Landfarmer 3581 Opublikowano 28 Marca 2015 I ciekawe ile było na oryginalnym liczniku bo ten nie jest oryginalny
Rafallll360 986 Opublikowano 28 Marca 2015 Mój już ponad 10 tyś natłukł Można łatwo odróżnić czy zegary są pierwsze oryginalne ,pewnie zapytacie jak ? Po śladach farb szarej bo w fabryce zakładali i malowali od razu nie zabezpieczając wcześniej.Życzę dalszych bez awaryjnych motogodzin
michal912 194 Opublikowano 28 Marca 2015 U mnie stary miał ok 9500 ale z 6-7 lat licznik nie chodził.
Landfarmer 3581 Opublikowano 28 Marca 2015 Mogę się mylić ale w oryginale tarcza była inna sam mam też taki sam zegar i jest to drugi egzemplarz
banan575 105 Opublikowano 28 Marca 2015 2 czerwone lampki metalowe nowe, migacz nowy, jeden zegar nowy(hamulca)
Landfarmer 3581 Opublikowano 29 Marca 2015 Arkadiusz Nie przesadzaj zrób porządnie uszczelkę to nie wywali
Gość Opublikowano 29 Marca 2015 W moim od października 1994 roku nie wydmuchało uszczelki... Może z was tacy mechanicy, że lepiej nie mówić. Jak sam nie umiesz to daj jakiemuś dobremu mechanikowi to zrobi jak trzeba w 1994 był jedyny remont silnika (zaraz po zakupie) i do dziś jeździ
ArkadiuszPodlasie 119 Opublikowano 29 Marca 2015 No moze i tak.Landfarmer a u cb jak perszing sie sprawuje?
bratrolnika 29003 Opublikowano 30 Marca 2015 A uszczelka pod głowicą która? a 3P to ile ma głowic??? jedną przecież ma
Landfarmer 3581 Opublikowano 30 Marca 2015 Arkadiusz mój perszing już zaczyna się kończyć ale na tyle ile zrobił przez całe swe życie to jestem z niego zadowolony w tej chwili mam 6,5 tys mth + to co wychodził na zepsutym liczniku wiem że to nie jest jakoś strasznie dużo, na jesieni zeszłego roku zrobiłem uszczelkę pod głowicą pierwsza po oryginalnej dostał przedmuchu miedzy cylindrami, olej już zaczyna brać i na wiosnę 2014 zrobiłem tarczę drugiego stopnia sprzęgła bo obcieło nity prawdopodobnie przez pracę rębakiem szkoda bo tarcza była jeszcze w ładnym stanie i przy okazji tych robót zrobiłem uszczelniacze na wale i misce, kilka lat temu ojciec oddał go na wymianę tarczy 1 stopnia sprzęgła i wtedy były końcówki układu kierowniczego i główny sworzeń i jego tuleje w przedniej belce i w zeszłym sezonie też zrobiłem komplet sworzeń i tuleje atak więcej to nic konkretnego przy nim nie robiłem
ArkadiuszPodlasie 119 Opublikowano 30 Marca 2015 Ja swojego 360-3P sprzedalem w grudniu 2013 a na wiosne 2014 kupilem 60-tke bo w orce na moich ziemiach to porazka byla.szkoda bylo meczyc 3p bo biedny i tak nie dawal rady.gdyby w ZM URSUS montowali 4 cylindrowe silniki perkinsa do 360 to by bylo lepiej.
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się