K+S Polska rozpoczyna nową kampanię promocyjną „Superprodukty kontra Superwrogowie”
P
o udanej kampanii „Superprodukty dla Superbohaterów” w ubiegłym roku, K+S rozpoczyna drugą rundę komunikacji produktowej nawozów Korn-Kali i ESTA Kieserit. Od lipca 2020 roku firma wystawi „naturalnych przeciwników” do walki z suszą, niedoborami składników pokarmowych i mrozem.
- Konsekwentnie rozwijając oryginalną kampanię produktową, chcemy kontynuować ścieżkę, którą obraliśmy w komunikacji z rolnikami. Po przedstawieniu rolników jako Superbohaterów, dla nas logicznym krokiem było stawienie czoła codziennym wyzwaniom w pracy rolnika i nadanie im twarzy - mówi Dominik Młodecki, dyrektor zarządzający K+S Polska.
Susza, niedobór składników pokarmowych i mróz – kontra Korn-Kali® i ESTA® Kieserit
Uosobienie super wrogów, stworzone w trakcie sesji kilku ekskluzywnych bodypaintów, stanowi serce nowej kampanii i przedstawia ją jako „Piekielne trio”. Przekaz jest jasny: nawet jeśli nie można ich trwale pokonać, rolnicy mogą skutecznie im przeciwdziałać, stosując nawozy Korn-Kali i ESTA Kieserit.
Nawozy K+S idealnie nadają się do wspomagania wzrostu roślin w okresach suszy, niedoboru składników pokarmowych lub mrozu, zapobiegając w ten sposób redukcji plonów.
Dostarczają niezbędnego potasu, magnezu i siarki w optymalnych proporcjach, a także twarzą dobre warunki dla wzrostu roślin nawet w niesprzyjających warunkach.
Oryginalny wizerunek – w kampanii crossmediowej
Oficjalny początek kampanii jest zaplanowany na lipiec 2020 roku. Aby dotrzeć do rolników firma postawiła na analogowy i cyfrowy miks komunikacyjny. Wśród aktywności jest zaplanowany między innymi mailing, nowa strona internetowa i aktywność w mediach społecznościowych. K+S Polska już dzisiaj zachęca rolników do udziału w kampanii fotograficznej na Facebooku firmy.
Więcej informacji na Superprodukty kontra Superwrogowie
Źródło: informacja prasowa K+S Polska

0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia