Skocz do zawartości


Nowy nabytek :D Długo wyczekiwany :D C-360 pląsa z radości :D
Zapewne będziecie pytać moc i wyposażenie więc moc znamionowa 135KM, chwilowa z power boost 155 lub 160KM.
Wyposażenie:
- amortyzacja przedniej osi
- amortyzowana kabina na poduszkach
- klimatyzacja automatyczna climatronic
- elektryczne, podgrzewane lusterka
- pneumatyczny podgrzewany fotel
- lodóweczka
- funkcja auto
- przedni tuz 3500 kg udźwigu
- biegi pełzające
- wałek 540/540E/750/1000/1000E
- skrzynia 45km/h
- i chyba jeszcze jakiś komputerek :D

  • Like 4



Rekomendowane komentarze

Ogladalem go. Z zewnątrz fajny. w srodku duze oznaki zuzycia. Przebieg w Raf Rolu kazdy ma na poziomie 6500-6900.Norma. Sam kupiłem tam jeden sprzęt to wiem jakie cuda potrafia zrobic. w czterocylindrowym cisgniku kolo zamachowe od 6-tki. odlaczone lampki awaryjen ehr itd. Podobał mi sie z zewnatrz ale z racji ze kilka ciagnikow tej marki juz miałem odpadł z klasyfikacji:) Wiem , że wszyscy slodza jak mogą ale jak ktos ma doswiadczenie to wie że nie jest tak różowo. Mam nadzieję , że jednak bedzie wszystko ok.

wiesz, skrzynia dziala idealnie jak jest zimna, jak sie troche rozgrzeje to tez, nie mialem okazji go mocno rozgrzac ale z godzine nim jezdzilem z przerwami bez gaszenia silnika i wszystko bylo okej, wszystko dziala, hamulce brzytwa, wszystkie przewody pod spodem ogladalem i nie widac aby czujniki byly poodlaczane, a cala reszta wyjdzie w polu.

@Piotruniu dokladnie, cofanie to standart i to nie jest przebieg tylko stan licznika. Ale mam jedna nadzieje ze moze bedzie lepszy jak MTZ

od gaszenia jest elekrozaworek na dole z 2 kablami, na gorze jest sterownik z wtyczka i co najmniej 10 pinów.

mam instrukcje z 2004 roku i tam pisze ze jest ten boost, wiec jak ktos to napisal to zapewne to jest, zrobie wam zdjecie pompy i zobaczycie sobie, do bosta nie musi byc common rail, tam jest taka sama pompa jak np u mnie w fordzie, passacie, gdzie mapami paliwa steruje komputer, ktory jest pod filtrem powietrza.

@hubertus dobrze pisze.

@z7245, nie ma elektrycznej bo elektryczna jest tylko i wylacznie w przypadku silnikow z CR, do pompy rotoacyjnej czy rzedowej nie trzeba pompki w baku, myli Ci sie z common railem, ktory to faktycznie wszedl chyba w 2005 czy 2006 roku, ale wysterowanie jej jest calkowicie elektroniczne, mozna go czipowac, zmienic mape, ale nie ma zadnych srub do podnoszenia dawki, zadnych linek, jest to pompa w pelni sterowana elektronicznie. Walne foto to sobie zobaczycie. Czy bedzie chodzil to sie okarze, do srodka nie wejdzie. A co do przebiegu to jak ma 10 lat bo pierwsza rejestracja w 2005 to niech i ma 10 tys, ale 20 czy 25 letni bedzie mial 25 tys, wiec jak ktos taki nabyl to moze sie zawiesc.

@landfarmer dzieki :) plakalem za c 330 z sentymentu :D

No nie wiem ja mam silnik na zwykłej pompie i mam zasilającą elektryczną, a ta wtyczka z pinami to pewnie od elektrycznego regulatora obrotów, 

Ogladalem go. Z zewnątrz fajny. w srodku duze oznaki zuzycia. Przebieg w Raf Rolu kazdy ma na poziomie 6500-6900.Norma. Sam kupiłem tam jeden sprzęt to wiem jakie cuda potrafia zrobic. w czterocylindrowym cisgniku kolo zamachowe od 6-tki. odlaczone lampki awaryjen ehr itd. Podobał mi sie z zewnatrz ale z racji ze kilka ciagnikow tej marki juz miałem odpadł z klasyfikacji:) Wiem , że wszyscy slodza jak mogą ale jak ktos ma doswiadczenie to wie że nie jest tak różowo. Mam nadzieję , że jednak bedzie wszystko ok.

 

Większość handlarzy kupuje rożne zepsute sprzęty. Potem często gęsto z dwóch robią jeden. A resztę sprzedają w częściach. Sam widziałem to u kolesia od którego cześć kupowałem.

Najlepiej ciągnik kupić jesienią lub na wiosnę i od razu w pole. Ze dwa dni porobić non stop. Ostatnio znajomy ciągnika szukał. Doradziłem mu, aby kupował we wrześniu albo na wiosnę i od razu na pole i tak zrobił. Dwa dni non stop rzeźbił. 

Zbuczyn i okolice większość z moich stron omija szerokim łukiem. Koles kupił zimą jd. Przywieźli mu na lawecie. Wszystko cacy ciągnik super aż do wiosny. Dopiero jak w pole pojechał to kwiatki wyszły. 25 tys w serwisie zostawił. Powiedział, że pluje sobie w brodę. Jeszcze z 50 kredytu by dołożył i miał by nowego.

Nie chcę tu nikogo straszyć. Może ten ciągnik jest ok i oby taki był. Ale najlepiej kopic i do roboty. Jak się psuje to telefon i grat z powrotem na plac. Co do instrukcji co w niej piszą to jedno a jaki jest akurat model ciągnika to drugie. Boost dla ciągników z lat 03-05 to 140 KM. Dla ciągników z lat 05-07 ze skrzynia dyna 6 boost to 155 KM.

 

http://www.used-massey-tractors.com/download-massey-ferguson-brochures

 

Wybierzcie non-current models.

Co do Rafrolu i handlarzy z pod Zbuczyna. Tam wszystko się świeci jak nowe. Niestety wielu tez się zawiodło. Ale niech ci służy.

 

Zbuczyn - Siedlce to zagłębie HANDLORZY, ściągają szroty od brudasów z Francji, trochę polepią, odmalują, licznik standardowo ustawią na 6500h i sprzedają jako stan idealny...

Jak szukać używki to z Niemiec, cena dużo wyższa ale tam dużo bardziej dbają o sprzęt.

dokladnie, czas pokarze, mial byc JD, ale macie racje, wszystko w okolicach zbuczyna bylo tak zjechane ze masakra, ten wydawal sie najlepszy, elementy takie jak podnosnik, zaczepy nie sa wyrobione, brak przeciekow, silnik pieknie pracuje, skrzynia tez bez zarzutu, z czasem wyjdzie. Tez wlasnie troche sie popytalem i poczytalem i nawet panowie mechanicy, ktorych troche na forum jest np. kolega Variotechnic (dziekuje, bo wiele przydatnych porad mi napisał) mowili ze wlasnie te serie i te skrzynie sa bardzo udane o ile sie dba :)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v