Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

który z tych ciągników jest lepszy mf 399 czy mf3085 oba mają silniki 6 cylindrowe podobną moc tylko 399 jest bez elektroniki ma mniej biegów i mniej kąfortową kabine więc pomóżcie :D

Opublikowano

witajcie moglem sobie kilka lat temu postawic podobne pytanie co lepsze 390 czy 3060 wybralem 3060 i skonczylo sie to tylko nerwami straconymi pieniedzmi i czasem ,miesiac temu kupilem MF 390 z 96 roku z takim samym silnikiem i chodzi wszystko bez zarzutu wg mnie lepszy od 3060 12/12 z rewersem przy kierownicy to wcale nie malo biegow , sporo czesci bedzie pasowac od ursusa np 5314 czy 5714 zadnej niepotrzebnej elektroniki tylko napedy zalacza sie elektronicznie , komfort nie powiem ze jest gorszy od 3060 , szybka skrzynia ,itd , teraz bede kupowal do jego tura ale POLECAM ten ciągnik !!!!

Opublikowano
to musiał ci się trafić jakiś felerny według mnie te ciągniki są tak samo dobre to zalezy co chcesz mieć ale wygoda wazniejsza

sora klawiatura mi sie wali

 

 

nie tylko mie sie trafil ten felerny po prostu seria 30XX jest delikatna i koniec , co wlaczasz wajcha a przyciskiem to roznica ja pozostaje przy 390 i nie chcem slyszec o zadnych 3060 itp bo trudno kupic mf3060 w stanie licznika ponizej 5000mth takich juz niema i nie bedzie nikogo nie namawiam ale jak narazie to nie zmienie tego ciagnika na zaden inny (no chyba ze bedzie jakis niespodziewany przyplyw gotowki ,hehe:) ale zta wygoda to przesadziles chyba niewiesz jakimi niewygodnymi ciagnikami robia jeszcze , wg mnie to po pierwsze NIEZAWODNOŚĆ i ERGONOMIA a dopiero KOMFORT , a pozatym jak mozesz mowic o porownaniu komfortu pomiedzy 390 a 3060 skoro nie posiadales obydwu tych ciagnikow??? no wiesz na obrazkach roznie to wyglada

Opublikowano

Lepszy będzie MF399 bo prostszy, seria 3000 i 3600 ma elektronikę, dodatkowo często siadają koła zębate w skrzyni, synchronizatory, przednie napędy-szczególnie atak z kołem-sprzedawane jako komplet

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v