Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj obszedłem mój ciągnik i tak sie zastanawiam gdzie w nim jest zbiornik do płynu hamulcowego?? Czy możecie mi powiedzieć gdzie on jest??

 

Aha, może wiecie do czego jest taki zbiorniczek pomiędzy filtrem powietrza a przednią szybą (jest w takiej srebrnej otulinie), widać tylko jego wlew.

Opublikowano

Sorki ale zapomniałem o tym. w instrukcji jest napisane Pentosin CHF 11s w ilosci 0,8l zamiennikiem dla niego moze byc FUSCH TITAN ZH 4300 B lub TITAN ATF 3000. napewno nie jest to tanie ale nie ma tego duzo. Ten pentosin leja do samochodów BMW :D nie ma podanych norm moze gyby przyjzał sie norma jakie spełniaja te dwa płyny i porównał z DOT3 lub R3 mógłby cos wiecej powiedziec

Opublikowano

Tak dla pewności czy ten zbiornik na pewno jest od wspomagania sprzęgła i hamulców?

 

Zdjęcie zbiornika i tego płynu który mam aktualnie w tym zbiorniku.

 

Aha gdzie mogę kupić ten płyn?

Opublikowano

tak to jest to hamulce i sprzegło bo zbiornik na płyn do spryskiwaczy jest z tyłu. tam gdzie sprzedaja Fuscha lub Pentosin albo z rodziny Akros bo DF nowe maszyny zalewa płynami Akros. popytaj u dilerów ciagników niekoniecznie DF oni napewno beda mieli bo sklepy motoryzacyjne to przewaznie DOT3 albo R3

Opublikowano

SD stosuje dwa rodzaje płynu czerwony lub zielony i nie polecam stosować innych jak kupionych w serwisie (po innych padną uszczelnienia)

sprzęgło uruchamiane jest elektrycznie.

Opublikowano

witam, szukałem u mnie w DF agrotron 6.30 tego zbiorniczka miedzy filtrem powietrza a szyba na płyn hamulcowy i tam nic takiego nie ma,gdzie on moze byc?nie wiem czy to ma znaczenie ale ciagnik nie ma pneumatyki tylko hamulce hydrauliczne

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Chodzi ci o ten co jest w ścianie grodziowej oddzielającej kabinę z silnikiem?

Opublikowano

cześć.Sory że odbiegam od tematu ale skończył mi się płyn spryskiwaczy szyb w deutz fahrze

i chciałbym sie zapytać gdzie jest ten zbiorniczek i jaki płyn?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v