Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po kilku latach jeżdżenia na wodzie cały układ zapcha się kamieniem i straci swoją wydajność co bardzo często jest spotykane w bizonach. dlatego we wszystkich ciągnikach mam tylko płyn

Opublikowano

W internationalu 844 mieszanka 50/50 płyn i woda, ale w zimie mamy zamiar zalać go w całości płynem, jeszcze mam takie pytanko czy to normalne że pokrywy silnika, znaczy kadłub jest dość silnie nagrzany?

Opublikowano

ja w tym momencie zarówno c330 jak i 7211 są na wodzie ale destylowanej :P ale na zimę do zetora pójdzie płyn

Opublikowano

Wszytkie ciągniki i auta są na płunie Borygo lub petrygo większosc na petrygo bo brygo ponoc wycofują z produkcji i nie ma juz 20L są tylko 5tki a bizon jaest zalewany wodą rz w roku sie go odpala takze nie ma sensu marnowac kasy na płyn

Opublikowano

Mi miechanik mówił żeby Ursusy postlicencyjne zalewać płynem, bo głowica ma cieńkie ścianki i kamień osadzający się na tych ściankach powoduje przyspieszoną korozje, a że ścianki nie są za grube to szybko pojawiają się nieszczelności. Dlatego ja do swoich postlicencyjnych leję płyn ;)

Gość hospodar
Opublikowano

Do wszystkich maszyn jakie posiadam na podwórku płyn Petrygo.

Opublikowano

U mnie wszystkie ciągniki są zalane płynem. A teraz taka ciekawostka: Czy ktoś z Was słyszał o zalewaniu układu chłodniczego ropą? Znajomy mojego ojca opowiadał że w latach 70 - tych jak pracował jako operator spychacza, to wlawanie ropy było czymś powszechnym bo nie chciało im się w zimie nalewać co dzień rano ciepłej wody, mówił że poza ponadprzeciętnym zużyciem węży gumowych nic innego sie nie działo (dodam tylko że sprzęt oczywiscie państwowy, a nie jego)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

C-360 - woda, co 2 lata odkamieniacz do chłodnic i się trzyma to jakoś wszystkiego ;)

Władek - chłodzi się, ale powietrzem :)

Opublikowano

w lambo według instrukcji mam 42% roztwór płynu zamarzający przy -22stC tak więc zastanawiam się czy na silne mrozy to nie za mało bo mrozy po -25st u nas nad bugiem to nie nowość co roku prawie a zdarzają się i większe, takze chyba nalezało by zmienić fabryczny płyn na coś mocniejszego ;)i tutaj pytanko jaki płyn wybrać, myślałem o petrygo bo podobno borygo jest żrący,a może jakiś inny?

Opublikowano

Jaki płyn masz w tym traktorku? Petrygo używam od wielu lat i nigdy nie miałem problemu, by kupić borygo o takich samych własnościach musisz zapłacić więcej. Jeśli w układzie masz coś aluminiowego, to musi być Borygo Alu bo zwykłe żre aluminium, petrygu aluminium nie smakuje. Przy stali i żeliwie można lac zwykłe. Trochę mała ta temperatura, lepiej zmienić(kup w hurtowni). Jeśli płyn obecnie stosowany jest na bazie glikolu monoetylowego to można go mieszać z płynami na tej samej bazie(petrygo), wcześniej należałoby zrobić próbę.

Opublikowano

no własnie do końca nei wiem jaki mam płyn instrukcja podaje że jakiś sdf coolant ale na rynku są przynajmniej 2 coolanty, pozatym to jakiś koncentrat, prawdopodobnie na glikolu monoetylanowym bo jest neibieski, ale dolanie innego płynu niewiele zmieni temperaturę zamarzania a dolewanie innych koncentratów też będzie nie tanie i ryzykowne, dlatego chyba wymienie cały płyn

a ciągnik to lamborghini r3 i aluminowa chyba jest chłodnica :P

Opublikowano

słuchajcie, nie wierzcie temu co pisze na opakowaniu z płynem, mam kumpla co pracuje w hurtowni z olejami, płynami itd i opowiadał jak to do nich przywożą płyn w beczkach po 1000 litrów, a hurtownia kupuje puste bańki 5-cio litrowe oraz do tego nalepki np: borygo, glikol itd i nalewają płyn do tych 5litrówek z tej 1000litrówki, naklejają nalepki z nazwą i rozprowadzają po sklepach z różną ceną

Opublikowano

CPN-y też pewnie ktoś kontroluje a jednak wodę lub inne ciecze dolewają ...

 

Ferdek07 nie patrz na to że pisze że płyn zamarza przy 22stopniach, temp zamarzania płynu z pewnością jest inna, podam przykład jeżeli w domu w sieci ma być 230 volt, to myślicie że tyle jest? jeśli tak to jesteście w błędzie, bo widziałem przypadki gdzie było po 217, 220 ale i nawet 207 volt(tak było w nowo wybudowanym ośrodku zdrowia) i wszystko działało a napięcie zależy od np: odległości od transformatora

Opublikowano

I co z tego , że rozlewają(konfekcjonują), nalepki sami robią, czy dostają razem z płynem. Sprawa jest prosta, są dystrybutorem danego produktu i mają uprawnienia do jego konfekcjonowania. Hochsztapler wprowadzi na rynek towar pochodzący z lewego źródła i podszywający się pod inną markę i wtedy jest problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez martinezo
      Witam.
      Zwracam się z pytaniem, jakim środkiem lub olejem konserwujecie swoje maszyny po zakończonym sezonie??
      Wiadomo, że najpierw trzeba maszynę dokładnie umyć, ale jak już wyschnie to stosujecie jakąś powłokę ochronną np. z jakiegoś oleju?? jeśli tak to, proszę o wskazówki jaki środek najlepiej zabezpiecza przed korozją elementy robocze i lakier maszyny (pomijamy olej przepracowany).
      Pozdrawiam użytkowników
    • Przez MFargo
      Ile jest w filtrów od hydrauliki w Massey Ferguson 2 czy 3 i jakie zamawiacie?
    • Przez przemek111447
      Witam.slyszałem ze jest dobrym rozwiazaniem dolanie benzyny do oleju napedowego w ilosci 5l na 70l oleju napedowego.Czy to dobre rozwiazanie i czy ktos to praktykował?A moze macie inne rozwiazania o ktorych nie wiem .....chetnie poczytam o tym i moze cos innego wybiore.Takie rozwiazanie z benzyna chce zastosowac w zetorze 7340 z 2003r i 3 letniej 110km forterze.
    • Przez jgcentrum
      Szanowni Państwo,
      W przypadku zapotrzebowania na wszelkiego rodzaju filtry (m.in. powietrza, oleju, hydrauliczne, przemysłowe) oraz łożyska, uprzejmie proszę o przesyłanie zapytań ofertowych. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb.
      W razie pytań służę pomocą.
      Z wyrazami szacunku,
      [Twoje imię i nazwisko]
      JG Centrum Techniczne
      📞 +48 453 238 260
      📧 kontakt@zaopatrzenieprzemyslu.pl
      🌐 www.zaopatrzenieprzemyslu.pl
      Zapraszam również do zapoznania się z filtrami na naszym sklepie allegro link poniżej:
      https://allegro.pl/uzytkownik/Jgcentrum

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v