Skocz do zawartości

Zetor Forterra 11441


robertrolnik27

Tuleja zębata w skrzyni (łącznik). Widac jak ścieło zęby praktycznie nic słychac nie było, zniknęły biegi do przodu stało się to po 1300 mtg brak słów! :/


Rekomendowane komentarze

Miałęm podobny przypadek w MTZ. W wersji niemieckiej 550 zamiast reduktora z żółwiem montowali podobną tuleję. Raz podczas orki zginęły wszystkie biegi, tuleja się obrobiła....

Odnośnik do komentarza

może powodem , jak kolega wyżej napisał ,  jest  za małe zazębienie wałka i nad tym należałoby się zastanowić ?

Odnośnik do komentarza

A może gó%#@`?a jakość materiałów? Już widzieliście zdjęcia jak warga przeciwkurzowa simmeringu robiła rowki na wale. Guma wytarła stal.:)

Odnośnik do komentarza

już złożone może coś nie tak z wałkami jest bo druga strona też mało bierze tak się odznacza , pytałeś innych czy mieli takie awarie ,

Odnośnik do komentarza

@pimper21 mechanik 1,5 tyś chyba + oleje + kleje uszczelniające to jakoś tyle wyszło ;)

@ iron dokładnie tak 

@sebe nic nikt takiego nie słyszał, biegi ciężko wchodziły, mechanik lekko przeszlifował końcówki zębów różnica minimalna, nie wiem czy tylko mi tak ciężko wchodzą te biegi, rewers przy uwrociach też nie ciekawie.. :/ 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v