Polecane posty

Witam,

 

zastanawiam się nad zakupem nowego ciągnika o mocy 120 KM, zastanawiam sie miedzy Massey 5612 a Valtra N114E.

 

Co do wyposażenia to oba wypozażone w TUZ, amortyzacje kabiny i osi przedniej, 3 pary hydrauliki

 

Skrzynia w Valtrze to HiTech5 a massey Dyna-4(opcjonalnie Dyna-6)

 

Chciałbym wiedzieć jak wygląda awaryjność, oraz dostęp do części i cena. Oraz ceny przeglądów. Z góry dzięki.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    329

co do MF to z awaryjnością zależy jak ci się trafi. Ja 2 dni po zakupie zaprowadziłem go na serwis bo zacierała się pompa wody.

    Jeżeli chodzi o części to mogę Ci powiedzieć tylko o filtrze powietrza, czyli: oryginał ~500zł zamiennik u korbanków 220zł stargowałem do 200zł a w innym innym sklepie z częściami taki sam zamiennik kosztował mnie 175zł.

    Na ceny przeglądów nawet się nie oglądaj bo i tak zrobisz tylko 1 przeglądy w serwisie na 50 godzin  no może jeszcze na 300 godzin(coś tam regulują w silniku na 300godz, chyba zawory), potem będziesz wymiany olejów i filtrów robił sam, tym bardziej, że gwarancję masz tylko na rok. Serwisant mówił mi, że spokojnie co 500godzin można robić wymiany filtrów w skrzyni(serwis robi co 300), a filtry w silniku jednak lepiej co 300godz ze względu na polskie paliwo. Ja będę chyba robił co 250 żeby co drugą wymianę filtrów w silniku zrobić przy okazji wymianę filtrów w skrzyni i potem od roboty się nie nie odrywać bo 100godz stuknęło. Pierwszy przegląd kosztował mnie chyba trochę ponad 2tyś(robocizna gratis). na 300godz to chyba 2700 ale dobrze nie pamiętam. Teraz miałem na 600godzin to zapłaciłem 2300zł

   Dostęp do części. Z korbankami nie ma problemu, mają wszystko za odpowiednio wysoką cenę.<------------------------------>

   Z wyposażenia dobierz jeszcze 4 sekcję hydrauliki, ponieważ przedni tuz podłącza się pod jedną sekcję i czasami będziesz musiał przełączać zawór między przednim tuzem a tylną parą wyjść hydraulicznych a tuz jest podłączany pod pierwszą parę która posiada blokadę do ciągłego przepływu oleju hydraulicznego. Amortyzacja osi super sprawa u mnie brakuje amortyzacji kabiny niestety. Żałuję, że nie zamówiłem, ale może kiedyś dołożę. I weź jeszcze skrętne błotniki i to obowiązkowo.

   Ogólnie jestem średnio zadowolony z MF <------------------------> Teraz jak bym kupował to na 90% NH/Case/Steyr. <----------------------->

 

<------> -treść usunięta na prośbę dealera

Edytowano przez karol091193

Wszystkie moje posty i zdjęcia są chronione prawem autorskim ;)
Zainteresowanych wykorzystaniem proszę o kontakt na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massei8    57

mam dwa masseye jestem z nich bardzo zadowolony a ciongniki nie stygnom robiom niecałe 2 tyś mth rocznie z awaryjnościom to jak na razie to w 5465 jakaś uszczelka przy kole poszła na gwarancji I po 10 latach parownik od klimy sie rozszczelnił a w 7495 kuleczki od osuszacza wyleciały I układ klimy zapchały a co do serwisu nh bo mam z tymi hu..mi doczynienia to po gwarancji nie ma problemy a na gwarancji to ni luja sie ich doprosić nie można było żeby przyjechali co do wyboru miendzy mf-em a valtrom to jest praktycznie to samo tylko skrzyniom sie rużnią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pietras892    865

Też muszę zostawić pozytyw na temat mf. Jezeli Cie stać, bierz na dyna6 bo jest dużo wygodniejsza.Spalanie bardzo dobre jeżeli odpowiednio dopasujemy maszyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
    • Przez Wolodymyr
      Czy jest lepszy sposób, czym podpierać dźwignię? Czyżby producent nie przewidział wyjścia dla TURa?


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj