Skocz do zawartości
Sylwek2009

PROBLEM renault 103.14 tx

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Sylwek2009    1

Witam mam problem renault 103.14 tx 93 rok silnikiem td 126-4 td
A mianowicie taki rano gdy ciągnik zimny pali od strzała, po jeździe i rozgrzaniu cieżko pali albo wcale, tak jakby go mocno gdzieś ciśnienie trzymało . Nie jestem zapalonym mechanikiem wiec proszę o pomoc. Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymong1234    24

Pompa wtryskowa rotacyjna może siadać. Była mowa o takich przypadkach w john deere. Temat poruszany na forum ale teraz nie znajdę na szybkiego. Była tam mowa żeby jak nie chce zapalić to polać wodą pompę wtryskową. Jeżeli pomoże to do naprawy jest właśnie pompa. Nie jestem pewien radzę poszukać tego tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witejus    152

szymong1234 masz rację takie objawy są kiedy kończy się pompa wtryskowa  każdy typ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wieslawa_olo
      Witam. Potrzebuje instrukcji obsługi do ranault ares 550RZ. Chciałbym poczytać troche o zasadach użytkowania i eksploatacji. Może być wersja papierowa lub pdf. Może ktoś ma do odsprzedania. Tel 726,461,262
    • Przez Michal8146
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 95.14 który nie chce odpalić. A więc od początku...traktor został wstawiony po normalnej pracy do garażu i po 2 dniach nie odpalił, świeca grzeje rozrusznik kręci i nic więc zmieniłem filtr paliwa nie pomogło. Podczas kręcenia nie pojawia sie dym. Dodam że z plaka też nie startuje. Czy ktoś ma jakieś pomysły ? Z góry dziękuję
    • Przez fernie476
      Witam, mam problem z elektropilotem w swoim aresie. Wszystko pracowało normalnie, później podczas pracy elektopilotem drżały dzwignie mechaniczne do obsługi sekcji(te na rozdzielaczu). A teraz joystick działa tylko zaraz po uruchomienu ok 1min i przestaje pracować. Na panelu zaczyna migać lamka parę sekund, później świeci ciągle, dopóki nie ruszę joystickiem. Mechanik elektronik stwierdził awarię cewki elektozaworu?, niby że tam jest mikroprocesor i coś mogło się spieprzyć. Na pytanie co mogło być przyczyną awarii stwierdził że drgania itp, choć wydaje mi się  to dziwne, szczególnie te drgania przed awarią. Czym one mogły być spowodowane?? Czy skoki napięcia też mogły uszkodzić cewkę? bo nieraz zapala  się kontorlka z piorunem i akumulatorem?? szczególnie przy częstej pracy z rewersem (gdzieś czytałem że to może być wina któregoś czujnika przy sprzęgle)
    • Przez dzikidaniel
      Czy ktoś wie czy adaptacja z Celtisa będzie pasować na Aresie 556? Silniki niby te same jednak budowa może się różnić i już będzie problem.
      Pytam się gdyż mogę kupić tura do małego Aresa tyle że jest on zdjęty z Celtisa.
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
×