Alternator MTZ Belarus 1221.3
Wreszcie się doczekał ,, starego '' nowego alternatora
Teraz przy włączeniu wszystkich odbiorników napięcie na minimalnych obrotach nie spada poniżej 14,5 V nie to co w tym ruskim badziewiu
Już dawno mogłem to zrobić. Każdemu polecam taką przeróbkę bo na prawdę warto a nie pakować kasy na naprawy w ten stary bezszczotkowy. Koszt alternatora z przesyłką wyniósł mnie 100 zł, wyprowadzenie sygnału pod obrotomierz ( konkretnie w tym alternatorze nie ma fabrycznie wyjścia W pod obrotomierz, tylko B,D i DF ) i nowe szczotki elektryk zawołał 30 zł, przetoczenie oryginalnego koła pasowego ze starego altka za free, jakieś kable itp max 20 zł. Wszytko teraz działa ładnie, pięknie ![]()
Altek Boscha 120A jest od golfa 3, passata b4 i pochodne

Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się