14thekamil14 783 Opublikowano 11 Lutego 2015 Co to będzie za przyczepka?Co Będziesz tym woził?5 leci dawno fotek nie dodawałeś Odnośnik do komentarza
sznajdik 573 Opublikowano 11 Lutego 2015 Ja uważam że jeżeli już robić jakąś przyczepę od podstaw to lepiej żeby była to wywrotka bo nigdy nic nie wiadomo Odnośnik do komentarza
prorok 2342 Opublikowano 11 Lutego 2015 Wszyscy przyczepki na Af robią...chyba i ja muszę zacząć zbierać materiał Od czego masz oś i jakie ma wymiary? Ile płaciłeś za materiał na ramę? Odnośnik do komentarza
michal1014 246 Opublikowano 11 Lutego 2015 Ale dobrze, że dyszel zrobiłeś w wersji Y zawsze to bezpieczniej na skrętach. Odnośnik do komentarza
darek1972 126 Opublikowano 11 Lutego 2015 Chyba i ja skonstruuję nową przyczepę, taką niepodobną do innych Odnośnik do komentarza
ursus912ic330 257 Opublikowano 11 Lutego 2015 Przyczepka robiona jest z myślą do C-330. Woził to będę nią wszystko co się da Oczywiście ta przyczepka jest robiona od podstaw i będzie to wywrotka. Ja materiały już trochę miałem zgromadzone. Oś mam od rozsiewacza RCW. Wymiary to 190 cm szeroka i 300 cm długa Trudno mi powiedzieć, bo na dolną ramę dwuteownik miałem swój. A za resztę zapłaciłem 900 zł Odnośnik do komentarza
mateuszc355 2180 Opublikowano 11 Lutego 2015 Skoro wszyscy robią przyczepki to ja kupie nowe lampy do mojej starej D47 Odnośnik do komentarza
MFrolnik26 218 Opublikowano 11 Lutego 2015 Jaki będziesz zakładał siłownik? Też mam w panach przerobić rozrzutnik jednoosiowy na wywrotkę ale nie mogę znaleźć siłownika w rozsądnej cenie. Za siłownik od stara wołają prawie 1000zł Odnośnik do komentarza
14thekamil14 783 Opublikowano 11 Lutego 2015 Ja jak Mateusz też planuję światła wymienić w mojejd-46 i d-47 Odnośnik do komentarza
michal7211jaron 5 Opublikowano 11 Lutego 2015 Wygląda to super. Te dwukółki na AF są zaraźliwe . Mam ramę przyczepy autobusowej stać i chyba też wykorzystam to na jakiś projekt. Mógłbyś mi powiedzieć jak szeroko rozstawione są te dwuteowniki z tyłu? Rama dolna i skrzyni leżą dokładnie na sobie? Odnośnik do komentarza
bezeta10 11 Opublikowano 12 Lutego 2015 Dyszel w Y ogranicza skręt lub trzeba robić dłuższy , jak jest przyczepa na szerokiej osi to nie ma znaczenia Odnośnik do komentarza
michal1014 246 Opublikowano 12 Lutego 2015 Tu jest dość długi co nie do 330 starczy Odnośnik do komentarza
Maniek1Excalibur 1 Opublikowano 12 Lutego 2015 Wszystko fajnie, ale co z rejestracją? Słyszałem, że już nie można przyczepy SAM w ogóle zarejestrować... Czy ktoś ma aktualne info? Odnośnik do komentarza
timo 824 Opublikowano 12 Lutego 2015 Wszystko można, jak przejdziesz proces homologacji. Da się to zrobić nawet poniżej 5 tys. zł. Albo wywieźć do Czech lub na Litwę i tam rejestrować, a potem sprowadzić - około 1,5 tys, zł w przeliczeniu + opłaty za sprowadzenie. Jak ktoś ma blisko do granicy to nawet się to opłaca, jak doliczyć koszt transportu na większą odległość, to już niekoniecznie. Odnośnik do komentarza
rafiursus60c 214 Opublikowano 12 Lutego 2015 Kawał dobrej roboty, czekam panie na telefon kiedy robimy instalacje elektryczną 5 oczywiście leci Odnośnik do komentarza
bratrolnika 28997 Opublikowano 13 Lutego 2015 jaki profil na górną ramę??? wywrot 3-stronny??? Odnośnik do komentarza
akadaka 0 Opublikowano 13 Lutego 2015 Ja moją (prawie) skończyłem po 3 latach, na razie nie ma kipra i chyba tak zostanie ale rama podwójna jest jakby w razie nie było w co rąk włożyć Odnośnik do komentarza
ursus912ic330 257 Opublikowano 15 Lutego 2015 Wywrot będzie tylko do tyłu.Miał być trzy stronny, ale stwierdziłem, że wystarczy mi tylko do tyłu. Siłownik będzie od multikara. 4,5 T udźwigu więc myślę, że sobie poradzi Dwuteownik to 12-nastka. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się