Skocz do zawartości


Pierwsza usterka w Farmtracu, podobno pierwszy raz spotkał się serwisant z taką usterką.

Co widzimy na zdjęciu Farmtrac Mazur 7110DT?

Farmtrac Mazur 7110DT pracuje na placu gospodarstwa, wyposażony w ładowacz czołowy. Ten ciągnik rolniczy, napędzany silnikiem Perkins, oferuje moc znamionową 110 KM, co czyni go efektywnym narzędziem do codziennych zadań. 4-cylindrowy silnik o pojemności 4.4 L zapewnia odpowiedni moment obrotowy, umożliwiając skuteczną obsługę nawet ciężkich ładunków. Skrzynia biegów 12/12 umożliwia precyzyjne dostosowanie prędkości i siły do warunków pracy. Współpracując z ładowaczem czołowym, Farmtrac Mazur 7110DT sprawdza się doskonale w operacjach załadunku i transportu materiałów na terenie serwisu rolniczego.


Rekomendowane komentarze

Farmtrac8244 - dam pewien przykład do mostu jako tako sam bym kupił ciągnik FT no ale są inne wydatki moja wypowiedz tyczy się mostu Carraro dam przykład na ursusie 5714 jeden z 2006 z tur 5 most Dana i 7 tyś mtg i most suchy i Ursus też 5714 2009r most Carraro tur 4 mocno krótki i 1200mtg leje się ze zwolnic zaleli hipol było trochę spokoju a teraz leje się dalej uszczelniacz kasetowy do wymiany i teraz leje się od strony mechanizmu pół oską  na Danie wspornik pękł most cały a tu się Carraro leje jak z byka nie wiem może to carraro było tłuczone na licencji gdzieś w chinach bo strasznie marne 

To jest śmieszne, on pracował przy tym mule jeden dzień i rozwalony? Mam same Explorera pracuje z Turem mx 100 to zbiornik na gnojowice (laguna) była nim zrobiona i pracował przy załadunku ziemi na ten zbiornik, ziemię jak drenujemy tez wszystko równa się nim, we wsi obok tez maja ft to cały przedni napęd na gwarancji przywieźli, traktor tylko przy belach robił

jak będą lać olej do mostu to zazycz sobie 80w140 bo takie początkowo były lane a później zmienili na 80w90 ale ten olej jest zbyt gęsty i jesienią przy niskich temp słychac jak halasuja taczki od mechanizmu roznicowego. niby nie ma to wpływu na zużycie mostu ale lepiej dmuchać na zimne,a poza tym ten hałas jest denerwujacy. To dotyczy tylko traktorów Z turem.

W większym Aresie też most był robiony przy ok. 6-7k godzin, ale też mi się wydaje, że powinien dłużej wytrzymać. U Celtisa most w porządku (a przynajmniej o naprawach jego nic mi nie wiadomo), pracuje on z ładowaczem, ale tam most jest większy niż oryginalnie montowali (miał iść do lasu) ;) Słyszałem o przypadku JD gdzie most się też dość szybko skończył. Ogólnie nie mają dobrej opinii te mosty ;)

Stare Carraro było OK nowe już nie są takie.

W 5340 po grubo ponad 6000mht i nic się nie dzieje a ciągnik od 11lat chodzi głównie z polskim ładowaczem TUR4. Często pracuje bez balastu. W JD w zależności od serii były mosty Carraro, Dana(słynne 'Made in China') i ZF. O Tych 2 pierwszych już słyszałem że były naprawiane po kilku tyś mth (Dana chyba nawet 2 razy) - przypadki z mojej okolicy.

Stare Dana(Made in Italy)  są w porządku - nowe za wcześnie aby oceniać aczkolwiek widziałem kiedyś w serwisie most od Valtry N który przyjechał do naprawy.

W FT jest chyba Carraro produkowane w Indiach więc możliwe że jest niższej jakości niż produkowane we Włoszech.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v