Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jakiś czas temu zakupiłem john deere  i mam do wymiany przednie opony  bo jedna się bardziej zdziera od drugiej  tylko nie wiem czy te opony nie są za małe bo z tyłu są 580/70 r38 z a przodu 380/85 r28 i te opony chyba nie są dobrze zgrane z tyłem i chciałem kupić szersze 480/65 r28 one są zamiennikiem tych 380 /85  ale patrząc na ciągniki na olx w tych ciągnikach powinny być wyższe opony czyli 480/70 r28  bo pasowały do tych tylnych  więc które mam kupić bo chyba musiały by być te większe  możliwe żę ktoś kiedyś pozamieniał na niższe opony ciągnik pochodzi od handlarza więc które kupić  i jakiej firmy opony polecacie  ciągnik dużo jeździ asfaltami  żebym nie musiał często zmieniać   i na drugi rok bedzie na nim tur  

z góry dzięki za pomoc

 

Opublikowano

Witaj. Z tego co piszesz to przód wogóle nie pasuje do tyłu, w sensie przód nie zgrywa się z tyłem, na przodzie powinny być opony 16.9/28, zamienniki to chociażby tak jak piszesz 480/70/28 lub trochę węższe, 420/85/28, kwestia czy masz wystarczająco szerokie felgi, jeśli masz felge 12x28 to max 420/85/28, jeśli felga 14x28 to ta szersza powinna wejść:) A handlarz może przełożył koła do innego Johna żeby drożej sprzedać bo miał akurat klienta a tu założył jakie miał, takie rzeczy się zdarzają niestety. Unikaj jazdy na włączonym przednim napędzie na tych oponach i jak najszybciej je wymień.. Ja założyłem w poprzednim roku opony Continental i póki co jestem zadowolony, dodam że ciągnik bez ładowacza czołowego.

Opublikowano

Witam jakiś czas temu zakupiłem john deere  i mam do wymiany przednie opony  bo jedna się bardziej zdziera od drugiej  tylko nie wiem czy te opony nie są za małe bo z tyłu są 580/70 r38 z a przodu 380/85 r28 i te opony chyba nie są dobrze zgrane z tyłem i chciałem kupić szersze 480/65 r28 one są zamiennikiem tych 380 /85  ale patrząc na ciągniki na olx w tych ciągnikach powinny być wyższe opony czyli 480/70 r28  bo pasowały do tych tylnych  więc które mam kupić bo chyba musiały by być te większe  możliwe żę ktoś kiedyś pozamieniał na niższe opony ciągnik pochodzi od handlarza więc które kupić  i jakiej firmy opony polecacie  ciągnik dużo jeździ asfaltami  żebym nie musiał często zmieniać   i na drugi rok bedzie na nim tur  

z góry dzięki za pomoc

Daj 540/65r28  będzie baja ;) 

Opublikowano (edytowane)

Ja w swoich john deerach mam opony w 6150M Firestone tył 580/70r38 przód 480/70r28 a w 6610 trelleborg tył 600/65r38 przód 540/65r24. To są raczej typowe rozmiary opon z tego co zauważyłem(przejżane sporo ogłoszeń przed niedawnym zakupem) więc powinieneś założyć te większe hyba że masz jakoś zmienione przełożenia ale mało prawdopodobne to jest. Niemcy w tych latach nie bawili się w komplikowanie sobie życia różnymi wersjami przełożeń itp. Z marek opon polecam trelleborg, Michelin (obie marki z górnej półki). Ciut tańsze ale też super się sprawdzał to Continental i Kleber. Odradzam Firestone. Znajomemu po kilku latach popękały całe a u mnie ciągnik wpada przy pewnych prędkościach w drgania w szczególności przy rozpędzaniu na asfalcie jest to odczuwalne. Na trelleborg ach nie ma tego problemu. Moja opinia o Firestone nie jest odosobniona(szukaj w agrofoto i Google). Z tańszych firm polecam petlasa i bkt.Odradzam Stomil, mitas i barum. Miałem kupione nowe na tyle Stomil a przód barum to żadna nie wytrzymała 10 lat gdzie bieżnik był może 70-80%. Pierwsze pęknięcia po dwóch latach się pojawiły na bokach, po pięciu to do okoła odkrojone były. Mitasa miałem w kombajnie to też szybko popękały.

Edytowane przez szymong1234
Opublikowano (edytowane)

Pytałem się dziś przy okazji chłopaków z serwisu jak to było z oponami i przełożeniami to powiedzieli że teraz to rzadko kiedy są różne przełożenia w moście przednim ale kiedyś(seria 00 i 10) miały duży wybór przełożeń i tak w ciemno to nie powie jakie opony powinny być założone. Powinieneś przejechać się do serwisu z numerem win(jest w dowodzie) i oni sprawdzą na jakich oponach fabrycznie był skonfigurowany most przedni i w tedy donierzesz przednie opony.

Edytowane przez szymong1234

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v