Skocz do zawartości
Damianwr1

John deere 6810 opony

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Opony
Damianwr1    2

Witam jakiś czas temu zakupiłem john deere  i mam do wymiany przednie opony  bo jedna się bardziej zdziera od drugiej  tylko nie wiem czy te opony nie są za małe bo z tyłu są 580/70 r38 z a przodu 380/85 r28 i te opony chyba nie są dobrze zgrane z tyłem i chciałem kupić szersze 480/65 r28 one są zamiennikiem tych 380 /85  ale patrząc na ciągniki na olx w tych ciągnikach powinny być wyższe opony czyli 480/70 r28  bo pasowały do tych tylnych  więc które mam kupić bo chyba musiały by być te większe  możliwe żę ktoś kiedyś pozamieniał na niższe opony ciągnik pochodzi od handlarza więc które kupić  i jakiej firmy opony polecacie  ciągnik dużo jeździ asfaltami  żebym nie musiał często zmieniać   i na drugi rok bedzie na nim tur  

z góry dzięki za pomoc

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RogR01    15

co do rozmiaru opon się nie wypowiem, ale opony Michelin, Kléber jak najbardziej polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikos22    2

Witaj. Z tego co piszesz to przód wogóle nie pasuje do tyłu, w sensie przód nie zgrywa się z tyłem, na przodzie powinny być opony 16.9/28, zamienniki to chociażby tak jak piszesz 480/70/28 lub trochę węższe, 420/85/28, kwestia czy masz wystarczająco szerokie felgi, jeśli masz felge 12x28 to max 420/85/28, jeśli felga 14x28 to ta szersza powinna wejść:) A handlarz może przełożył koła do innego Johna żeby drożej sprzedać bo miał akurat klienta a tu założył jakie miał, takie rzeczy się zdarzają niestety. Unikaj jazdy na włączonym przednim napędzie na tych oponach i jak najszybciej je wymień.. Ja założyłem w poprzednim roku opony Continental i póki co jestem zadowolony, dodam że ciągnik bez ładowacza czołowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

magik0578    5

Witam jakiś czas temu zakupiłem john deere  i mam do wymiany przednie opony  bo jedna się bardziej zdziera od drugiej  tylko nie wiem czy te opony nie są za małe bo z tyłu są 580/70 r38 z a przodu 380/85 r28 i te opony chyba nie są dobrze zgrane z tyłem i chciałem kupić szersze 480/65 r28 one są zamiennikiem tych 380 /85  ale patrząc na ciągniki na olx w tych ciągnikach powinny być wyższe opony czyli 480/70 r28  bo pasowały do tych tylnych  więc które mam kupić bo chyba musiały by być te większe  możliwe żę ktoś kiedyś pozamieniał na niższe opony ciągnik pochodzi od handlarza więc które kupić  i jakiej firmy opony polecacie  ciągnik dużo jeździ asfaltami  żebym nie musiał często zmieniać   i na drugi rok bedzie na nim tur  

z góry dzięki za pomoc

Daj 540/65r28  będzie baja ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymong1234    24

Ja w swoich john deerach mam opony w 6150M Firestone tył 580/70r38 przód 480/70r28 a w 6610 trelleborg tył 600/65r38 przód 540/65r24. To są raczej typowe rozmiary opon z tego co zauważyłem(przejżane sporo ogłoszeń przed niedawnym zakupem) więc powinieneś założyć te większe hyba że masz jakoś zmienione przełożenia ale mało prawdopodobne to jest. Niemcy w tych latach nie bawili się w komplikowanie sobie życia różnymi wersjami przełożeń itp. Z marek opon polecam trelleborg, Michelin (obie marki z górnej półki). Ciut tańsze ale też super się sprawdzał to Continental i Kleber. Odradzam Firestone. Znajomemu po kilku latach popękały całe a u mnie ciągnik wpada przy pewnych prędkościach w drgania w szczególności przy rozpędzaniu na asfalcie jest to odczuwalne. Na trelleborg ach nie ma tego problemu. Moja opinia o Firestone nie jest odosobniona(szukaj w agrofoto i Google). Z tańszych firm polecam petlasa i bkt.Odradzam Stomil, mitas i barum. Miałem kupione nowe na tyle Stomil a przód barum to żadna nie wytrzymała 10 lat gdzie bieżnik był może 70-80%. Pierwsze pęknięcia po dwóch latach się pojawiły na bokach, po pięciu to do okoła odkrojone były. Mitasa miałem w kombajnie to też szybko popękały.

Edytowano przez szymong1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwr1    2

felga ma 40 cm szerokości więc chyba ta 14x 28 bo nie mogę znaleźć numerów ale na nią chyba 540 nie wejdzie więc max 480/70

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymong1234    24

Pytałem się dziś przy okazji chłopaków z serwisu jak to było z oponami i przełożeniami to powiedzieli że teraz to rzadko kiedy są różne przełożenia w moście przednim ale kiedyś(seria 00 i 10) miały duży wybór przełożeń i tak w ciemno to nie powie jakie opony powinny być założone. Powinieneś przejechać się do serwisu z numerem win(jest w dowodzie) i oni sprawdzą na jakich oponach fabrycznie był skonfigurowany most przedni i w tedy donierzesz przednie opony.

Edytowano przez szymong1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez thebestacc
      Cześć. Dzisiaj mi na 100% padła pompka zasilająca z granitu którą wymieniałem równy rok temu. Słyszałem ze te pompki z granitu są właśnie takie ale gdzieś wyczytałem że pasuje od jakiegoś samochodu, Wie ktoś od jakiego auta to pasuje?  Oryginał pochodzi dłużej bo różne są opinie?
    • Przez jarx08
      witam,
      Wczoraj w JD zmienił mi się dźwięk przy włączeniu zapłonu zawsze krótki pojedynczy i tyle. Teraz jest długi i dwa krótkie mam wrażenie, ze to oznacza jakiś błąd lub problem. W ciągniku nic się nie dzieje (niby) żadna kontrolka nie miga.
       
      Jak sie usuwa błedy w JD?
       
      Proszę o odp
      Pozdrawiam
    • Przez TomaszNowak
      Koledzy mam problem z JD 6310 Premium. Mianowicie gdy spadły temperatury po niżej zera nie mogę odpalić ciągnika. Bak paliwa praktycznie pełny akumulator nowy. Ciągnik kręci i nie chce zapalić ( dymek puszcza) Sprawdziłem filtr paliwa i pojawiła się kropelka lody na dole filtra ( w bezbarwnym odstojniku pod filtrem) Wywnioskowałem z tego że może być woda w paliwie. Ustawiłem nagrzewnice po pewnym czasie ciągnik odpalił. W między czasie jeszcze naładowałem akumulator bo padł. Wlałem do zbiornika bezbarwny denaturat by zmieszał się z wodą oraz środek na przeczyszczenie wtrysków. Do zbiornika wlałem 3 litry denaturaty. Ciągnik chodził elegancko. Dziś poszedłem sprawdzić czy już jest ok nadal jest tak samo jak wczoraj nie mogę zapalić ciągnika i oczywiście akumulator padł. Podczas odpalania było widać jak szedł dymek z rury. Co możecie mi poradzić bo już nie mam pomysłu co zrobić by normalnie mi odpalał.
    • Przez RafaPodpora
      Witam. Zginęła jazda do przodu i do tyłu. Przy włączonym biegu, gdy przerzucę do przodu albo do tyłu  rewers zaczyna pikać i mruga N. Wcześniej dolałem oleju hydrauliczno-przekładniowego fuchs-a po zamontowaniu ładowacza. Czy to może być przyczyną czy skrzynia siadła? 
       
    • Przez johndeere
      Witam Wszytskich Bardzo Serdecznie na naszym rolniczym forum. Chciałbym poruszyć temat ciągnika rolniczego JD 6210SE z 2001 roku kupionego u Dilera w Jelonku koło Poznania ! Zaczne od problemów jakie ten ciągnik sprawił. Zaczęło się od drugiego roku użytkowania tego ciągnika (gwarancja tylko na jeden rok, szok dla mnie, uważam że tak wychwalony i wypromowany cięgnik jak piszą inni i mówią o nim inni to powinien mieć gwarancje 10 lat !!!!!) Pierwszym problemem było pęknięcie filtra oleju hydraulicznego przy 300 MTG (NIEWIARYGODNE A PRAWDZIWE) Następna usterka jaka wystąpiła to zapowietrzanie się układu paliwowego (Brak zaworku zwrotnego i wymiana przewodów paliwowych) Kolejnym bardzo poważną naprawą, która musiałem zwalczyć to wymiana spręzarki klimatyzacji, która zatarła się przy 600MTG a przyczyną było optarcie się przewodów przy silniku (taki JD a nie umie położyć i zabezpieczyć przewodów przy silniku, który ma drgania podczas prac, bo leży na poduszkach) Nie będę tutaj pisał o kosztach jakie mnie wyniosły przy prawie nowym, ledwie dobrze dotartym ciągniku JD. Przy przebiegu około 1000MTG przepaliła się rura wydechowa ( co dla mnie był to ogromny szok i skandal) Dla porównania rura wydechowa w ciągniku ZETOR 7211 wytrzymała 6000MTG. Ale to nie koniec usterek i awari tegoż wychwalonego ciągnika John Deere. Przy przebiegu 1100MTG następuje wyciek oleju na uszczelece rozrządu ( naprawe wykonuje serwis i bagatelka wymiana uszczelki sięga 2000zł !!) Nastąpiła tez awaria regulacji dolnych cięgieł. Cały czas ciągnik ten jest regularnie serwisowany i naprawiany przez Dilera w Jelonku koło Poznania. Ciągnik na dzień dzisiejszy ma 1500MTG i jest drugim ciągnikiem o mocy 90KM, a pierwszym jest Fendt w którym nic się nie dzieje jak na razie. A teraz napiszę pare mądrych zdań o jego oszczędnym, wychwalonym SILNIKU w miesięczniku TOPAGRAR!! Jest to wręcz nie wiarygodne żeby ciągnik o mocy 90KM spalał w od 12 do 20 LITRÓW ON na GODZINE !! Są to zbyt duże koszty na utrzymanie tego ciągnika w poruwnaniu do FENDTA 309 C to około 30% JD spala więcej paliwa. Moim zdaniem JD jest tylko wychwalonym ciągnikiem, którego sponsorują rolnicze gazety, wzamian za dobre, pozytywne opinie na temat ciągników JD w mocy do 100KM. Bardzo chętnie przeczytam wasze spostrzeżenia, które ja tu poruszyłem a z którymi możecie się nie zgadzać ale niech piszą tu osoby, które mają podobny ciągnik lub podobne problemy z tym ciągnikiem. Ja na dzien dzisiejszy uważam za ciągnik numer jeden to FENDT nie wspominając juz tu o FENDCIE z skrzynią VARIO. Przypomniało mi się że jedynym plusem tego ciągnika JD jest jego zwrotność ale nic po za tym, nawet nie ma zegaru godziny i minuty. Serdecznie poydrawiam i nie polecam John Deera 6210SE
×