Darious 1 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Jakie ma wyposażenie? I jaka mniej więcej cena takiego ciągnika? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-759648
lisek95 24 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Fajny ciągniczek i podstawowe pytanie dlaczego akurat Polmot ? 5/5 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-759652
Newholland15 6 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Ja Ci nie chce nic mówić ale chyba zapomnieli Ci dach pomalować :lol: . Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-759744
PL01 1 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Widzę, że troszkę dach zmienili. Już nie ma wycięć na górne halogeny w dachu. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-759775
PRZEMEK321 2 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 nie chce sie czepiać ale 100 konny ciągnik tych rozmiarów o tej wadze i z takim podnośnikiem to porażka-poprostu nie da sie wykożystać jego możliwości-on powinien mieć max 80km. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-759808
Hubert8245 24 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Pewnie, ale sam posiadasz NH który ma 95kM i parametrami nie odbiega, wg. katalogu jest nawet lżejszy i nie narzekasz, że nie wykorzystuje możliwości silnika. Podnośnik też kolosalna różnica td5050 3600kg, pol-mot 3700kg Skrzynią też się nie różnią,oba mają 12x12 w standardzie (jedynie TD może mieć 20x12 za dopłatą), plus dla TD, że ma rewers po lewej stronie Komfort w kabinie to już indywidualna sprawa Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-759846
rolnikzmalopolski 33 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 bezawaryjnej pracy życzę!! mam parę pytań zmieniło się coś w ciągniku względem tych polmotów z czerwonym dachech??. środek kabiny taki sam?? i czy on ma udzwig podnośnika zwiększony tak jak producent zapewnia? noi dlaczego 8 a nie 10 obciążników na przodzie?? cena wyjsciowa to 142 tyś czy zdrożał?? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-759890
TolkienBC 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 No, w końcu mam czas coś napisać. Po pierwsze, dzięki Hubert8245 za obronę... za dodatkowy plus tego ciągnika podam cenę... ile kosztuje ten NH z takim wyposażeniem, a z jakim ten polmocik??... Jeśli chodzi o wnętrze - zmienili roletę od górnego okienka - jest trwalsza. poza tym dodali parę guziczków na panelu sterowania (między innymi przycisk od sprężarki). Jeśli chodzi o cenę, to w czerwcu stanęła na 125 tys. brutto i tak zostało, ale słyszałem że faktycznie teraz cena bazowa wzrosła. Co do podnośnika widzę ze jest lepszy niż we wcześniejszych wersjach, ale niestety nic więcej nie wiem. Mam tylko małą uwagę dla użytkowników tego ciągnika - nie lejcie pod sam korek...ja nalałem.... no i odpowietrznikiem trochę mi leciało przy wstrząsach i zalałem czujnik od paliwa i świeci mi teraz ciągle kontrolka rezerwy... w serwisie dzwonili w tej sprawie do warfamy i podobno po prostu musi tam wyschnąć i problem zniknie...jeśli nie, to przy przeglądzie podam ten problem. Prowadzi się jak na razie fajnie (poprzednio jeździłem MTZ-tem 82 z 1990 roku, więc właściwie brak porównania ) Jeżeli chodzi o wyposażenie, to jest takie jak podane są na stronie Polmota, a cenę podałem już wcześniej. A dlaczego Polmot?? ... po prostu: cena + wyposażenie + kmofort = Polmot... wcześniej myślałem o Belarusie, ale wujek mojego kuzyna kupił rok temu i... miał już 2 duże remonty... W tej cenie nie ma po prostu innej alternatywy z takim wyposażeniem jak POLMOT. Pozdrawiam serdecznie. P.S. a na dach nawet nie zwróciłem uwagi wcześniej...no cóż, najwyżej malne sobie później Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-760398
casejx80 33 Opublikowano 2 Września 2011 na pewno nie z robisz cięższej pracy tym polmotem jak ja 80km NH możemy się założyć a co do ceny to będzie pewnie jakieś 10tys tańszy od nh . ja jednak chyba bym wola nh jest większa dostępność i tanie części na przszlosc nh jest bardziej skrętny i jest ciut lepszy komfort a tu ani po żadnego obciążnika nie wiem ...ja bym tu nie patrzy na katalogi tylko co nim potrafisz zrobić po może ci podnieść 6 t a przodem będziesz niebo widział z tymi obciążnikami ... :huh: Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-761600
Dodi 563 Opublikowano 3 Września 2011 Masz nie wiele więcej obciążenia przy NH. I skąd możesz wiedzieć o wyważeniu ciągnika jeśli nigdy nim nie pracowałeś? Turek i tak góruje mocą więc więcej może, i ma szerszy rozstaw osi. 10 tysięcy różnicy ale przy jakim wyposażeniu :lol: I pisze się porządnie Pracowałem tym ciągnikiem i wywarł na mnie pozytywne wrażenie jak za tą kasę, wysoka, przeszklona kabina. Tylko rewers trochę nie w tym miejscu Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-761942
sipmafan 47 Opublikowano 3 Września 2011 Nie mam polmota i nie ma NH ale zdecydowanie wybrałbym Polmota. Nie bede pisał dlaczego. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-761964
tomo12 375 Opublikowano 4 Września 2011 @casejx80 Pol mot napewno zrobi ciezsza prace od NH 80km, poniewaz to az 20km roznicy. A jesli chodzi o cene to 10tyś różnicy to w jakim wyposażeniu? A tak pozatym ty liczysz roznice cen ciagnikow roznej mocy. Pol mot 82km kosztuje około 110-115 tys zł. Masz racje czesci do nh sa bardziej dostepne od czesci do pol mot'a, ale nie sa napewno przystepne cenowo. Pol mot ma silnik perkinsa wiec z czesciami do silnika nie powinno byc problemu. NH ma oczywiscie długie doswiadczenie w robieniu ciagnikow, wiec i jakosc powinna byc lepsza oraz komfort. Jezeli mówisz o obciaznikasz w pol mocie to trzeba doplacic za obciazniki tylnej osi i dociazenie przedniej, ale w new hollandach w standardzie rowniez nie ma wszystkich obciaznikow. Pol mot wazy okolo 4500kg wiec posiada dobry uciąg, w polu radzi sobie swietnie, a new holland jest chyba o wiele lzejszy, ale nie wiem dokladnie. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-762135
adikpl1 259 Opublikowano 4 Września 2011 A z drugiej strony jeśli ju z to części do przekładni i tylnego mostu to może od Valtry A dobierzesz On ma 3 lata gwarancji a NH ile ma? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-762160
tomo12 375 Opublikowano 4 Września 2011 @adikpl1 Gwarancja 3 lata to na silnik a na reszte 1,5 roku. A tak pozatym to czesci do pol mota w lublinie sa, wiec mozna zamawiac chyba. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-762351
agrotechnicZ165 365 Opublikowano 4 Września 2011 Nie jeździłem jeszcze tym pol-motem, miałem okazję kilka razy NH, ale wydaje mi że że przy 100 km 4500 kg to dobra masa, biorąc pod uwagę że np.: Forterra 105 waży od 4300 do 4500 kg (plus minus, zaokrąglałem do pełnych setek), JD 5100R waży 3700 kg (a wiec już prawie o tonę lżejszy, ale zawsze można dociążyć), Case IH CS 105 Pro- 4100 kg, NH T5060- 4200. Tak więc masy ciągników w tej mocy są podobne, a jak komuś brakuje masy to zawsze można dołożyć co nieco. Na pewno Pol-mot jest pewną alternatywą dla Pronara lub Zetora, lub droższych marek. Ale jak to będzie, to czas pokażę. Grunt żeby nie kombinowali z chińszczyzną. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-762392
piotttrek 104 Opublikowano 4 Września 2011 Frotki z kompletem obciążników ważą ponad 5t Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-762398
PL01 1 Opublikowano 5 Września 2011 Gwaranacja na silnik w Polmocie to 2 lata, a na resztę podzespołów to 3 lata. Nie wiem czy nie wycofali się z 1500 mtg gwarancji dla najmocniejszych polmocików. Masa katalogowa dla Polmota podawana jest przy wszystkich obciążnikach. Mam NH serii TLA i Polmota, oba przy zbliżonej mocy. Osobiście lepiej pracuje mi się Polmotem, choć NH ma bardziej wygodny fotel. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-762768
tedi2 0 Opublikowano 15 Września 2011 dziś byłem ogladac taki ciągniczek jakoś wykonania jest przerażająca nawet opony są pomalowane w kolorze felgi może dopiero się uczą malowc goś odpalił mi polmota 90 km strasznie kopcił póżniej przyszedł czas na przejażdzke polmot nie przestał kopcic przy rószaniu schodził z obrotów i nadal kopcił.po pracy tego silnika nigdy nie powiedział bym że to perkins ogulnie to odstraszył mnie.oraz byłem u dealera case już najprostszy jx inaczej pracuje silnik nie dymi nie schodzi z obrotów a jezeli by go porównał do jxu to już niema porównaniatylko że cena inna .to tam je składaja gdzie wczesniej produkowali farmoty famoty w moim regionie sie nie za bardzo przyjeły :huh: Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-767814
rolnikzmalopolski 33 Opublikowano 17 Września 2011 edi nie wiem jaki ci się trafił egzemplarz polmota bo ja oglądnąłem ich przed kupnem chyba z 20 sztuk i zaden mieniał pomalowanych opon farbą a że dymi to każdy dymi jak zimny później przestaje ,a z chodzi z obrotów przy ruszaniu to nie wiadomo z jakiego biegu ruszałeś bo napewno nie z jedynki więc nie przesadzaj !! Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-768850
casejx80 33 Opublikowano 23 Września 2011 przyjedz do mnie i zobaczymy zapalisz go zimnego to ci nawet dymka przy zapalaniu nie puści ... własnie oglądałem jak koleś jedzie pol motem i wydaje mi się ze on coś głośny jest jak w kabinie chyba mało ja wyciszyli ale nie będziemy się tu kłócić ... dodi weź nie łap za słówka stajesz się żałosny Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-771342
agrotechnicZ165 365 Opublikowano 25 Września 2011 W zasadzie to zanim się ruszy do jazdy, to silnik powinien trochę pochodzić i się rozgrzać, żeby olej wszędzie dotarł, bo w najgorszym wypadku można załatwić silnik. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-772692
PROXIMA 1 Opublikowano 20 Listopada 2011 Ciągnik ciągnikiem, ale tło jest majestatyczne!!! Ukłony dla murarza i projektanta. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-804754
szubinska 27 Opublikowano 27 Listopada 2012 fajny ciągnik, bardzo ładny budynek w tle, podziw dla murarza Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-1080735
TolkienBC 0 Opublikowano 13 Stycznia 2013 budynek w tle rocznik 1963... czyli w tym roku "stuknęła mu" 50... jak dziadek go budował, to w okolicy nie było drugiego takiego - chyba że w pgr-ze... teraz przerabiam go i dostosowuje do dzisiejszych wymogów produkcyjnych... pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/310098-pol-mot-10014h/#findComment-1116214
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się