Skocz do zawartości

LPG w Ursus C-360



jest moc i oszczędność




Rekomendowane komentarze

Czy to prawda ze takie silniki szybciej się psują niż na samym ON?

 

Jak się nie mylę to w Holandi już ciężarówki kilka lat jeżdżą na LPG , w Polsce też już spotykane.

 

Takie same opinie pojawiały się jak montowano LPG do samochodów z silnikami benzynowymi i jakoś do dziś instalacje LPG cieszą się dużym powodzeniem.

 

Swego czasu na LPG Polonezem (gaźnikowym) zrobiliśmy ok 110 000 km bez większych problemów to auto chodziło tylko na gazie gdyż zbiornik paliwa był dziurawy i nie było problemów z paleniem przy mrozie -20 st.C, w dniu kasacji miał ok. 230 000 km łącznie (przy 100 000 km remont silnia - pęknięty blok).

 

 

 

poprawie was na zachodzie czy norwegia i teraz już częściej  w polsce ciężarówki jeżdzą ale na czystym CNG co jest kłopotliwe w tankowaniu bo naprzykład na pomorzu są chyba 2 stacje i jak znajomi jeżdzą w trase  nabijają butle do pełna bo nastepna stacja dopiero we warszawie na bazie MPO bo tam mają 30 aut w CNG nie spotkałem się jeszcze z lpg w ciężarówkach a tym bardziej w mieszance z ON ale osobowe diesle zagazowane już widziałem ;)

To wcale nie oznacza kiepskiej kondycji silnika tylko tyle że jest za dużo LPG w stosunku do ON. Przy odpowiednim dobraniu proporcji silnikowi nic się nie stanie. Nie trzeba też kręcić dawką ON na pompie bo regulator obrotów sam ją zmniejszy. Gdy dodaje się LPG obroty silnika będą wzrastać więc regulator ujmie ON żeby je utrzymać.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v