Ursus C-360 3P + D47 x2
 

Ursus C-360 3P + D47 x2

  • 3220 wyświetleń

Informacje o zdjęciu Ursus C-360 3P + D47 x2

Zrobione z SAMSUNG GT-S6500D

  • 2.8 mm
  • 1/337
  • f f/2.6
  • ISO 50

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • rafal88
  • 13 632

Nie wiem jak c 360 z takim silnikiem, ale jak ciaglem mf255 taki zestaww, tez jedna na balonowkach tyle ze towaru na przyczepach lacznie bylo tylko 11ton to na 2H pod niektore gorki ledwo szedl

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Patryk3802
  • 200 1691

nie przesadzaj ze na 5 :P też ciągam taki zestaw to wiem trzeba do 4 schodzić pod górkę.

rafal88 MFa nie porównuj do 60 3p, Jest cięższa koła szersze obciązniki na kołach więc ma zaparcie lepsze i inna skrzynia biegów.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 355
  • 140 299

To wy gówno nie górki macie ;) Ursus 360 z takim zestawem załadowanym burakami cukrowymi ok 12-14 ton plus masa przyczep ;) miał problemy na 2 czasami ;) (a tak tak, na pewno mam dojechanego ursusa, albo i tak się dowiem, że 3pe lepsze ;) )

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Pod górę silnik mi się wydaje 60-tki lepiej zda egzamin i na pewno 11 ton nie pójdzie na 4 biegu pójdzie 2 lub 3

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ronik
  • 27 107

3p nie można dopuścić do zadławienia bo tak to wszystkie górki bierze. Ja patrzeliśmy po między c 360 a 3p to w 3p zostawało tylko więcej paliwa i ta sama robota zrobiona ale c 360 było bardziej stabilniejsze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konrad055
  • 33 569
Patryk3802 była spora górka ale nie była największa i na 5 szedł aby te przyczepy rozpędzić to potem idzie bez problemu ja mam 2 3p i nie chciał bym sie zamieniać na 60tke w żadnym wypadku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Patryk3802
  • 200 1691

3p ma silnik wysoko obrotowy w porównaniu do zwykłej 60tki. będzie skakał a cięzko go zadusić w porównaniu do 60tki. która zaraz wywali kłęb dymu i zdechnie. Ale najważniejsze to jaki kierowca bo jak to mówią "co z tego że turbina gwizda jak kierowca pi**a"

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pat11d
  • 74 648

u mnie 60-tka z ładunkiem ok 7-8 ton na sporom górke trzeba schodzic do 4 na 5 by weszła ale jak szedł na 2000 obrotów to schodzil by tak że by chcial zdechnąć a c-330 przy ładunku 10 ton pod tą samom górke na 5 idzie bez problemu tylko że ja nie jade dokąd traktor idzie tylko jak juz widze że zaczyna sie górka to redukcja na 5 i spokojnie sobie wjeżdzam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2624 15608

U nas od nowości był 3P , woził przez kilka lat po jakieś 12 ton ładunku netto na dwóch przyczepach 4,5 t (jedna sztywna na wysokich kołach druga "ruska" która ciężej idzie) , tata sporo ton przewiózł tym zestawem zarówno u siebie jak i po ludziach buraków i do dziś powtarza ,że grunt to dobrze napompowane koła w przyczepach i się "leci" :D

 

Ja mało miałem okazję wozić taki ciężar 3P , ale parę razy się zdarzyło , było też tak że był i 3P i Ursus 3512 , dla porównania gdy kiedyś kopaliśmy marchew pierwszy raz przyciągnąłem przyczepy 3P a drugi raz 3512 , różnica była bardzo widoczna , 3P dużo szybciej się rozpędzał (potrzebował mniejszej długości drogi na włączenie 5 biegu i jechaniu na spokojnie) niż 3512 .

Miałem też okazję sprawdzić w transporcie farmtraca 555 również o tej samej mocy co dwa poprzednie i moim zdaniem z tych trzech ciągników najlepiej w trasie z takim ładunkiem spisuje się Ursus C-360 3P (pomijając to ,że chyba jest w nim najgłośniej ) .

 

Podejrzewam ,że Zetor 5211 równie dobrze by się spisał z racji dynamicznego silnika i dobrej skrzyni biegów , tak jak w c-360 .

 

Tutaj na obrazku 3P miał jeszcze ciężej , bo jak widzę druga przyczepa ma niskie koła które stawiają znacznie większy opór toczenia niż wysokie 20' ;) Tak więc miał co robić napewno :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Patryk3802
  • 200 1691

C330 jest za lekka by wytargać przyczepe + ładunek 10t. Nie ruszy z miejsca. Bedzie mielić kołami z komina czarny dym a nie pójdzie, niestety mniej obciązników na kołach i na przodzie i sama jest lekka.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pat11d
  • 74 648

Targa targa dziadek swoich czasów jak woził w GS nawóz itp to po 14-17 ton i szła to nie sztuka ruszac zaraz z 4 z 2 albo 3 i nie bedzie mielił kołami

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rocco0987
  • 112 1695

skoro z takim ładunkiem u was 3P wychodzi na 5 albo 4 to mnie zastanawia co wy macie za górki i jak je tak wgl mozna nazywać...chyba wzniesienia i to nie wielkie ;p U nas to na górki żeby wyjechał z 4 tonową pełna przyczepą to na 4 musi ostro stęknąć, a na większych górach to 3. Dwóch przyczep to nawet nikt nie zapina bo choćby po asfalcie jakoś się wlekł to często z jedną z pola nie dają rady wyciągnąć pod wzniesienia. Z 13 tonami wątpie żeby u nas pod takie normalne górki 3P wyszedł na 3, a pod te większe to myśle że przyczepności by zabrakło.. a no i niech ktos nie myśli ze mieszkam czasem w górach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj