Skocz do zawartości

News

  • wpisów
    3126
  • komentarzy
    244
  • wyświetleń
    1781780

Współtwórcy bloga

Wysoka jakość obsługi Dealerów oraz klientów podczas trwania epidemii COVID-19


 

 

CNH Industrial Aftermarket Solutions oraz marki Case IH, STEYR i New Holland Agriculture, podejmują dodatkowe kroki, aby zapewnić wysoką jakość obsługi Dealerów oraz klientów podczas trwania epidemii COVID-19.

 

Dział CNH Industrial  Aftermarket Solutions pracuje intensywniej niż kiedykolwiek, aby zapewnić ciągłość działań związanych z obsługą części w obecnej sytuacji. Celem  i priorytetem tych firm jest realizacja potrzeb klientów, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zdrowia wszystkich zaangażowanych w ten proces osób. Mając to na uwadze, ważne jest, aby zapoznać się z poniższymi kluczowymi działaniami jakie zostały podjęte:

          Europejskie magazyny działają jak dotychczas, przestrzegając wytycznych wprowadzonych przez lokalne rządy dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa. W nieco odmiennej sytuacji pozostaje jedynie magazyn w Modenie, który aktualnie koncentruje się tylko na obsłudze zamówień „pilnych”. Zwiększymy wydajność magazynu w Modenie w nadchodzących tygodniach, jeśli tylko pozwoli na to sytuacja związana z COVID-19.

          Transport części działa jak dotychczas. W większości przypadków nie ma opóźnień w porównaniu z normalnym czasem dostawy, jedynie we Francji, wczesne dostawy (przed 8 rano) zostały zawieszone. Dostawy drogą lotniczą na terenie Europy zostały zwiększone, aby zagwarantować krótki czas oczekiwania.

          Działy Dealer Parts Support oraz Sprzedaży i Marketingu pracują zdalnie, aby zapewnić taki sam poziom usług i wsparcia jak dotychczas. Dzięki rozwiązaniu jakim jest praca zdalna wszyscy pracownicy i współpracownicy chronią swoje zdrowie.

          Punkty Dealerskie pozostają otwarte. Gdzie tylko jest to możliwe, dla klientów, którzy potrzebują wsparcia dedykowani pracownicy są dostępni pod telefonem.

          Dział Wsparcia Technicznego pracuje zdalnie, aby efektywnie wspierać Dealerów i Klientów, zwłaszcza w czasie rozpoczęcia sezonu na terenie całej Europy.

 

 W sprawie działań serwisowych firmy te są gotowe wspierać Dealera i Klienta w terenie, przestrzegając wytycznych i obostrzeń obowiązujących w kraju.

 

Stacjonarne szkolenia techniczne zostały obecnie zawieszone. W to miejsce są organizowane kursy i szkolenia online dostępne na WebAcademy, których celem jest bieżące dostarczanie mechanikom niezbędnej nowej wiedzy technicznej. 

 

Istotnym jest, aby pamiętać, że głównym priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich zaangażowanych stron: pracowników, dealerów, partnerów biznesowych i klientów, przy jednoczesnym utrzymaniu dotychczasowego wysokiego poziomu usług.

 

Dziękujemy Ci za Twoją pracę i wysiłki jakie podejmujesz każdego dnia w tej kryzysowej sytuacji. 

 

Żródło: materiały prasowe CNH Industrial Aftermarket Solutions

 

0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v