Skocz do zawartości

Silnik SW 400 i 6CT107



Wymiana już na półmetku :)

Jutro dostanie nowe serduszko ;D




Rekomendowane komentarze

miałem bizony z 86 i 88 roku z sieczkarnia i chodziły do 2009 roku bez problemu. Nie boj sie, SW400 spokojnie daje rady

 

Może akurat Twoje silniki były zdrowsze ;) Ten brał sporo oleju, i miał małe ciśnienie ;/

Więc na prawdę już mógł paść, a teraz jest trochę czasu to można się pobawić w wymianę. A nie w żniwa gdzie nie ma czasu ;/

Jak słabe ciśnienie to może być pompa a jak nie to wał do szlifu panewki nowe tuleje pierścienie korbowody głowicę do planowania i jak trzeba to i naprawy gniazd zaworowych i silniczek nówka, Lepiej remontować i wiedzieć co w nim jest niż kupować nie wiadomo co. To że ciśnienie "trzyma" to handlarze lubią podkładki na zaworze pompy olejowej dawać i co za tym idzie pompa dostaje w d... a kupujący myśli że jest ok silnik... Ale oby nie było tak jak pisze:)

Ile kosztuje taki remomt bo też mam zamiar robić. Moj bizon ciśnienie ma jeszcze w miarę ale ok 3 litry oleju dziennie sobie łyknie :blink: A jak wyjęliście śilnik

 

Kiedyś gdzieś liczyłem ile wszystko by wyniosło, ale nie mogę tego znaleźć ;/

To mój na cały sezon około 7/8 litrów połknął :D

Silnik wyjęliśmy HDS'em :D

Zapewne wytargany z innego kombajnu ,może kolega podać cenę serduszka dziś przywiozłem silnik kolegi po kapitalnym remoncie koszt 10 tyś

 

Z tego co mówił właściciel to silnik pochodził z jakiegoś dźwigu, i on napędzał jakieś pompy ;) kosztował 6,300 :D wszystko w oryginale.

 

i do kolegi wyżej. Kilka drobnych przeróbek trzeba było zrobić. ale to drobnostki ;)

(...)

To że ciśnienie "trzyma" to handlarze lubią podkładki na zaworze pompy olejowej dawać i co za tym idzie pompa dostaje w d... a kupujący myśli że jest ok silnik... Ale oby nie było tak jak pisze:)

 

mógłbyś powiedzieć w jaki sposób podkładka pod sprężyną zaworu podniesie ciśnienie na padniętym silniku? bo z mojej wiedzy wynika, że podkładka podniesie ciśnienie tylko wtedy gdy jest padnięta sprężyna, i ciśnienie spada przez zawór; a jak jest padnięty silnik i są luzy na wale to raczej podkładka nic nie załatwi... jedynie pompa z większą wydajnością albo jakieś specyfiki do oleju (ale na duże luzy, to olej by musiał być gęsty jak żel) ;)

Nasze polskie silniki na licencji Leylanda były montowane w Autosanach,Bizonach doświadczalnie – samochodów Star 28,29 oraz w 200,244,266 zamiast S359.

 

Co do mocy silników to warto poczytać:http://pl.wikipedia.org/wiki/SW-400

Co do montażu to bardzo dużo ich montowano w łodziach, kutrach rybackich. A co do mocy to tak jak w linku kombajny mają bez "turba" 100KM a z 115KM i co najważniejsze pompy paliwowe dedykowane pod te warunki pracy.

No a co do prób montażu silników z Autosana bo tych było najwięcej piszę od razu że silnik tego nie wytrzyma, autosan to nie kombajn. Jeśli nie zastosujesz korbowodów i pompy paliwowej od SW400 R3 silnik padnie.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v