grzesmaly 701 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Oj tam nowe ciagniki nie sa wcale tak drogie w naprawach Odnośnik do komentarza
iron 1039 Opublikowano 17 Stycznia 2016 a ta pęknięta ? no 15 może być mało jak do Ursusa 6cyl .6000-7000 .zł. Odnośnik do komentarza
przybyslawice5211 567 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Szkoda ze nie zrobili ze każdy cylinder ma swoją głowice w scaniach każdy cylinder ma swoją głowice jak w zetorach i ursusie c 360 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Stycznia 2017 Blisko byłem. To jeszcze nie tak tragicznie, biorąc pod uwagę, że kawał blachy do kombajnu NH potrafi tyle kosztować. Wyczytane pod innym zdjęciem. Odnośnik do komentarza
AgroSikora 56 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Blisko byłem. To jeszcze nie tak tragicznie, biorąc pod uwagę, że kawał blachy do kombajnu NH potrafi tyle kosztować. Wyczytane pod innym zdjęciem. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Stycznia 2017 Jaki powód wymiany głowicy ? Kochane motory MWM w Fendtach, z dzielonymi głowicami.. Odnośnik do komentarza
AgroSikora 56 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Pęknięta. Było podobno dużo wadliwych w serii: 936.... Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 20 Stycznia 2017 Upss... To nie dobrze.. Nawet Fendtowi już się zdarzają takie wpadki.. A to wszystko dlatego, że zachciało się silników Deutza! Odnośnik do komentarza
KacperDemczuk 351 Opublikowano 20 Stycznia 2017 jest to maszyny więc ma prawo się popsuć, nic nie jest nie zniszczone,przebieg też pewnie ma niemały ☺ Odnośnik do komentarza
dakota 112 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Ale chyba kojarzę że 936 to jest silnik man a nie deutza Odnośnik do komentarza
DTaras 2021 Opublikowano 20 Stycznia 2017 głowica pękła między zaworami? sama z siebie czy były lroblemu z układem paliwowym? Odnośnik do komentarza
DTaras 2021 Opublikowano 20 Stycznia 2017 tak ogólnie to silnik dosyć masz czysty... Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 20 Stycznia 2017 Tak tak. Sprzęt za kilkaset tysięcy ma prawo się zepsuć po niewielkim przebiegu. Technologia idzie do przodu a produkty co raz gorsze. Głowica pewnie wyczyszczona do zlokalizowania nieszczelności. Odnośnik do komentarza
AgroSikora 56 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Ale chyba kojarzę że 936 to jest silnik man a nie deutza 936 ma silnik deutza Odnośnik do komentarza
Pietras892 945 Opublikowano 20 Stycznia 2017 I to już nie ten sam fendt co z silnikiem mwm czy man. Tam głowica była dzielona i koszt byłby 4x niższy podobnie jak prawdopodobieństwo takiego uszkodzenia, a czas naprawy połowę krótszy dlatego fendt kiedyś był guru.Z tymi normami emisji spalin to już jest cyrk, żywotność silnika spadła, spalanie wzrosło Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1623 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jeszcze trochę to przeproszę swoje farmtraci :blink: Tu za cene głowicy mam nowy cały silnik :lol: Odnośnik do komentarza
Uziu92 8226 Opublikowano 20 Stycznia 2017 niestety cała glowica na 6 cylindrów boi sie przegrzania, dzielone w tym wypadku sa najlepsze, koszty nizsze, szybko mozna znalesc gdzie sie cos dzieje, a z tymi "dlugimi" nie tylko w ciagnikach sa problemy. Odnośnik do komentarza
micro303 33 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jak by to było w kubocie to było by dużo ogromnego hejtu a tak tylko współczucie bo taki drogi sprzęt. Nie zazdroszcze to nie te stare masyny które kręciły po 10 tyś przy minimalnej uwadze użytkownika. Odnośnik do komentarza
adikpl1 259 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Do 2006 r. dziewięćsetka była na silniku MAN'a a od 2006 r. jest na silniku Deutz. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się