Skocz do zawartości

AgroSikora

Fendt z 2010 roku.


Rekomendowane komentarze

Blisko byłem. To jeszcze nie tak tragicznie, biorąc pod uwagę, że kawał blachy do kombajnu NH potrafi tyle kosztować. Wyczytane pod innym zdjęciem.

Odnośnik do komentarza

Blisko byłem. To jeszcze nie tak tragicznie, biorąc pod uwagę, że kawał blachy do kombajnu NH potrafi tyle kosztować. Wyczytane pod innym zdjęciem.

Odnośnik do komentarza

Jaki powód wymiany głowicy ? Kochane motory MWM w Fendtach, z dzielonymi głowicami..

Odnośnik do komentarza

Upss... To nie dobrze.. Nawet Fendtowi już się zdarzają takie wpadki.. A to wszystko dlatego, że zachciało się silników Deutza!

Odnośnik do komentarza

Tak tak. Sprzęt za kilkaset tysięcy ma prawo się zepsuć po niewielkim przebiegu. Technologia idzie do przodu a produkty co raz gorsze. Głowica pewnie wyczyszczona do zlokalizowania nieszczelności.

Odnośnik do komentarza

I to już nie ten sam fendt co z silnikiem mwm czy man. Tam głowica była dzielona i koszt byłby 4x niższy podobnie jak prawdopodobieństwo takiego uszkodzenia, a czas naprawy połowę krótszy dlatego fendt kiedyś był guru.Z tymi normami emisji spalin to już jest cyrk, żywotność silnika spadła, spalanie wzrosło

Odnośnik do komentarza

niestety cała glowica na 6 cylindrów boi sie przegrzania, dzielone w tym wypadku sa najlepsze, koszty nizsze, szybko mozna znalesc gdzie sie cos dzieje, a z tymi "dlugimi" nie tylko w ciagnikach sa problemy.

Odnośnik do komentarza

Jak by to było w kubocie to było by dużo ogromnego hejtu a tak tylko współczucie bo taki drogi sprzęt. Nie zazdroszcze to nie te stare masyny które kręciły po 10 tyś przy minimalnej uwadze użytkownika.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...