Skocz do zawartości

T25- Silnik



Biedak miał już 2x zmieniane głowice, 3x cylindry i tłoki 5x pierścienie, 2x wał 1x pompa wtryskowa, Aktualnie wał można przekręcić paluszkiem, zero kompresji. Silnik z osprzętem lecz bez koła zamachowego ( zagubione ) Mam nadzieje, że w październiku doczeka się remontu.


Rekomendowane komentarze

Ciągnik jeżdżony na usługi głównie kosiarka i prasa K442, dlatego był wymieniony silnik na żukowski.

Jak myślicie opłaca się remontować ten silnik robiąc generalny remont wał, panewki, głowice, cylindry, pompa wody, łożyska nowe koło zamachowe itp czy lepiej myśleć nad innym silnikiem ?

Silnik można kupić nowy w firmie ROLNEX tylko już silnik nowej generacji D-120 i powiem że opłaca się kupić nowy za remont starego wyjdzie drożej a nowy ma gwarancje to nawet jak by coś się psuł to naprawiają .

http://allegro.pl/ro...4273303347.html

O to pewnie chodzi Koledze

 

A co do silnika z obrazka, to jeszcze nie taki wiele razy remontowany, jak blok dobry, to można się pobawić, koledze robiłem silnik, który miał 17,5 tys motogodzin (licznik drugi raz biegnie). Ale nie katowany, to blok dobry i smarowanie książkowe po remoncie trzyma. A części starych to tam mieli cały regał :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v