MARKA STEYR URUCHAMIA NOWY KANAŁ KOMUNIKACJI – OFICJALNY PROFIL LINKEDIN
M
arka STEYR nie zwalnia tempa rozwoju i uruchamia kolejny kanał komunikacji z obiorcami z branży rolniczej w całej Polsce. Tym razem ogłoszono start oficjalnego profilu LinkedIn STEYR Traktoren Polska.
Utworzenie konta na LinkedIn to odpowiedź na rosnące oczekiwania polskich rolników, a także kolejny – zaraz po utworzeniu profilu Facebook oraz TikTok – krok do budowania zaangażowanej społeczności skupionej wokół niezawodnych maszyn najwyższej jakości i szeroko rozumianej tematyki rolniczej. Założeniem nowego profilu jest zwiększenie świadomość i rozpoznawalność marki w środowisku biznesowym. Kanał będzie więc miejscem, w którym obserwujący dowiedzą się więcej o samej firmie, jej historii, rozwoju, ale również o bieżących informacjach dotyczących jej działalności.
Niezależnie od tego, czy klient prowadzi ciągnik, wchodzi do salonu dealera, czy łączy się za pośrednictwem mediów społecznościowych – marka STEYR stawia na bez wysiłkową interakcję, a także niezawodne i przyjazne wrażenia. Na nowym profilu LinkedIn znajdą się więc nowości produktowe, wydarzenia i aktualności przekazane w sposób rzeczowy i przystępny dla użytkowników – biorąc pod uwagę specyfikę portalu. Marka będzie się dzielić sukcesami, informacjami o rozwoju firmy, wynikami sprzedażowymi, a także działaniami mającymi na celu szeroko pojęty rozwój. Kolejnym ważnym elementem komunikacji będzie edukacja na temat zastosowanych technologii, a także relacje z eventów, takich jak szkolenia czy targi.
Założeniem powstałego profilu jest budowanie świadomości marki w nowym kanale i kreowanie jej wizerunku jako podmiotu, który nie tylko sprzedaje ciągniki, ale jest także prawdziwym partnerem na życiowej drodze rolników. Zapraszamy do obserwowania!
Źródło: informacja prasowa STEYR

0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia