Skocz do zawartości

Ursus C-360

Adi96

Przepraszam że 2 fotki mam w jedną całość ale mam pytanie i problem mały.Raz pokazać że silniczek czysty po 22 lat po kapitalce.I pokazać nie dowierzającym że farba zeszła wypaliła się i trzeba machnąć farbą.Dalej jak widziecie u mnie środek koła nie styka równomiernie z gwiazdą.Jaki są tego efekty?.Jeżeli np jadę ciagnikiem po asfalcie bez niczego na pusto i tak jade na 5 biegu z 25 km to mnie buja do góry do dołu tzn koło mi jajuje.Ojciec zauważył jak kupywał ciągnik ,ale gwarancja nie uznała tego.Teraz mam pytanie do was.Czego może być wina? Gwiazdy czy felgi? Jak będe robił ciągnik przełoże koła z lewego na prawe i wtedy zobaczymy.W komentarzach podajcie mi swoje propozycje smile.png.Co do tego koła ktoś w fabryce na odwal ;/ . P.S jest to koło prawe


Informacje o zdjęciu Ursus C-360


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • kobuz1233
  • 89 652

co do tego bujania z tego co widze to masz krzywo przykręcone obciążniki skoryguj to i powinno przestać bujać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • ursusc-360x2
  • 0 54

Mam pytanie rozjechałem skrzynią bo mi coś przeskakywało i polowe nie działały tylko szosowe i koło reduktora jakoś żle wlazło na zęby kżywo nie moge zdjąć waliłem młotem i nic na wałku widze że dość mocna siła była bo aż zeby wykruszyło co mam zrobić bo nie moge rozebrać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotrek14
  • 218 1763

W zetorze też mam problem z jajowatym kołem, ale zaopatrzyłem się z grubą poduszkę na dalekie trasy :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 817 9286

U mnie jak dłużej postoi a jeszcze jak mam zawieszony z tyłu obciążnik to tylko jak na asfalt wyjadę to buja..ale kawałek ujadę i bujanie ustaje...


 


ściąg na próbę obciążniki jak będzie poprawa to już masz przyczynę..Czasem też może być coś z oponą....Długo je masz?


 


 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ClaasEuropa
  • 40 215

Cisnienie w kolach jakie masz? Sproboj sposcic troche u mnie pomaga

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • URSUS16
  • 255 1334

U mnie jest taka sama luka jak u ciebie. W każdym 360 jest takie coś. Jade swoim 3p 32km/h i nie buja, a mam jeszcze więcej dociążenia z tyłu. Buja jedynie z turem ( brak amortyzatora hydraulicznego)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 631 6903

szczegolnie przy nizszych temperaturach na oponach diagonalnych wystepuje takie bujanie, wszystko przez to ze guma jest jeszcze zimna i twarda


jesli kolo bylo dokrecane prawidlowo to nie masz sie co przejmowac ta luka, w koncu przeciez nakretki maja grzybek i musza wyposrodkowac felge


obciazniki raczej odpadaja, obstawialbym na nieprawidlowe cisnienie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • UrsusFan1222
  • 23 491

Sprawdź wycentrowanie gwiazdy względem tarczy, obciążniki raczej odpadają.Ta szczelina którą pokazałeś na zdjęciu też nie jest przyczyną owego szarpania bujania, czasami gdy ciągnik długo stoi i opona uciśnie się w jednym miejscu też potrafi trochę szarpać przez jakieś pierwsze kilkadziesiąt metrów.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1156 8685

Jak już wspomniałem z bujaniem jest od Nowości jak ojciec kupywał to zauważył.Obciążniki nic mnie mają do tego sa prawidłowo skręcone a ciągnik był wcześniej bez obciążników i to samo było.Co do ciśnienia im bardziej flak to mniej buja jest dobrze napompowane lepiej buja.Jeżeli jade i mam z tyłu obciążenie np pług kosiarkę siewnik to tak nie buja.Co do opon też nic nie mają do tego i to są w nim opony 2 a starcię bieżnika jest prawidłowe 1 jodełka niższa 2 wyższa 3 niższa 4 wyższa i tak w kółko i też to nic nie ma do tego.A procent już 20 % już mi zostało.Moje były terotie takie 3 , pierwsza to taka która wspomniał @UrsusFan1222 on to rozumie dobrze źle wycentrowanie gwiazdy , 2 ten co trzyma gwiazde do felgi może byc troche prawo lub lewo przesunięte ale to raczej odpada ponieważ obciążniki by były wtedy krzywo 3 coś z felgą nie tak.Moim zdaniem najlepiej sprawdzającą teorią było że środek gwiazdy jest jakoś zle wycięty nie równomierne jest kółko.I wpadłem na taki pomysł i przyszłości zrobie to, sprawdzę gwiazdę jak będe robił ten ciągnik.Odkręca oba koła ,odkręce gwiazdy i teraz lewe jest prawidłowe a prawe wadliwe , wiec z prawego koła tą gwiazde przykręce na lewe koło przykręce te koło na prawą strone ,oczywiście tył będzie uniesiony do góry.Odpale wcisne 5 bieg i zobaczy się jeżeli gwiazda będzie dobra to wina felgi

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1156 8685

Dzięki za komentarze.Jest taka ciekawostka że 1984 roku postanowili pobić rekord wyprodukawnych liczby ursusów im to się udało.Mój z ursus zjechał z taśmy montażowej 16 stycznia więc robili na ilość a z co tym idzie niedokładność i na szybko.Może ktoś wie ile czasu zajęło złożenie c-360 w tamtych latach?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TheMariko12
  • 416 2458

Parę godzin  i ciągnik był gotowy :) a jak jeszcze kilku ludzi było przy nim to jeszcze szybciej schodził

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dex1988
  • 7 259

Też miałem taki problem z kołem, ale u mnie gwiazda była krzywo przykręcona, bo ktoś kiedyś skręcił na złe śruby (tam idą 27, a dwie były zmienione na 24) i pewnie dlatego koło się z gwiazdą się rozeszło, ale godzina roboty i gotowe.


p.s. Nie śmiejcie się że przez godzinę okręcałem koło, bo śruby były tak zardzewiałe że mało klucza nie połamałem, ale przecinak poszedł w ruch i jakoś poszło.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1156 8685

Też miałem taki problem z kołem, ale u mnie gwiazda była krzywo przykręcona, bo ktoś kiedyś skręcił na złe śruby (tam idą 27, a dwie były zmienione na 24) i pewnie dlatego koło się z gwiazdą się rozeszło, ale godzina roboty i gotowe.

p.s. Nie śmiejcie się że przez godzinę okręcałem koło, bo śruby były tak zardzewiałe że mało klucza nie połamałem, ale przecinak poszedł w ruch i jakoś poszło.

 

To było popryskać czymś.Tylko u mnie ciągnik od nowośći i ojciec nie zmieniał srub

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dex1988
  • 7 259

@Adi98 Pryskałem WD-40, ale to nic specjalnie nie działa, bo jak ten płyn ma wejść między gwint.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1156 8685

sa lepsze środki niż wd-40

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DK94
  • 190 1214

Ja mam taki problem z bujaniem jak mam za dużo powietrza to bija  i skacze mi, kolego zamontuj sobie alternator to aku dłużej pożyje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.