Wysoka jakość obsługi Dealerów oraz klientów podczas trwania epidemii COVID-19
CNH Industrial Aftermarket Solutions oraz marki Case IH, STEYR i New Holland Agriculture, podejmują dodatkowe kroki, aby zapewnić wysoką jakość obsługi Dealerów oraz klientów podczas trwania epidemii COVID-19.
Dział CNH Industrial Aftermarket Solutions pracuje intensywniej niż kiedykolwiek, aby zapewnić ciągłość działań związanych z obsługą części w obecnej sytuacji. Celem i priorytetem tych firm jest realizacja potrzeb klientów, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zdrowia wszystkich zaangażowanych w ten proces osób. Mając to na uwadze, ważne jest, aby zapoznać się z poniższymi kluczowymi działaniami jakie zostały podjęte:
• Europejskie magazyny działają jak dotychczas, przestrzegając wytycznych wprowadzonych przez lokalne rządy dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa. W nieco odmiennej sytuacji pozostaje jedynie magazyn w Modenie, który aktualnie koncentruje się tylko na obsłudze zamówień „pilnych”. Zwiększymy wydajność magazynu w Modenie w nadchodzących tygodniach, jeśli tylko pozwoli na to sytuacja związana z COVID-19.
• Transport części działa jak dotychczas. W większości przypadków nie ma opóźnień w porównaniu z normalnym czasem dostawy, jedynie we Francji, wczesne dostawy (przed 8 rano) zostały zawieszone. Dostawy drogą lotniczą na terenie Europy zostały zwiększone, aby zagwarantować krótki czas oczekiwania.
• Działy Dealer Parts Support oraz Sprzedaży i Marketingu pracują zdalnie, aby zapewnić taki sam poziom usług i wsparcia jak dotychczas. Dzięki rozwiązaniu jakim jest praca zdalna wszyscy pracownicy i współpracownicy chronią swoje zdrowie.
• Punkty Dealerskie pozostają otwarte. Gdzie tylko jest to możliwe, dla klientów, którzy potrzebują wsparcia dedykowani pracownicy są dostępni pod telefonem.
• Dział Wsparcia Technicznego pracuje zdalnie, aby efektywnie wspierać Dealerów i Klientów, zwłaszcza w czasie rozpoczęcia sezonu na terenie całej Europy.
W sprawie działań serwisowych firmy te są gotowe wspierać Dealera i Klienta w terenie, przestrzegając wytycznych i obostrzeń obowiązujących w kraju.
Stacjonarne szkolenia techniczne zostały obecnie zawieszone. W to miejsce są organizowane kursy i szkolenia online dostępne na WebAcademy, których celem jest bieżące dostarczanie mechanikom niezbędnej nowej wiedzy technicznej.
Istotnym jest, aby pamiętać, że głównym priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich zaangażowanych stron: pracowników, dealerów, partnerów biznesowych i klientów, przy jednoczesnym utrzymaniu dotychczasowego wysokiego poziomu usług.
Dziękujemy Ci za Twoją pracę i wysiłki jakie podejmujesz każdego dnia w tej kryzysowej sytuacji.
Żródło: materiały prasowe CNH Industrial Aftermarket Solutions


0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia