Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
pawelDu

Zetor proxima 3340

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    62

chandlarze zakładają najnowsze maski z zetorów ursusów farmtracków itd i wytani eile taka maska może kosztować i jaki to musiał być szrot ze nie miał maski ktoś ze 3 tyś dałza maske i to cus sprzedaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Atlonik    0

ostatnio u handlarza widziałem Fiata z maską od NH TDD przemalowanego na niebiesko i wyglądał dość fajnie ! szkoda że niemialem czym zrobić fotki ! albo czesto sie spotykam z MTZ-ami które mają maski od pronarów i też mnie ciekawi po ile chodzą takie maski !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

To jest ta najstarsza wersja 3340 most ma jeszcze stary i na kabinie z tylu nie ma plastiku tylko cała matalowa jak 7211(dach) ma też zmieniony ten górny pas z przodu w którym są halogeny robocze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Panowie, ja mam 3320 i śmiem twierdzić po zapoznaniu się z obrazkiem, ze nawet może to być ostatni wypust starej serii 5245, albo pierwszy model 3340. Zwróćcie uwagę, ze dach jest stary tak jak w 5245, a tylko panel z przodu ktoś doczepił z 3320, na bank był malowany, bo widać i to nie jest odcień czerwieni Zetora, więc na pewno był biały, przedni most tez jest jak w serii 52. Ten traktor to jakiś mix i ja był bardzo ostrożnie do niego podchodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Gdzieś tu zamieszczałem link z testów OECD dotyczący właśnie trzycylindrowej Proximy-jak komuś chce się szukać oczywiście-bo mi nie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

jak dla mnie to ten ciagnik jest po jakims wypadku, bo maska i dach sa po wymianie, a srodek jest z 3340 bo 52xx niemiały przelącznika od swiateł awaryjnych, i tapicerka jest troche jasniejsza

:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez COUNTRYSERVICE
      Mam problem ze wspomaganiem (ciągnik na gwarancji, serwis się tym zajmie, ale może ktoś wie co to). Czasem przy bardzo wolnej jeździe nie da sie skręcać, jest duży opór, zatrzymuję sie sprawdzam co sie dzieje i koła stoją w miejscu, ale kierownicą można pomało skręcać. Podobnie jest w "trasie" : wyjeżdżam z domu, kierownica przy kołach na wprost jest ustawiona prosto, po 10 kilometrach przy kołach na wprost kierownica jest przekręcona o 45 stopni, a wkażdym zakręcie muszę "dokręcać", żeby sie w nim zmieścić. Krótko mówiąć kierownica swoje, koła swoje....
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez tomi382
      Czy ma ktoś informacje co do nowych modeli proximy odnośnie chip tuningu? Nowe Proxy mają pompę wtryskową sterowaną elektronicznie więc wydaje mi się że można poprawić program podnosząc moc o 20-30%.
    • Przez roberti
      Witam Panowie mam taki problem z zetorem forterra hsx 120. 2013r. zaczął rozłączac rewers. na wyswietlaczu Literka ,,N'' myga gdy chce go zapalic. tak jak myga f. dzieje sie tak jak jest gorąco. gdy schłodze cały rewers okładami z lodu wtedy jest na jakis czas spokój az się znów nie nagrzeje i znów rozłącza i nie da się jechać. a jak zgaszę to juz ie można zapalic. nie wiem co zrobic a nowy kosztuje ok. 1500zł
×