Skocz do zawartości

Ursus C-360 3p&UG 4x30 & Zetor 7211&UG 4x30



Jeszcze coś z tamtych dni... :)

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Według mnie pomysł głupi, bo wsadzenie do skrzyni przystosowanej do 50 KM, moc  o 25 KM więcej czyli dokładnie 1/2 mija się z celem, to nie jest czołg, i ten traktor też nie jest aż tak wytrzymały aby dostać taki zastrzyk mocy, po drugie nawet jakbyś tam wsadził 200KM to co Ci to da, skoro on jest lekki, i w cięższej pracy będzie sobie słabo radził ?

Taka przeróbka będzie kosztować krocie, więc lepiej go już sprzedaj i te pieniądze dołóż do czegoś fabrycznego co będzie dobre i wytrzymałe,

Moim zdaniem też bezsensu wkładanie takiego mocnego silnika na ten ciagnik,ale skoro tak mocno chcesz  i raczej cie nic nie przekona twój cyrk twoje małpy.Posiadacz 4011 3P co tutaj filmik był zamieszczony ma zamontowany silnik c-360 od 4512 w 199.. którymś roku z tego  się pytałem to 2 razy skrzynia robiona i tylny most,po prostu moment silnika na tą skrzynie jest za duży,gdyby wstawić skrzynie od zetora, jak był prototyp c-362 4P i przedni napęd to elegancka maszyna.Czekam na efekty i jestem bardzo ciekaw ile cie ten remont wyniesie.Powodzenia

ArkadiuszPodlasie no właśnie w końcu pasuje, żeby ktos porównał 60 tke do zetora bo pod względem hałasu w kabinie jest identycznie jak w zetorze i kabina również na poduszkach, nie czuć żadnych wibracji na kabinie i jest cicha praca mostu i skrzyni ;)

TheMariko12 jak przyjdzie przedni napęd to będzie to miało sens bo zaczepi się z 500 kg na przód i będzie ciągnął, jedynie co w tym projekcie jest zastanawiającego to tylko skrzynia ale o to się nie martwię, jak coś to sie z zetora założy i po problemie :)

Adi96 przedni napęd ma być dlatego również 4p aby była moc bo uciąg znacznie się poprawi z 4x4, most bedzie wytrzymywał bo przód przejmie dużą cześć obciażenia i tak jak napisałem, jedynie co to można się martwić o skrzynie ;)

Patryk122 trzeba się wyróżniać :D

mateuszc355  dzięki za miłe słowa bo do negatywnej krytyki już się w sumie przyzwyczaiłem, że zawsze coś jest nie tak i coś będzie źle lub jest źle, nigdy, że jest zrobione coś pozytywnego tylko zawsze łatke trzeba przykleić :P  myślałem nad tym ale wszystko składa się na kasę jak wiadomo, myślałem wymienić na jakiś 3 obrotowy ale kto wie, może kiedyś się wymieni. Jak narazie to co do tej mojej 4 mam spore plany i modyfikacje odkładnic jak i lemieszy i od razu dodam, że nie chodzi tu o te pióra na odkładnicach co się kupuje tylko zupełnie inne pomysły mam a czy będą skuteczne w pracy to się okaże :)

konteno jakby miał być sprzedany to na pewno więcej  niż 20 tyś bym go nie wystawił, aktualnie powinien być warty ok 20 tyś bo fajna kabina, 90 rok a wiec nowy typ no i jeszcze jak dojdzie 4x4 i 4p to powinien być tyle warty. Wiadomo, że nikt nie da za taki ciągnik więcej niż 20 tyś choćby nie wiem co by było w nim zrobione i nigdy nie odzyskam pieniędzy, które włożyłem ;)

Panowie wystarczy tych sporów, każdy ciągnik ma określone możliwości i tyle. U mnie 3p sobie daje rade w 4 skibach i tak sie robi, chodź już niedługo jest plan na 4p i 4x4 do tego ciągnika a silnik zamierzamy wsadzić z ursusa 5314 czyli 71 km o ile się nie mylę i moment obrotowy 261 Nm, tak dla porównania to moc będzie się równać zetorowi 7711 gdzie posiada 73 km ale moment obrotowy słabszy bo 247 Nm i myślę, że 4p jest kawałek do przodu przez moment obrotowy ;)

Kolego nie wiem czy miałes do czynienia z zetorem 7711 i ursusem 5314 ja miałem tyle ze 7745 i tym własnie ursusem dla mnie dane katalogowe sa bardzo mylące ursus odstaje daleko daleko za zetorem głownie przez przełożenie na skrzyni i moment obrotowy niby wg ciebie słabszy ale ursus jedzie tak samo jak zetor z zaciągniętym chamulcem ręcznym tyle ze paliwa moze pali mniej to trzeba przyznać ale  tej roboty co 7745 w tym samym czasie nie zrobi wiec spalanie na hektar jest podobne  

BARTEK92 a ja uważam, że 4p ma potencjał jak 77... tylko ten silnik w ursusach 5314 itp rujnuje skrzynia i przełożenia,  ale myślę, jakby ten silnik zamontował to zetora 77.. to zbytnio by nie odbiegał od 77... a spalanie bardzo by się różniło :) A doczynienia miałem z obu ciągnikami i zgodzę, się z tobą, że ursus przegrywa ale jednak w 4p poczułem ten potencjał jak w 7711 tyle, że konstrukcja ursusa go strasznie dusi ;)

Domal97 możliwe ze tak jest więc czekam za opinią jak wrzucisz ten silnik do 3p-ka bo chocby skrzynia nie wytrzymała to nie warto jej remontowac tylko kupic używke  od zetora 6911 i podobnych bo koszt bedzie mniejszy niz naprawa a ta skrzynia wiele potrafi przez swoje przełozenie sam posiadam takiego starego zetorka to konstrukcja stara ale nie zawstydziła bvy sie przy nie którym nowszym :)

mam w swojej c355 silnik od 7211 caly sezon ciężko pracowała i jakiś ujemnych skutków nie zauważylismy a dynamika kolosalnie wzrosła wierzyć katalogom i ustawieniu pompy ma 66koni a c355 ma 45hp więc doszło prawie 50%mocy i jakoś sie po miesiągu sprzegło nie rozwaliło ani slrzynia nie rozsypala xD maszyny zostały te same ale robi się szybciej 1-2biegi wyżej:) spalanie nawet w ciężkiej robocie mniejsze niż  u c360 1ha agregatem pod uprawę qq 6L 1ha qq 40-45L ON zastanawiam sie ile 3p spali na 1ha qq w sieczkarni..

zetor6945 perkinsy chyba jadą 25km/h ale jak byś miał ursusa c 4011 i do niego założył silnik 3p w tedy jest o wile szybszy  

 

zobacz to https://www.youtube.com/watch?v=QI_MjDXHcbE

 

Masz rację 3p i c 360 tak samo idą szybko mój 3p np idze 30 km/h przy obrotach 2500obr/min a jakbyś miał tak jak na filmie zwolnice od 4011 i opony 14,9 to byś leciał z 40km/h jeden opowiadał z SKR jak to się w latach 80-tych jeździło w transporcie c 360-tkami cytuję '' żeś pizg*oł przecinakiem dystans na pompie to żeś miał 3000 obr/min i tak się jeździło bo kogo to wtedy obchodziło spalanie etc :)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v