Skocz do zawartości

renault 120.54


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,wit24 dzięki za podpowiedz byłem dziś za reno 106.54 miał być utrzymany a na miejscu okazał się totalny syf ,byłem z kolegą co ma reno 155.54 1996r . on od razu mówi ze to szajs i proponował mi parę handlarzy , objechaliśmy 500 km 6 handlarzy i u trzech nie spotkaliśmy reno 120.54 lub 110.54 bo już taka wchodziła w grę nawet 133.54 ale nie znaleźliśmy żadnej tylko stare 14 a jak on rok temu jeździł za reno to w tych punktach stało po kilka a teraz 0 i sam jest w szoku co jest grane no nic będziemy szukać z kolegą dalej  na podkarpaciu lubelszczyżnie ciężko coś znaleźć trzeba szukać w innej części kraju a może wy wiecie o jakiejś utrzymanej   reno na sprzedaż  to dajcie znać , tobie Maryush dzięki za odpowiedz.

Opublikowano (edytowane)

Oglądałeś tę? :

 

http://otomoto.pl/oferta/renault-106-54-mwm-100-km-sprowadzony-stan-bardzo-dobry-ID6yAzHX.html

 

Stoi kilka km ode mnie. Nawet byłem w tym tygodniu w tej firmie, ale rzuciłem okiem na Ceresa i Cergosa (bo coś takiego do tura będę chciał kupić w przyszłym roku).

 

Jakie punkty objechaliście? Renówki można trafić w Miastkowie Kościelnym, Zbuczynie i okolicy, Niedrzwicy, Łabuniach pod Zamościem, Stoczku Kockim.

Jeśli o inne rejony kraju chodzi, to swego czasu ładne (na zdjęciach) Renówki bywały w Błaszkach i Jeziorsku.

 

Do 45tys zł to te ciągniki nie będą w super stanie, zawsze będzie coś do poprawy. Inaczej jest z większymi modelami, tj 145-155.54 - one są relatywnie tańsze.

Edytowane przez Maryush
Opublikowano

Karczmiska, Gutanów i Ryki, chyba tyle w lubelskim gdzie można coś dobrego trafić, byłeś wszędzie ?

 

dlaczego nie chcesz .14, te z 89r. niewiele się różnią, a można trafić w TZ

 

tą oglądałeś, wygląda ciekawie https://www.olx.pl/oferta/renault-110-54-tz-sprowadzony-oryginal-nowe-opony-meczanicznymassey-CID757-IDhzrVX.html#677eb31aa8

 

tu zerknąłem na wszystkie 14 i 54, według mnie cena mocno przesadzona jak na tak nieciekawy stan większości z nich https://www.olx.pl/oferta/renault-120-54-CID757-IDhMTWx.html#677eb31aa8

Opublikowano

Witam maryush miałem u nich być wczoraj ale jak obejrzałem 106.54 to zmieniłem zdanie i zaczęliśmy szukać 110 oni coś obiecali ze pod koniec miesiąca mają mieć na placu reno 110.54 jak by co to mam w tobie przyjaciela :) który ma niedaleko do tej firmy to da cynk jak coś będą  mieli konkretnego. Izydor te 54 maja nowsze mosty o większym skręcie a i kiedy będzie go lepiej sprzedać niż taka 14 , dzięki koledzy za posty i pomoc :)

Opublikowano

Jak już zjedzie ta 110.54 to daj znać, mogę podjechać i rzucić okiem czy warta oglądania. Musisz trzymać rękę na pulsie, bo z tego co zauważyłem nie wrzucają wszystkich ciągników w ogłoszenia. 

 

Rozmawiałem kiedyś z gościem który miał coś z serii .14 i właśnie na ograniczony skręt narzekał, więc dobrze kombinujesz.

Opublikowano

cześć Maryush  tak kupiłem 120.54 20 10 a przywiozłem do siebie go 27 10 2016  rok prod. 1996 r  na połówkach  koszt zakupu 37 tyś . Jest parę rzeczy które musze wymienić  i już to robię , brakowało 2 szyb przednia tuleja do zamontowania w przednim moście bo wyleciała , silnik super sprzęgło ładnie chodzi tylko połówki  z II na III raz się załączają a raz nie , trzeba będzie przeglądnąć elektrozawory  zaczepów brak  ale  włożę w niego 4-5 tyś 9łącznie z wymiana oleju i filtrów i będę wiedział co mam . Mam kolegę który ma 155.54 i to on zdecydował ze ten ciągnik jest wart tych pieniędzy a i on wszystko mi naprawi jeśli chodzi o elektronikę .Już kończę usuwać  wszystkie usterki  podaj adres email to ci prześlę zdjęcia mego ciągnika przed zakupem i po mym przeglądzie  oto mój adres email; gumiarz1@wp.pl prześlij mi zdjęcia tej Renówki  oraz cenę pozdrawiam :)

Opublikowano

Panowie wiecie gdzie są kalamitki do prześladowania przedniego mostu ? Kalamitki od wału napedu jest łatwo dostępna i widoczna a czy są jakieś jeszcze? Bo przy kołach skręconych na przegubach nic zbytnio nie widać,moze po prostu przeoczylem coś . Proszę o pomoc

Opublikowano

tylko tuleje osi

możesz zdjąć dolne dekielki i napchać trochę smaru w łożysko zwrotnicy, na pewno nie zaszkodzi a przy okazji ocenisz ich stan

 

izydor jak zdejmę te górne dekielki łożysk zwrotnicy by przesmarować łożysko to nic tam się nie przestawi ,da się to zmontować    bez problemu w dolnych są kalamitki        

Opublikowano

Panowie jeszcze jedno pytanie .Mam zamiar zmienić filtry (te dwa co są na dolnych rurkach) hydrauliczne .Czy przy odkręceniu filtrów zacznie mi lecieć olej i muszę przygotować większe pojemniki na całą ilość oleju czy zleci tylko trochę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v