Sylwek2009

PROBLEM renault 103.14 tx

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Sylwek2009    1

Witam mam problem renault 103.14 tx 93 rok silnikiem td 126-4 td
A mianowicie taki rano gdy ciągnik zimny pali od strzała, po jeździe i rozgrzaniu cieżko pali albo wcale, tak jakby go mocno gdzieś ciśnienie trzymało . Nie jestem zapalonym mechanikiem wiec proszę o pomoc. Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymong1234    28

Pompa wtryskowa rotacyjna może siadać. Była mowa o takich przypadkach w john deere. Temat poruszany na forum ale teraz nie znajdę na szybkiego. Była tam mowa żeby jak nie chce zapalić to polać wodą pompę wtryskową. Jeżeli pomoże to do naprawy jest właśnie pompa. Nie jestem pewien radzę poszukać tego tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez krzysztofgru1
      Witam, mam problem z moją renią, otóż po zapaleniu ciągnik działa prawidłowo ale po około 20-30 minutach pracy przestają działać półbiegi, żółw-zając, wom oraz blokada mostu, działa tylko przedni napęd. Skrzynia blokuje się na zółwiu lub zającu - zależy na którym zakresie akurat jadę a półbiegi przełanczają się same na 1lub4 (czasami na 2lub3 ale zdecydowanie rzadziej). Komputer (autotronic 2) właśnie odebrałem z naprawy - podobno na 100%sprawny, filtry nowe, olej jest ok zawór trójdrożny rozebrany wyczyszczony i złożony . Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną lub co jeszcze sprawdzic? 
    • Przez Domek96
      Cześć mam pytanie czy w renault 75.14 z 84r trzeba wciskać pedał sprzęgła, żeby włączyć i wyłączyć dźwignią wałek wom
    • Przez tedek2
      Witam. Mam kolejny problem. Wolno dzialajacy podnośnik, tur oraz hydtaulika zewnetrzna. Olej zalany fusha stou 10w30 filtry oba zmienione. Cisnienie na turze 180. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez zieli88
      Witam,
      Ostanio podczas ruszania ze skrzyżowania znikły półbiegi i przełączyło automatycznie na najwyższy (było trzeba zredukować głównymi żeby ruszyć). Na wyświetlaczu przy zegarach normalnie przełączają się od 1 do 4 ale brak jest żadnej reakcji. Sprawdzone zostały elektrozawory za prawymi schodami i wogóle nie dochodzi tam prąd, ewidentnie jest problem z elektryką, z góry dziękuję za podpowiedzi.
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.