Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu FENDT 936 pęknięta głowica przy 2800 Mth?

Ciągnik Fendt 936 Vario, znany z potężnej mocy 360 KM dostarczanej przez silnik Deutz o pojemności 7.8 litra, został uchwycony podczas serwisowania na placu gospodarstwa. Kluczowym problemem okazała się pęknięta głowica, zauważona przy przebiegu 2800 motogodzin. Ta awaria wymaga natychmiastowej naprawy, aby uniknąć dalszych uszkodzeń i utraty wydajności. Dzięki wyjątkowej konstrukcji i zaawansowanej technologii, pomimo trudności, Fendt 936 jest ceniony za zdolność do współpracy z wymagającym osprzętem. Skrzynia bezstopniowa Vario umożliwia płynne dostosowanie prędkości, co jest kluczowe przy precyzyjnych pracach polowych. Obok, na placu, widoczna jest maszyna towarzysząca, gotowa do dalszej pracy po zakończeniu serwisu ciągnika.


Rekomendowane komentarze

I to już nie ten sam fendt co z silnikiem mwm czy man. Tam głowica była dzielona i koszt byłby 4x niższy podobnie jak prawdopodobieństwo takiego uszkodzenia, a czas naprawy połowę krótszy dlatego fendt kiedyś był guru.Z tymi normami emisji spalin to już jest cyrk, żywotność silnika spadła, spalanie wzrosło

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v