Skocz do zawartości

Farmtrac Mazur 7110DT


WisniowoTeam

Pierwsza usterka w Farmtracu, podobno pierwszy raz spotkał się serwisant z taką usterką.


Rekomendowane komentarze

A może pierwszy taki kierowca co jeszcze na gwarancji sprzęt zajeździ? To tylko żart. Teraz zacznie się wieszanie psów na farmtracku jakby to oni most robili.

Odnośnik do komentarza

Farmtrac8244 - dam pewien przykład do mostu jako tako sam bym kupił ciągnik FT no ale są inne wydatki moja wypowiedz tyczy się mostu Carraro dam przykład na ursusie 5714 jeden z 2006 z tur 5 most Dana i 7 tyś mtg i most suchy i Ursus też 5714 2009r most Carraro tur 4 mocno krótki i 1200mtg leje się ze zwolnic zaleli hipol było trochę spokoju a teraz leje się dalej uszczelniacz kasetowy do wymiany i teraz leje się od strony mechanizmu pół oską  na Danie wspornik pękł most cały a tu się Carraro leje jak z byka nie wiem może to carraro było tłuczone na licencji gdzieś w chinach bo strasznie marne 

Odnośnik do komentarza

To jest śmieszne, on pracował przy tym mule jeden dzień i rozwalony? Mam same Explorera pracuje z Turem mx 100 to zbiornik na gnojowice (laguna) była nim zrobiona i pracował przy załadunku ziemi na ten zbiornik, ziemię jak drenujemy tez wszystko równa się nim, we wsi obok tez maja ft to cały przedni napęd na gwarancji przywieźli, traktor tylko przy belach robił

Odnośnik do komentarza

jak będą lać olej do mostu to zazycz sobie 80w140 bo takie początkowo były lane a później zmienili na 80w90 ale ten olej jest zbyt gęsty i jesienią przy niskich temp słychac jak halasuja taczki od mechanizmu roznicowego. niby nie ma to wpływu na zużycie mostu ale lepiej dmuchać na zimne,a poza tym ten hałas jest denerwujacy. To dotyczy tylko traktorów Z turem.

Odnośnik do komentarza

U mnie w johnie 5720 kilka razy robiłem zwolnice, usunąłem luzy i póki co chodzi(5000 tyś mtg). Ogólnie nie miał lekko, ale to nie zabawka i trochę więcej powinien wytrzymać.

Odnośnik do komentarza

W większym Aresie też most był robiony przy ok. 6-7k godzin, ale też mi się wydaje, że powinien dłużej wytrzymać. U Celtisa most w porządku (a przynajmniej o naprawach jego nic mi nie wiadomo), pracuje on z ładowaczem, ale tam most jest większy niż oryginalnie montowali (miał iść do lasu) ;) Słyszałem o przypadku JD gdzie most się też dość szybko skończył. Ogólnie nie mają dobrej opinii te mosty ;)

Odnośnik do komentarza

Stare Carraro było OK nowe już nie są takie.

W 5340 po grubo ponad 6000mht i nic się nie dzieje a ciągnik od 11lat chodzi głównie z polskim ładowaczem TUR4. Często pracuje bez balastu. W JD w zależności od serii były mosty Carraro, Dana(słynne 'Made in China') i ZF. O Tych 2 pierwszych już słyszałem że były naprawiane po kilku tyś mth (Dana chyba nawet 2 razy) - przypadki z mojej okolicy.

Stare Dana(Made in Italy)  są w porządku - nowe za wcześnie aby oceniać aczkolwiek widziałem kiedyś w serwisie most od Valtry N który przyjechał do naprawy.

W FT jest chyba Carraro produkowane w Indiach więc możliwe że jest niższej jakości niż produkowane we Włoszech.

Odnośnik do komentarza

Jakie objawy awarii? Bo póki co nic nie napisałeś.

 

Przedni most w tym ciągniku jest włoski.

Zetor 5340 - most carraro ciągłe problemy z przegubami, także nie wszystko stare jest takie "super"

Odnośnik do komentarza

Dzisiaj rano serwisant był w Mrągowie rozebrali tam most i stwierdzili, że nic mu nie dolega, a przedtem nie działał przód, gdy założył go do ciągnika działał jakby nigdy nic. Nie wiem co było przyczyną.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v