w stylu sychronizacjii biegów Ursus U510 miał 3 biegi główne synchronizowane, 3 biegowy reduktor, plus wsteczny, hamulce tarczowe, osobne załączanie wałka WOM (dźwignią przy kierownicy) a ursusy 610 i 710 miały mieć 3 biegi główne plus wsteczny oraz 4 biegowy reduktor. Przekładnia Trimat miała być tak jakby opcjonalnie stosowana w ursusach u 710, a był to trzystopniowy wzmacniacz momentu, czyli 3 biegi zmieniane pod obciążeniem. Odnośnik do komentarza
Finlan 64 Opublikowano 27 Lipca 2016 Nawet wyprodukowano jeden egzemplarz z półbiegami, stał w Olsztynie do tego roku Odnośnik do komentarza
wisera 532 Opublikowano 27 Lipca 2016 No dobra, jeden z nich stoii w muzeum Ursusa, drugi tu, trzeci był w Olsztynie, a gdzie ten ostatni? Odnośnik do komentarza
kojot629 257 Opublikowano 28 Lipca 2016 @wisera, moze @AUSCHTAGEN go znajdzie, on jest w tym dobry. Odnośnik do komentarza
Salisbur 15 Opublikowano 28 Lipca 2016 No dobra, jeden z nich stoii w muzeum Ursusa, drugi tu, trzeci był w Olsztynie, a gdzie ten ostatni? Według jednej z książek wszystkich prototypów było znacznie więcej, podają że ponad 100. Odnośnik do komentarza
Patrick345 142 Opublikowano 28 Lipca 2016 jest jeszcze u310 w prywatnych rękach który był opisany w RPT. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się