Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Ursus C-4011 - C-362

Informacje o zdjęciu Ursus C-360 + Tur 3B

Zrobione z SAMSUNG SM-G350

  • 3,3 mm
  • 1/100
  • f f/2.6
  • ISO 100
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

18 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Szczęście w nieszczęściu że to Ci się stało na polu, nie na drodze gdzieś, bo tam to wyglądało by o wiele gorzej  :unsure:

  • Like 4

U mnie w 3P to w 2013 w żniwa też bele woziliśmy tyle że na takim chwytaku na podnośnik i akurat wujo przez taki lekki rowek przejeżdżał to traktor na tył przeważyło mi jak opadał to się ośka rozleciała i to pod czas żniw :(

  • Like 1

@krzysiek277 u mnie przód w tym ciągniku to masakra... 

@marekfarmer nie, sworzeń nie pękł, spawy puściły na mocowaniu osi z tą rurą co w nią sworzeń wchodzi. Wyciąganie osi było bardzo niebezpieczne ze względu na to że podnosiliśmy go po ciemku. Odnośnie całej akcji to podniosłem go drugim ciągnikiem, było ciężko ale dał radę, następnie podstawiliśmy pieńki deseczki itd. Następnie lewarek i jeszcze wyżej. Gdy już był na odpowiedniej wysokości wjechaliśmy pod ciągnik tym oto wózkiem  http://bankfotek.pl/view/1898792 opuściliśmy i powoli do domu ok 400m

@Piotruniu25 niestety zgiął się, ale udało nam się go naprostować, ale nie jest jeszcze idealnie wyprostowany.

@izydor6280 jak na razie podstawiliśmy starą oś opuściliśmy ciągnik żeby trafiło idealnie na to samo miejsce i zespawaliśmy, wiem nie powinno się tak robić ale bez tego ciągnika nic nie zrobię więc poszliśmy na skróty, jeśli wytrzyma te sianokosy to przed żniwami rozbierzemy cały przód 

@slawek3220 to samo sobie pomyślałem... 

Całe szczęście ,że nie na szosie przy max prędkości , nie chcę myśleć co mogłoby się stać ...

 

 

  Cos kiedyś słyszałem o przedniej osi w c-360 z bizona , może dałoby radę i problemy by się skończyły ?

  • Like 1

przerabiałem to 2 razy u siebie... wystarczy wspawac wzmocnienia samemu i po kłopocie... 

Można też w stawic tylną oś od bizona lub założyc jak ja to planuje napęd od stara 660 z dobrze wspawanym sworzniem i wtedy problem pękającej osi, wyginających się sworzni zwrotnicy, pękających wąsów od kierowania, mielonych łożysk zwrotnicy oraz pękających czopów zwrotnicy minie bezpowrotnie, w dodatku zyskamy też przedni napęd po przykręceniu przystawki i założeniu wału :) 

Ot cała filozofia :)

@up nie tyle co pośpiech a ładowacz. Najpierw jest przechwalanie ile to się kilogramów uniosło takim turem a potem jest taki oto efekt...

a co to się wydarzyło ? Czopy chrupią jak chcą przy turze 800 kg udźwigu ciapek czy c360, jak masz luźne łożysko ale żeby cały nost urwać to nie jest możliwe jakieś zaniedbania tutaj były bez dwóch zdań :D 

Panowie to nie ciagnik z napendem i co tu gdybac to jest tur i ma prawo peknac
Kolego pospawaj dobrym migmag wzmocnij i nic nie zmieniaj na nowe przeciez w fabryce spawali to wirowka
nowa os bedzie gorsza od starej

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×