Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Fendt 939?

Ciągnik Fendt 939 z serii Vario 900 wykonuje prace na placu gospodarstwa, ukazując swoje techniczne możliwości. Wyposażony w mocarny 6-cylindrowy silnik o pojemności 7,8 litra, osiąga imponującą moc 390 KM. Ten napęd pozwala na skuteczną obsługę maszyn towarzyszących, co zwiększa efektywność pracy na dużych gospodarstwach. Bezstopniowa skrzynia biegów Vario zapewnia płynne przechodzenie między biegami, umożliwiając optymalne dostosowanie prędkości do bieżących zadań. W otoczeniu park maszynowy, Fendt 939 demonstruje swój zaawansowany udźwig, sprawdzając się w wymagających warunkach pracy.

  • Like 2

Rekomendowane komentarze

Witam,

"Nie ma się czym podniecać" w sensie, że kiepski ciągnik, psuje się ?.

Nie jestem posiadaczem nowych ciągników, ale jeśli ktoś ma 500-1000 ha to musi mieć taki sprzęt. 

Starsze zetory, czy ursusy niewątpliwie są mniej skomplikowane i dużo mniej kosztowne w naprawie. Jednak na większym gospodarstwie ma chłop kupić 10 ursusów ?

@d___b- chodzi o to że Fendt, jaki by nie był, to ciągnik jak ciągnik. Czy drogi? Axion 900 jest niewiele tańszy a chyba nawet tyle samo kosztuje, Jaśki 8R wypadają podobnie, ciut dołożyć i jest największy Quadtrac i T9. Droższe są tylko JD 9R. Czy z bajerami? Z opinii kolegów po fachu (operatorzy i posiadacze) wiem że w Magnum i Axionie obsługa jest wygodniejsza, joye bardziej dostosowane do dłoni a nie takie drągi. Menu w komputerze pokładowym jest bardziej intuicyjne. Wygoda? Większość powie że w JD i Fendzie jest największa z uwagi na wielowahaczowe zawieszenie osi przedniej (jak ktoś jeździł NH T7500, Claasem Arionem albo Forterrą HD to wie o co chodzi) w przeciwieństwie do prostej osi w Magnum. Awaryjność? Kiedyś Jaśki były synonimem pancernego ciągnika, Fendt wraz z wprowadzeniem serii 900 4 generacji (924-936 Vario) miał początkowo problemy z wytrzymałością przekładni w największych modelach, potem przez kilka lat były z nimi różne jaja (w galerii jest kilka zdjęć 900-tek rozebranych do remontu) aż niby teraz jest z nimi spokój, choć skoro w Głubczycach jeździ minimum 5 sztuk Axiona 900 które przyjęły się po testach sztuk oznaczonych 9X0, mimo że do tej pory mieli 2 sztuki 936, to coś jest na rzeczy. Wyglądu ciągników nie poruszam bo to kwestia gustu.

 

Więc ideału nie ma, każdy ma swoje ulubieństwa a ideału tak naprawdę nie ma. Dlatego Elektrotechnik dziwi się dlaczego niektórym świeczki się zapalają w oczach na widok Fendtów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v