Skocz do zawartości

Ursus C -360 silnik



Panowie miałem dziś odpalić miśka pompuje paliwo i pompuje a tu nic po odkręceniu rurek okazało się że paliwo nie dociera do wtrysków tylko idzie na przelew czyżby to wina zaworu przelewowego na powrocie że nie trzyma ciśnienia i zamiast na na wtryski daje na przelew ?


Rekomendowane komentarze

Dźwignia gazu w położenie max obrotów i jak kręcisz rozrusznikiem to ci się pojawi paliwo, jak masz dźwignie ustawioną na gaszenie to ci nie poda paliwa na wtryski bo listwa zamyka dopływ paliwa do sekcji, pompką ręczną podajesz paliwo tylko do zasilania sekcji, sekcja tłoczy wtedy gdy obraca się wałek pompy-wtedy gdy kręcisz rozrusznikiem

Gość marekfarmer

Opublikowano

Ja  jak montuje pompę  to zawsze  nie dokręcam rurek  przy  wtryskach   kręcę  aż  się  pojawi paliwo  na każdym z wtrysków  i wtedy  dokręcam  i   zapala.  Możesz  też  opalarkę  dać  w kolektor ssący  też  będzie mu lepiej odpalić

 

A pompę  zamontowałeś  tak samo  jak była  poprzednio  zaznaczyłeś  sobie  w jakim  punkcie  byłą  ustawiona ???

no jesli przestawiony na rozrzadzie to lipa,,albo nie zakręcaj przewodów daj gaz do oporu i kręć .paliwo powinno pokazac sie tam gdzie zakręcasz przewody  ciśnieniowe do pompy.jesli pokaże sie paliwo to zakręć przewody i powinien odpalić zakładając ze rozrząd jest złozony prawidłowo.Na youtube jest pokazane jak ustawić zapłon i kąt wtrysku.

Chyba wiemy gdzie jest przyczyna dupłem się na rozrządzie ale na kole wału korbowego w książce pisało że wpust ma być u góry czyli tak ustawiłem , a patrzyłem na zdjęcie na necie i wpust jest lekko przekrzywiony w lewo i do znaków się ustawia i się o 2 ząbki chyba rąbłem także jutro sprawdzę odjadę z osią spuszczę olej i ściągnę pokrywę z przodu no nic tak to jest jak robi się samemu ........ trochę wstyd ale trudno człowiek uczy się na błędach

Chyba wiemy gdzie jest przyczyna dupłem się na rozrządzie ale na kole wału korbowego w książce pisało że wpust ma być u góry czyli tak ustawiłem , a patrzyłem na zdjęcie na necie i wpust jest lekko przekrzywiony w lewo i do znaków się ustawia i się o 2 ząbki chyba rąbłem także jutro sprawdzę odjadę z osią spuszczę olej i ściągnę pokrywę z przodu no nic tak to jest jak robi się samemu ........ trochę wstyd ale trudno człowiek uczy się na błędach

potem się już pamieta,powodzenia :)

Tak na przyszłość to układ się odpowietrza a jak to wystarczy poczytać w instrukcji. W skrócie napiszę, że zaczyna się od filtrów a potem pompa. Elektrotechnik wrzucił kiedyś bardzo dobre zdjęcie rozrządu. Nie sposob się pomylić. Warto przed założeniem pokrywy zrobić próbę i pokręcić, by sprawdzić czy na pewno znaki zejdą się w tym samym miejscu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v