Skocz do zawartości

LPG w Ursus C-360



jest moc i oszczędność




Rekomendowane komentarze

.@lex Chyba za dużo amerykańskich filmów się naogladles wiesz jakie butla ma ścianki ? chyba 1 cm ile się nie mylę Widzialem test butli tylko z lpgstrzelali z karabinów szturmowych i jakoś nie wybuchła.C o najwyżej się rozszczelnieni ale jak się ulotnia to czuć

To dlaczego tyle domów i mieszkań "wylatuje" w zimę od nieszczelnych butli?

Ludzie.... 2% tyle z powietrzem jest wybuchowe. Jak ulatnia się do atmosfery conajwyżej fuknie. Pusta butla może sritnąć pod earunkiem, że ją zapalisz w środku a i tak jest to mała siła rażenia. Mieszanina lpg jest cięższa od powietrza i gromadzi się w zagłębieniach. To powoduje, że przy nieszczelnej instalacji domy wybuchają. Samo lpg w butlach jest bezpieczniejsze niż benzyna. Przy pożarach butle rozdymahą się i czasem ulegają rozerwaniu przy czym jest to strzał na zasadzie balonu a uwolniony gaz pdsyca płomienie. W takiej sytuacji strażacy polewają zbiornik dla schłodzenia i trzymają się z dala - nie zmtkają w popłochu bo wiedzą, że to nie bomba.

Można i na błotniku tylko pytanie jest jak to tak naprawdę zadziała na silnik. Zwiększenie mocy to wzrost temperatury głowicy, oleju.. Wzrost momentu odbija się na korbie. Prawda jest taka, że bez sterownika nie wyregulujesz tego jak należy a jak ma ciągnik mało pracować i keszcze cierpieć to skórka za wyprawkę - lepiej dostosować sprzęt do B100

Można i na błotniku tylko pytanie jest jak to tak naprawdę zadziała na silnik. Zwiększenie mocy to wzrost temperatury głowicy, oleju.. Wzrost momentu odbija się na korbie. Prawda jest taka, że bez sterownika nie wyregulujesz tego jak należy a jak ma ciągnik mało pracować i keszcze cierpieć to skórka za wyprawkę - lepiej dostosować sprzęt do B100

tylko gdzie to B100 kupisz i za ile? Co do ścianek butli gazowej to ma ona ok 3mm nie więcej z tego co pamiętam. Miałem okazje ciąć taką, ale nową oczywiście :P 

 B100 sobie darujcie, parę lat temu było ogólnie dostępne na stacjach benzynowych.Nie dość ze wówczas bywało droższe ( w hurcie i netto) paliwo to i zwrotu części akcyzy nie będzie (bo zwolnione z akcyzy), a jak na złość tego spali się wiecej niż zwykłego paliwa, rozpuszcza gumę, niedopala sie w  bardziej zużytych silnikach. Poza tym to paliwo nie nadaje się do nowocześniejszych silników no i ulega powolnej biodegradacji podczas przechowywania. Innymi słowy nieopłacalne to jest nawet w tych bardzo starych silnikach.

Tak wygląda  przykładowy ogólny cennik hurtowy, http://www.e-petrol.pl/notowania/rynek-krajowy/hurt


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v