Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

moim zdaniem lepiej jest miec diesla mialem lanosa w gazie i powiem wam ze byl to super samochod do puki nie zalozylem gazu jakis czas pracowalo to dobrze ale potem byly juz tylko same problemy z gazem stale strzelal itp a potem bul mercedes okular 290 tdi i obecnie mondeo diesel 2002 to calkiem inna bajka zadnego problemu i malo pala

Opublikowano

żeby zatankować LPG musisz mieć kase a diesla już nie koniecznie... ;) ja mam LPG i przy pojemności 1.3 i 55km pali mi ok 8l gazu co przy cenie 2zł za 1l 100km kosztuje mnie 16zł...jak dla mnie jest to bardzo mało.jednak 1.3 nie ma porównania z 1.9TDI który o wiele droższy nie jest w utrzymaniu...

 

na gazie zrobiłem 65 tyś i nie było żadnego problemu...ale i tak mój następny samochód to będzie Diesel

Opublikowano

ja mam Audi 80 1,8s + LPG, 65tyś na gazie i nawet świec nie wymieniałem,chodzi elegancko a spalanie to od 8 do max 12 (jazda po autobanie na full gwizdku),mam jeszcze passata 1,9TDi 115KM, to spalanie od 5-9(jazda po autobanie na fulla).

 

@pioter-co masz na myśli pisząc że na tankowanie LPG trza mieć kasę?

Opublikowano

Witam. ja mam punto II 1.9d i wakacje spuszczałem rope ojcu z kombajnu coś w tym jest. sąsiad ma omege 2.0 w gazie i jeszcze 2 paki mu poleci ale wtedy to już pije bez ograniczeń do 20 na setke ;) mi pali 5.5 do 6 a jeździ sie całkiem przyzwoicie, choć 2 paczek nie poleci :(

Opublikowano

zgadzam się z Pioterem, ja też nie płacę za ON tylko podjeżdżam i rureczka do wlewu ;)

 

u mnie Golfy palą coś granicach 5-6 l (można i więcej ale po co komu się spieszyć - można jeszcze dopłacić mandatem) to chyba troszkę więcej niż LPG ale przyjemność z jazdy nieporównywalna...

Opublikowano

no coz w tym czasie kiedy zakladalem ta instalacje sekwencyjne dopiero pokazywaly sie na rynku i byly bardzo drogie okolo 4do 5 tysi ainstalacja ktora mialem byla mieszalnikowa z komputerem i kosztowala w tym czaie 2300 zl co bylo rozsadnym kompromisem poniewaz najtansza instalacja kiepskiej firmy kosztowala jakies 1700

Opublikowano

wydaje mi się, że to wszystko zależy od jakości montarzu instalacji LPG! jakiś czas temu miałem seata z silnikiem 2,0 na wielopunktowym wtrysku i zwykłą instalacją gazową i były z nią same problemy, jak nie kichał to obroty szły w dół (albo w górę), albo jak tylko zatrzymałem się na światłach i rzuciłem na luz to gasł i trudno było go potem odpalić! Wydawało by się, że to tylko kwestia wyregulowania, ale gdy to zrobiłem to na benzynie szedł jakoś słabo! i tak w kółko! Z kolei kolega zamontował taką samą instalację do vectry też na wielopunkcie i bryka mu bez problemu! Zależy na jakich "fachowców" od LPG się trafi!!!

Opublikowano

Moim zdaniem lepiej wychodzi się jak się ma samochód na ON... Mam porównanie bo przez 4 lata jeździliśmy Volkswagenem Passatem 92r. 80KM z normalnym gazem... Na poczatku zdawało się że tanio jest, ale po 3 latach używania samochodu wysadziło nam uszczelkę pod głowicą, koszt ok 500zł, za rok znowu to samo, kolejne 500zł to i za 3 razem silnik nadaje się tylko do wymiany bo jest przegrzany i bierze olej jak szalony... Wiadomo gaz spala się w większej temperaturze to i silnik ma większą temperaturę, a to nie poprawia sprawności silnika... A spalanie gazu w cyklu mieszanym wynosiło ok. 10l/100km... Od roku mamy Fiata Bravę z silnikiem 1.9 JTD 105KM... Spala w cyklu mieszanym ok. 5,5l/100km,a w trasie wynosi nawet poniżej 5l... Jeździ się bardzo dobrze, silnik sprawuje się bez zarzutu tylko wiadomo, że trzeba dbać jak w każdym samochodzie... No i wiadomo, że od ropy można odpisać co jakiś czas podatek, więc jak się bierze paliwo na faktury to wychodzi taniej jazda samochodem na ON niż LPG... Trochę się rozpisałem, ale... ;)

Opublikowano

Ja jeżdżę na gazie od siedmiu lat. Najpierw Deawoo Nexia, potem Lanos i teraz Tacuma. Jedno jest pewne na instalacji nie można oszczędzać. Lać dobry olej i na czas zmieniać. No i jeszcze jedna sprawa gaz tankować w dobrych stacjach albo w znajomych. Ja kilka razy zatankowałem w drodze gdzie popadło i miałem problemy dopuki gazu nie wyjeździłem.

Opublikowano
Ma ktoś merca c klasa z lpg podobno mercedesy bardzo nie lubią gazu, a mam takiego czarnego nagranego i sam nie wiem czy warto bo gaz trzeba by jeszcze założyc

"taki czarny"-to dużo mówi :P :P

Opublikowano

Moim zdaniem wszystko zależy od tego czym się jeździ. Im nowocześniejszy samóchód tym instalacja LPG jest bardziej skomplikowana i jedna elektronika fabryczna nie może dogadać się z tą od gazu i kłopoty gotowe. Idealnym rozwiązaniem jest kupienie samochodu z fabrycznym LPG ale u nas to prawie niemożliwe a i ceny wysokie!

Opublikowano

diesel!!! jeżdże golfem III 1.9D i nie mam żadnych problemów lac i jechac, szwagier ma na gaz jetke i zdarza się nie raz że musi odwiedzac warsztat bo są problemy z gazem, tak więc ja jestem zdania że diesel jest lepszy :P

Opublikowano

wedlug mnie to diesel bo ma lepsze osiagi i na kazdej stacji znajdziemy rope i mniej pali, wiecej wchodzi do baku ropy niz gazu bo na gaz mamy butle w kagazniku ktora tez ogranicza pojemnosc tegoz bagaznika i wiadomo ze pojemnosc tego zbiornika nie powala bo 30 do max chyba 80L a przerobka na LPG to koszt ok 3000-5000zl mowie o dobrych instalacjach a nie jakichs badziewiach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v