Skocz do zawartości

Ursus Mido 5524

Jechałem i tu nagle, 4 raz się urywają błotniki, już nie wiem jak to spawać...


Informacje o zdjęciu Ursus Mido 5524

Zrobione z Sony C6903

  • 4,9 mm
  • 10/3200
  • f f/2.0
  • ISO 50
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • URODZONY ROLNIK
  • rzeznik13
  • 283 3519

Nie ma maszyn idealnych. Ostatnio wymieniałem w nim wyrównywacz ciśnienia od hamulców i trochę instalacje poprawialiśmy jeśli chodzi o światła. Poza tym nie mogę narzekać, mechaniczny ciągnik więc wiele nie mogę wymagać. :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XMK13
  • 367 2089

Czy błotnik nie styka się z oponą? Może jak mocno drga to zawadza o oponę, a ta go przestawia?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • a8185
  • 25 861

U mnie w JD juz po dwa razy prawy i lewy sie urwał, naspawałem takie sztaby ze teraz nie ma szans :lol: Chyba ze z kołem :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 1553 7025

w mtz miałem to samo 2 razy pospawane się urwało (nie było miejsca na wstawki)

tylko, że do ruska nie było problemu zamówiłem nowy wspornik przysłali w 24h i jeździ do dziś ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • URODZONY ROLNIK
  • rzeznik13
  • 283 3519

Na Agrotechu myślę,że kupię nowe w Ursusie, a jak nie to będę kombinował.;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • a8185
  • 25 861

Zwyczajnie cały wspornik obspawałem dość grubym płaskownikiem z obu stron, dodatkowo w kątach wspawałem wstawki. Teraz wszystko waży prawie dwa razy tyle,

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wojciech675DT
  • 48 624

nie wkładaj żadnych gum będzie jeszcze bardziej drżeć bo drgania nie pochodzą z mostu tylko z błotnika u mnie też sie pourywały w ft mógłbyś fotkę zrobić tego z bliska

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1050 4723

albo na nie zawodną metodę , znaną i sprawdzoną oraz przetestowaną przez profesjonalistów...

Czyli metodą "na starego lemiesza" wtedy nie ma prawa się urwać, no chyba , że odleci razem z osią ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piechu
  • 43 431

He he ja też miałem problem z błotnikami przy 914 W wyniku drgań ciągle pękały a spawy niestety nie wyglądały zbyt estetycznie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 1904 13914

A z czego to mocowanie jest zrobione ? profil zamknięty ? płaskownik ?

 

Chyba nie wielka filozofia więc ,żeby było to po gospodarsku to albo wstawić coś w środek albo kupić nowy materiał , wygiąć i wio :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • ursuschodowca
  • 3 75

spróbuj coś wykombinować żeby to skrecić na śruby a nie spawać bo spaw będzie pękał

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • masseyf12
  • 33 300

Ja w swoim 5314 też miałem to samo, ale pospawaliśmy te wsporniki i dodatkowo wstawiliśmy płaskowniki na kąt i teraz już nie pękają.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • URODZONY ROLNIK
  • rzeznik13
  • 283 3519

Pokażesz zdjęcie ?

Mnie się dzisiaj mnie udało zrobić zdjęcia, a jutro jadę na wystawę do Kielc, więc foto wrzucę w poniedziałek.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.