Marcelix 74 Opublikowano 27 Lutego 2013 Ha, ha... hebel!!!!! To jest dźwignia, która reguluje szybkość reagowania podnośnika i powinna być podłączona pod podłogą do tego co przedstawiłeś na następnej fotce. Odnośnik do komentarza
4718zetor 46 Opublikowano 27 Lutego 2013 Tak koledzy maja racje, u mnie czy w 360 tez to jest tylko troche inaczej zamontowane, i chyba przez to jak sie przestawi to podnosnik nizej lub wyzej podnosi i nizej opuszcza tez tak? Odnośnik do komentarza
rolnik16 1 Opublikowano 27 Lutego 2013 Ha, ha... hebel!!!!! To jest dźwignia, która reguluje szybkość reagowania podnośnika i powinna być podłączona pod podłogą do tego co przedstawiłeś na następnej fotce. właśnie tego chciałem się dowiedzieć co napisałeś dzięki wielkie kolego zimne piwo Ci się należy:) Odnośnik do komentarza
Laraks 26 Opublikowano 27 Lutego 2013 Tak koledzy maja racje, u mnie czy w 360 tez to jest tylko troche inaczej zamontowane, i chyba przez to jak sie przestawi to podnosnik nizej lub wyzej podnosi i nizej opuszcza tez tak? w c-360 tego nie ma pomyliłeś sobie zapewne z regulacją siłową Odnośnik do komentarza
Krzys123 21 Opublikowano 27 Lutego 2013 To regulacja przepływu na TUZ a wyjścia zewnętrzne. Do błotnika- max wydatek na Tuz a w stronę kierowcy- na szybkozłącza Odnośnik do komentarza
rolnik16 1 Opublikowano 27 Lutego 2013 dobrze wiedzieć czasem warto się o coś spytać zanim się porozbiera:) Odnośnik do komentarza
szubinska 26 Opublikowano 27 Lutego 2013 w c-360 tego nie ma ale w c-4011 było Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się