Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na tarchach w Brnie Zetor zaprezentował nowy model Zetor Proxima Power 100

Zastosowano w nim nową przekładnię konstrukcji zetorowskiej wyposażonej w trzystopniowy powershift, dzięki czemu ciągnik posiada 24 przełożenia do przodu i do tyłu- za szybką zmianę kierunku jazdy odpowiada elektrohydrauliczny rewers...

Nowe ciągniki będą występować w mocach od 82-100KM... W polsce będą dostępne od 2009r.

 

Czyli zetor brnie do przodu...

Jak oceniacie to rozwiązanie?

 

Mi osobiście to rozwiązanie się spodobało... teraz za mniejsze pieniądze [mam nadzieję] będzie można było mieć ciągnik nie ustępujący wyposażeniem tym z wyższej półki cenowej :D

Opublikowano

A ma ktos jakies fotki??

A może wcale sie nie rózni od proxy...... to z tego co przeczytałem to ma miec 3 półbiegi i rewers elektro-hydrauliczny tak?

Opublikowano

Czyli to beda normalne proximy z oznaczeniem takim jak teraz tylko ze bedzie zajebiaszcze wyposazenie i ten cudny rewersik?? Oby ceny strasznie nie podskoczyly. Oby 130tys nie przekroczyly to bedzie dobrze ;)

 

Sorry za ten podwojony post. Da sie go skasować??

Opublikowano

Dobra spoko poszlo przez explorera i obejrzalem, czyli dowiedzialem sie ze beda tez mniejsze modele bo w 2.17 minucie mozna zobaczyc model 85 czyli cos mniejszego tak z 80 km tez bedzie a tak jak to wczesniej pokazwyane bylo na stronie zetora aby model 105, ciekawe kiedy do nas wejdzie i ile beda wolac za takie cudenko ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v