Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Spojler

Poważny problem ze zwolnicą

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Spojler    1

czyli tak:

wywalam gnój z włączonym napędem (bez przeciwwagi), kończę, jadę zagarnąć agregatem przedsiewnym nawóz pod siew.Przyjeżdżam do domu, dotykam lewej, przedniej zwolnicy i jest...gorąca!!! na początku z tatą myslimy"kurde nie ma oleju" odkręcamy korek wlewu (ale nie ten w który jest od przodu ciągnika tylko ten z boku, w kole) - olej jest ale w korek "wgryzł" sie kawałem zęba od trybu.Wie ktoś może czemu tak mogło się stać? czy to była jakas wada, czy coś o siebie tarło i końcu trach?

 

ile może kosztować nowa zwolnica? albo chocciaż jeden tryb?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

oFsik    30

To jest case i będzie ciężko ale w serwisie powinni Ci to sprowadzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Mi kiedys w JD padła prawa zwolnica i jak byłem sie dowiedziec o czesci to masakra.Jedno koło zebate satelitarne 380 euro a sa trzy,łozyska po 110 zł,duze koło zebate 800 euro i wałek napedzajacy 250 euro.Jednym słowem masakra.Rozebrałem druga na czesci zeby miec wzor i zawiozłem do jednego kolesie ktory mi to dorobił za 600 pln.Załozyłem i juz hula 5 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spojler    1

tez zawieźlismy do koronowa i 3 satelity oraz ten krótki walek, nazywa się chyba jarzmo, kosztowaly razem 800zł. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rozal22    15

Może jak wyrzucasz obornik to nie używaj przedniego napędu...

W czym ci on jest tam tak potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TumeK    9

a gdzie mieszkasz w jakim rejonie polski... znajdz najblizszego dilera to ci sprowadza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

Niech Chłopak założy temat ,,PROBLEMY Z MOIM CASE" a nie bedzie tutaj zaśmiecał forum...

 

Takie cos mnie najbardziej wnerwia -tworzenie nowego tematu o jakąs pierdółkę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spojler    1

podbijam temat no teraz mam nowy problem i boje się że to może być nie tylko wina zbyt dużego przeciążenia przedinej osi.

 

Otóżs ytuacja powtórzyła się znowu tyle że podczas bronowania (żeby pole przeschlo) a wiadomo ze bbyło mokro no to ciągnik trochę sie kopał, przód nie ciagnie bla bla bla bla odkręciliśmy zwolnice a z niej wyleciał olej ze srebrrnymi wiórkami

-oczywiscie były to zmielone tryby.Niestety boje się że ten ciągnik ma za duże koła...na konedata.net z przodu koła mają mieć 24 a ja mam 28.Różnią sie lata bo ja mam z '90 a tam jest zaznaczone że lata 85-87

 

 

wie ktoś jak sprawdzic czy koa są dobrze dobrane? może ma ktos instrukcje do tego modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

A czy ta sama zwolnica nawaliła co przedtem? Bo jeśli tak to może być wina tych dorabianych trybików, zresztą chyba nikt o zdrowych zmysłach nie założyłby kół o niewłaściwych rozmiarach. Ponadto przy tak dużej różnicy to przy włączonym przednim napędzie na polu byłby nieciekawy ślad...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spojler    1

To było tak:

 

Na początku kiedy zdjęlismy oslonę wałka przeniesienia napędu okazalo się że klamra która łączy wałek z takim krótkim wałkiem wychodzącym z dyfra jest luźna i nie skręcona (czyli nie zaciskała wałków). to była przyczyna tego że przód zaczął chrząścić i okazało się że niedokręona klamra 'frezowała' frezy na wałkach. Klamra nowa, dokręcona na maxa jest ok. Potem niestety zaczeły sie problemy opisane w pierwszym poście.

 

dzwoniłem ostatnio do interhandler'a no i ci serwisanci nie wiedzieli bo przecież to jest taki stary ciągnik (aż z 1990 roku) że nigdy o takim nie słyszeli :[.Dobra, powiedzieli że zadzwonią do siedziby case'a w niemczech. Dzwoniłem dziś, panmowie mnie dobrze pamietali bo zrobiłem im taka aferę o to że nie znaja wymiarów kół że nie mogli zapomniec :). Jak zadzwonilem tam i powiedziałem ze ja w sprawie tych kół to usłyszałem coś takiego " Panie, nie jeździj pan na tych kołach tym ciągnikiem....ten co je przykręcił do tego ciągnika musiał byc poje****... ". Najprawdopodobniej to wina przednich kół, poniewaz na konedata.net pisze że z tyłu powinny byc R38 (mam) a z przodu R24 (nie mam) i porzełożenia sie nie zgadzają :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prawdopodobne że z powodu rozmiaru kól masz problemy z napędem lepiej zaczerpnij onfo od tych specjalistów case nawet niemcy jakbyś miał możliwosc lepiej znalesc przyczyne niż w naprawy napędu imwestować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    3

Ja mam Case 1694 i z tyłu mam 38, a z przodu 28 jak w 60-tce, tylko że niższy profil. Być może że u Ciebie jest inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×