Skocz do zawartości

Nowe błotniki do 3512


richardo29

Rekomendowane komentarze

Gość Profil usunięty

Opublikowano

Te zgrzane wzmocnienia to najgorsze rozwiązanie z możliwych. Tylko leci tam woda i błoto i rdzewieje. A pomalować pod tym nie ma jak.

Odnośnik do komentarza

Według Ciebie fabryczne są malowane lub miniowane podkładem przed zgrzewaniem?

Te zgrzane wzmocnienia to najgorsze rozwiązanie z możliwych. Tylko leci tam woda i błoto i rdzewieje. A pomalować pod tym nie ma jak.

 

Odnośnik do komentarza

Jak się kupuje na składnicy to są malowane a jak się zamawia u producenta to można bez podkładu :).

 

Z tymi wzmocnieniami to się zgodzę w 100% a kolejne miejsce to dziura która powstaje miedzy błotnikiem a mocowaniem. w tą dziurę można wstawić wstawkę z blachy i już po problemie a przy mocowaniu wyciąć dziurę u dołu błotnika żeby woda wypływała. Sam mam tak zrobione :)

Odnośnik do komentarza

Proszek wychodzi taniej, niż normalne malowanie u lakiernika. Wiadomo, drożej, niż zwykła farba położona samodzielnie, ale trwałość jest bez porównania. A ocynk też byłby bardzo dobrym rozwiązaniem na te profile, w które może wejść błoto. Ocynk w mojej okolicy (w dobrej ocynkowni) ok. 2 zł za kilogram "wsadu" (czyli przedmiotu cynkowanego).

Odnośnik do komentarza

Sprężyny do zawieszeń samochodowych są malowane proszkowo i nic nie pęka. Blacha normalnie nie pracuje bardziej, niż sprężyna. A jak pogniesz (w sensie uderzenia/otarcia o przeszkodę), to i normalna farba popęka. Wbrew pozorom lakier proszkowy to nie sztywna skorupa, jakąś elastyczność ma.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v