konrad1991 37 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 A co mu dolega że pierwszy raz serwisant ma taką usterkę ? Odnośnik do komentarza
WisniowoTeam 2 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Szczerze mówiąc nie wiem co w nim się zepsuło, ale mają zrobić napęd na gwarancji. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2015 A może pierwszy taki kierowca co jeszcze na gwarancji sprzęt zajeździ? To tylko żart. Teraz zacznie się wieszanie psów na farmtracku jakby to oni most robili. Odnośnik do komentarza
Cehes 627 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Nie na FT a na Carraro, mogę potwierdzić, że te mosty są gówno warte Odnośnik do komentarza
mrc1005 53 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Teraz to wszystko dziadostwo jest ... Odnośnik do komentarza
farmtrac8244 450 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 @GucioJumz nie gadaj że badziew Odnośnik do komentarza
GucioJUMZ 394 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Farmtrac8244 - dam pewien przykład do mostu jako tako sam bym kupił ciągnik FT no ale są inne wydatki moja wypowiedz tyczy się mostu Carraro dam przykład na ursusie 5714 jeden z 2006 z tur 5 most Dana i 7 tyś mtg i most suchy i Ursus też 5714 2009r most Carraro tur 4 mocno krótki i 1200mtg leje się ze zwolnic zaleli hipol było trochę spokoju a teraz leje się dalej uszczelniacz kasetowy do wymiany i teraz leje się od strony mechanizmu pół oską na Danie wspornik pękł most cały a tu się Carraro leje jak z byka nie wiem może to carraro było tłuczone na licencji gdzieś w chinach bo strasznie marne Odnośnik do komentarza
WisniowoTeam 2 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Tak naprawdę to jest z naszej winy bo pracował pod dużym obciążeniem, ale na całe szczęście padł jeszcze na gwarancji. Odnośnik do komentarza
janczar810 302 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Jakie niby duze obciążenie? belki sianokiszonki? Odnośnik do komentarza
WisniowoTeam 2 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Czyscilismy staw z mułu nie jest to ani trochę lekkie, często przód sam musiał ciągnąć cały traktor. Odnośnik do komentarza
WisniowoTeam 2 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Balans najwidoczniej nic nie pomógł bo był zaczepiony. Odnośnik do komentarza
cichyh32 170 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 To jest śmieszne, on pracował przy tym mule jeden dzień i rozwalony? Mam same Explorera pracuje z Turem mx 100 to zbiornik na gnojowice (laguna) była nim zrobiona i pracował przy załadunku ziemi na ten zbiornik, ziemię jak drenujemy tez wszystko równa się nim, we wsi obok tez maja ft to cały przedni napęd na gwarancji przywieźli, traktor tylko przy belach robił Odnośnik do komentarza
WisniowoTeam 2 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zawsze weź pod uwagę ze musiał jeździć pod stroną górę oraz wiem ze farmtrac zawsze będzie gorszy od zachodnich sprzętów. Odnośnik do komentarza
dachu127 80 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 jak będą lać olej do mostu to zazycz sobie 80w140 bo takie początkowo były lane a później zmienili na 80w90 ale ten olej jest zbyt gęsty i jesienią przy niskich temp słychac jak halasuja taczki od mechanizmu roznicowego. niby nie ma to wpływu na zużycie mostu ale lepiej dmuchać na zimne,a poza tym ten hałas jest denerwujacy. To dotyczy tylko traktorów Z turem. Odnośnik do komentarza
stefan8244c2 9 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 @GucioJumz Carraro to dobre podzespoły mam farmera na nich i nie mogę powiedzieć złego słowa Odnośnik do komentarza
pp1208 706 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 u mnie w ursusie 5314 ( most Carraro) most jak narazie nie cieknie, chodz był juz tulejowany, przebieg 3500 mtg Odnośnik do komentarza
andrzej2257 143 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 U mnie w johnie 5720 kilka razy robiłem zwolnice, usunąłem luzy i póki co chodzi(5000 tyś mtg). Ogólnie nie miał lekko, ale to nie zabawka i trochę więcej powinien wytrzymać. Odnośnik do komentarza
Cehes 627 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 W większym Aresie też most był robiony przy ok. 6-7k godzin, ale też mi się wydaje, że powinien dłużej wytrzymać. U Celtisa most w porządku (a przynajmniej o naprawach jego nic mi nie wiadomo), pracuje on z ładowaczem, ale tam most jest większy niż oryginalnie montowali (miał iść do lasu) Słyszałem o przypadku JD gdzie most się też dość szybko skończył. Ogólnie nie mają dobrej opinii te mosty Odnośnik do komentarza
MgrLukash 154 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Stare Carraro było OK nowe już nie są takie. W 5340 po grubo ponad 6000mht i nic się nie dzieje a ciągnik od 11lat chodzi głównie z polskim ładowaczem TUR4. Często pracuje bez balastu. W JD w zależności od serii były mosty Carraro, Dana(słynne 'Made in China') i ZF. O Tych 2 pierwszych już słyszałem że były naprawiane po kilku tyś mth (Dana chyba nawet 2 razy) - przypadki z mojej okolicy. Stare Dana(Made in Italy) są w porządku - nowe za wcześnie aby oceniać aczkolwiek widziałem kiedyś w serwisie most od Valtry N który przyjechał do naprawy. W FT jest chyba Carraro produkowane w Indiach więc możliwe że jest niższej jakości niż produkowane we Włoszech. Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1658 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Jakie objawy awarii? Bo póki co nic nie napisałeś. Przedni most w tym ciągniku jest włoski. Zetor 5340 - most carraro ciągłe problemy z przegubami, także nie wszystko stare jest takie "super" Odnośnik do komentarza
WisniowoTeam 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Dzisiaj rano serwisant był w Mrągowie rozebrali tam most i stwierdzili, że nic mu nie dolega, a przedtem nie działał przód, gdy założył go do ciągnika działał jakby nigdy nic. Nie wiem co było przyczyną. Odnośnik do komentarza
dachu127 80 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 ja słyszałem ze carraro mosty robi tylko w indiach. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się